hiç evelemeden gevelemeden lafı hemen en başta söyleyeyim;
erkek olarak; Gay Olmak ya da Olmamak tamamen senin medyada maruz kaldığın ibnelik propagandasının dozajına göre değişir. Yani aslında bi anlamda; senin kafa karışıklığınla tetiklenmiş olan kişisel tercihlerine bağlı bi durumdan ibaret.
Yeteri kadar kafan karıştıktan sonra ise ya karı kız nazı çekersin, ya da naz çekmek yerine işin kolayına kaçıp boklu erkek götü sikmeyi veya boklu götünü bi erkeğe siktirmeyi seçersin.
Bu ikisini de yapmayıp, benim uzun zaman yaptığım gibi sadece sakso ve sevişmeylede yetinebilirsin. Tamamen senin kendini ne kadar iyi kandırabildiğin ve lağım borusunda nereye kadar ilerleyip o pis yaşantıya ne kadar dayanabileceğinle ilgili bi durum bu.
Öyle yok doğuştan böyle doğdum, yok arkadaşlarım küçükken de bana parmak atardı, komşumuzun amcası beni sikti ve o gün ibne oldum, zaten kendimi bildim bileli erkeklere ilgi duyardım falan filan bir sürü farklı hikaye yazar ve kendini ikna edebilirsin.
Sorun değil.
Herkes öyle yapar.
Herkes kendisinin ucubeleşmediğini ve aslında bi ucube olarak doğduğunu söyleyip durur.
Çünkü kimse yanlış yaptığını, yanlışlığın içinde debelendiğini kabul etmez.
Kabul ederse çıkması gerektiğini bilir, yolunu ve belini doğrultması gerektiğini bilir ve bu yüzden kabul etmez.
Kabul ederse çıkışa yönelmesi gerekir ve çıkışa giden yolun üzerinde bu kadar kolay seks varken çıkışa nasıl varacaktırki?
Hiç kimse. Zaten kimsenin de götü yemez.
Götü yiyenlerse, kısa bi süre sonra her an maruz kaldığı pornografiden, erotik tetikleyicilerden ve en fenası da yalnızlıktan dolayı dayanamaz pes eder.
Ama şunu kabullenmeliyiz aşkım; o ilk zamanlarda, yani herkes kadar kafamızın karışık olduğu yaşlarımızda, bazı şeyleri yanlış anladık ve yanlış yaptık, bazı şeyleri o an öylesine yaptık veya bize kendimiz gibi birileri ilgi gösterdi ve bizde o fırtınalı havada meraktan kendimiz koy veri verdik falan olan oldu.
O yüzden inanma şimdi bilim adı altında kulağından zihnine bocalanan "ibne doğulur, sonradan olunmaz" laflarına. Bal gibi de her an ibne olunur biliyorsun işte. Yanisi; olunmaz diyenlere inat tabiki sen ne istersen o olursun. Bunu hiç unutma ve sana unutturmalarına izin verme.
alttaki yoruma cevap vereyim derken uzadı, okumak için tıkla: https://hayaterkegi.blogspot.com/2026/02/gay-olmak-ya-da-olmamak-yazsna-gelen.html
6.02.2026
Gay Olmak ya da Olmamak
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Keşke söylediğin kadar kolay olsa. Yeter be sikerim böyle hayatı deyip hetero hayatına dalabilsek. Senin gibi Biseksüeller için böyle şeyler kolay olsa gerek. Seksi, amı, götü bir kenara bıraktım ki ne kadar zorlarsan zorla dünyalar güzeli bile olsa karşı cinse karşı sıfır ilgi sıfır çekim yani. Sikinle düşünürsen delik değil mi her yere girer çıkarsın da diyebiliriz belki ama, aklı bile perdeleyen kalp?
YanıtlaSilÖyle anlarım oldu ki hiç dokunmayayım saatlerce izleyeyim o bile yeter...
yorum olarak çok uzayınca, post olarak yayınladım cevabı: https://hayaterkegi.blogspot.com/2026/02/gay-olmak-ya-da-olmamak-yazsna-gelen.html
Sil