-->

18 Temmuz 2023

bir şey denemesi

sevgilim, senin (evet senin) beni anlaman imkansız
çünkü ben sana bir kaç değil, onyüzmilyon beden büyüğüm ve sen beni üstüne giyinirsen içimde kaybolursun
bense seni kaybetmek istemiyorum ve orda, bedenimin yanında öylece bi ihtimale bağlı durman yeterince hoşuma gidiyor.
aşk bu. bu aşk. biliyorsun kavuşursak seks olur.

yıllar sonra aklım başıma geldiğinde hiç korkmadan, utanmadan herkesin içinde ağlama özgürlüğüm olduğunu anladığımda ve bi kaç okyanusu dolduracak kadar birikmiş gözyaşımı şehrin geceden kalma ucuz bira kokusu, taciz esnasında düşürülen genç kız ruju, sadece cool adamlarca içilmiş sigara izmaritleri ve bi de 2 dakika süren ilk travesti sikişi deneyiminde çabuk boşalınca "ne yapıyorum lan" diyerek inişe geçen sikten hızlıca çekilip camdan atılan prezervatifleriyle dolu sokaklarına döktüğümde geç olacak biliyorum ama yinede hoş olan bundan başkası değil.

uçaklar, otobüsler, trenler, arabalar, vapurlar, duble yollar, iki katlı köprüler falan.
bunlarsız bana gelmeyi hiç düşündün mü?
yani sen ülkenin öteki ucundan kalkıp 2 saat sonra yanıma gelebilirken ve seni bana getiren bunlarken, geldiğindeki sen sen misin? hiç düşündün mü?
aklın alıyor mu bu hızlı ve çarçabuk kavuşan yavşaklaşan bizi?
uçakları falan boş ver, şimdi hemen şu anda bana doğru koşmaya başlamalısın
ve sabretmelisin arabasız kilometrelerce falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.