-->

01 Şubat 2024

Öküz Herif blogumu takip ediyor mu?

Evet ediyor ve bu artık tamamen sikimde değil.
Ara ara gelip isimsiz şekilde yorum yapıyor ve yıllardır da yapıyordu. ama o olabileceğini ciddi ciddi hiç düşünmemiştim.
Ona dair en son eleştirimde dayanamayıp şu yazının altına yorum yapmıştı:  https://hayaterkegi.blogspot.com/2023/07/birazda-gercekler-hakkmda-konusalm-m-5.html
Yazı sonundaki yorumlaşmamız şöyle olmuştu:

Öküz Herif: 
Sen usta bir manipülatörsün ki maalesef en büyük manipülasyonu kendine yaptığın için bunun farkında bile değilsin büyük olasılıkla

Hayat Erkeği:
yıllar önce şair arkadaşımın saflığına, iyi niyetine kanıp sana blogu söylediğim için pişmanım. Seninleyken, bana yaptığın her şeye rağmen, kendi felsefem olan ”iyi davranırsam iyi olacaksın" mantığımdan dolayı sana karşı sonsuz iyi olmama, yaptıklarına rağmen saf şekilde tamamen açık olmama, sevgimi karşılıksız vermeme rağmen hiç değişmedin ve blogu öğrendikten sonra da iç dünyamdaki manipüle edemediğin taraflarımı da burdan öğrenip öğrenip ustaca kullanarak kötülüğünü devam ettirdin. sen gerçek korkunçlukta psikonarsist'liğinle hayatımın içine ederken ve beni oyuncağın olarak görüp yeterince vakit geçirdikten sonra artık işine yaramaz hale gelince sokağa atan şeytani kötülükte birisin. 
anladım ve kabul ettim; sen asla iyi olmayacaksın ve enerjini başkalarına kötü davranarak, onları kötü hissettirerek sağlamaya devam edeceksin. 
aramızdaki her şeyi boş ver. kötülüğünden-kötü biri olmadan beni kemoterapi, radyoterapi ve onlarca ilacı aynı anda aldığım, tamamen desteksiz kaldığım o aylarda kendinden uzak tuttuğun ve seni siken birini bulamadığında gelip beni sanki seviyormuş gibi davranarak eve götürdüğünde, seni sikmediğim için evden kovduğunda artık tamamen emin oldum. ne yaparsan yap sen benim için gerçek anlamdan tek kötü insansın ve bu hiç değişmeyecek.

önceki ayki kontrollerimde de, İstanbul'a gelip sana geldiğimde tek şartla, yani; seni sikmem karşılığında evde kalabileceğimi söyledin ve bende hiç ikiletmeden kabul ettim. çünkü sen bu'sun. bundan fazlası değilsin. sen sevilerek sikilebilecek biri değilsin. sen sadece ücreti mukabilinde seks bulabilen, insanların ihtiyaçları karşılığında sikilebilecek şeytanın ta kendisisin. 
biliyorum; ben blogu tutmaya devam edeceğim ve sen de hayatının sonuna kadar da buraya sürekli gelip ara ara anonim isimlerle yorum yaparak kötülüğünü bulaştırma çabanı göstermeye devam edeceksin. ama etkilemiyorsun beni. hayatımın çok dışında tutmaya kararlıyım. artık, sana dair “değişti mi, değişir mi” gibi umutlarım tamamen bitti. hayatımda hiç olmayacaksın ve bu yüzden gelip gelip burayı okuyarak mutluluğumdan acı duymaya devam edeceksin.

Öküz Herif:
Sanırım beni sevgilin sandığın için hayal kırıklığına uğrayacaksın ama ben maalesef o değilim. Senin blogunu çok uzun bir süreden beri takip eden birisiyim. Hele ailenle olan yazılarına bakınca resmen utanç krizine giriyorum. Resmen yaman hırsız ev sahibini bastırır atasözünün temsili gibi davranıyorsun. Ama senin gibi bir kafaya sahip olmak isterdim.
İnsanın bütün vicdani meseleleri kazanıp geceleri horul horul uyuması muhakkak iyi bir şeydir. Bütün blog yazılarını okuyan birisi olduğum için nasıl acı çektiğin, yalnız kaldığın vs konularına hakimim o yüzden bu konuda bana bir şey açıklamaya çalışma. Evet ailen, erkek arkadaşın, arkadaşların vs pek iyi insanlar değildi ama sen de pek iyi bir insan değilsin be hayat erkeği...

Hayat Erkeği: tabi tabii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.