-->

07 Ocak 2023

12 yıl öncesinden tweetlerim (3)

-Çevrenizdekileri siktir edin, sadece kendinize dürüst olun.


-"Yağmur yağıyor ihihihi" diye sırıtıp elele tutuşanlar, toplanın!! karşı apartmanın bodrum katındaki çiftin evini temizlemeye gidiyoruz


-Hepimiz aynı acıları yaşamamıza rağmen, hiç birbirimize çaktırmıyoruz.


-Bazen, sokakta yankılanan çatal kaşık sesleri de insana huzuru çağrıştırabiliyor.


-Beni alıp hayatının bi köşesine bırak gitsin. Anlam yüklemesende olur.


-Hayatımda "ilk defa" bir erkeğe evlilik teklif ettim ve onda da "hayır" cevabını aldım.


-twitter çok acımasız bi icad lan. teee 2 yıl önce uğruna ölüp dirildiğimin kişiyi gösterip takip et diyor.


-Bilim adamları kansere çözüm arayacaklarına, kansere sebep olan sevgilileri yok etseler daha iyi olacak. (7 Ağustos 2011)


-o kadar güzel dağıttınki etrafı, toplamaya kıyamadım.


-Hayat ne kadar karmaşık değil mi? Seni üzen şey, bi başkasını mutlu ediyor..


-Beni çekemeyenler osbir çeksin =)))))


-1 mahallede 10 tane camii olması ve her caminin aynı anda ezan okuması. durum böyle olunca yayılan sesin ezan olup olmadığı bile anlaşılmıyo


-Gepetto Baba odunu adam ettiğinden bu yana, kızlar umudunu hiiiiç kaybetmedi.


-insan büyüdükçe daha seçici oluyo, seçtikçe daha çok yalnızlaşıyo...


-Öyle bi zamandayızki birine "seni seviyorum" dediğin an senden kaçıyor, oysa biri bana "seni seviyorum" dese her şeyi bırakır ona koşarım


-bütün dert tasa falan hepsi yalan dolan, insan sevişince bi şeyciği kalmıyo.


-Hayatı değerli kılan şey, yediğimiz kazıklardır.


-balkonda oturup, şehri izlerken burnunu karıştırmak gibisi yok.


-hem "özgürlük, özgürlük" diye bağırarak götünüzü yırtıyosunuz, hemde #hilalcebeciblock diyecek kadar da yüzsüzsünüz.


-Hayat, Beyoğlu belediye başkanının AKP'li, Eyüp belediye başkanının CHP'li olması kadar tuhaf.


-hatasız cool olunmaz.


-Güldük güldük kuyruğuna geldik. Konuyu sexe nasıl bağlıycam onu düşünüyorum.


- Yalnızlık insanı çirkin kişilerle çıkmaya zorluyor.


-Hayat yarrak gibidir. Büyüdükçe canını daha çok yakar.


-Heyecanımız kalmadı, iş olsun diye yaşıyoruz


-Sabah-ı şerifleriniz hayrolsun ammına koyim =)


-Sağ kulağımın arkasının bekaretini açık artırmaya çıkarıyorum. Zaten sikilmeyen bi orası kaldı.


-Uzun uzun bakıştığım biri hayatıma girecek ve bi daha hiç çıkmayacak. Belki yine kendimi yalnız hissedeceğim, ama en azından elini tutacağım yakınlıkta biri’m olacak. Öyle işte ben buna inanıyorum, siz de inanın.


-Donuma kadar çal beni. Al götür senin olayım


-Bendeki mantık hatasını buldum: “Her seviştiğime aşık oldum sanıyorum.”


-Ayinesi iştir kişinin, götüne bakılmaz.


- İğrenç espri denemeleri 2: Şansal A


-Sanırım “hayat arkadaşı” değil “acılarımıza ortak olacak biri”lerini arıyoruz… ve işte bu yüzden ilişkilerimiz kısa sürüyor..


-Dostum 31 demişsin, ama ben 17 de geliyorum .!..??..


-Hani kalabalıkta farkında olmadan elini burnuna atıp, sonrasında sümüklü parmağı ne yapacağını bilemezsin ya, işte aynen o haldeyim.


-Hindistan’a gidip sokaklarda “hepinizin OM’una koyim” diye slogan atmak istiyorum.


-Artık bütün insanlık lütfen şunu kabullenir misiniz; Dünya benim etrafımda dönüyor. Öyle yani.


-Savaşma, yiyiş.


-Mükemmel biri olsanız bile, bu sefer mükemmelliğiniz eleştirilir. O yüzden insanların ne dediğini çok önemsemeyin siktiredin.


-Eğer ölmezsem, 80 yaşına geldiğimde nasıl sevişeceğimi çok merak ediyorum. (Iyyy bi an düşününce kendimden midem bulandı.)


-şu -de'leri, -da'ları ayırmayı tam öğrenemeden ölecem ya, ona yanıyorum.


-İnsan birine arkadaş gözüyle bakınca, ona bi daha siki kalkmıyor.


-Bütün yanlışlarıma sahip çıkıyorum. Sen de benim en büyük yanlışımsın.


-Bugün istiklal'de gay pride yürüyüşünde "hepimiz ibneyiz, ya siz ne boksunuz" diye bağırdım, kimse siklemedi.


-Hayat kadınları, ekmeklerini baştan çıkarırlar.


-Büyüdükçe, insanların aslında çok küçük olduğunu farkettim.


-Sanal alemdeki “block” olayı, gerçek hayatta da olsa ne güzel olur. Eski sevgili ile aynı mekanda olsak, ama birbirimizi hiç göremesek falan


-En kötüsüde arada kalmak. Oysa mutsuzluğa bile razıyım amına köyim.


-Çok parayla "çok mutlu" olacağını sananlar, üzgünüm yanılıyoruz.


-"Fetullah'ın soyadı Gülen miydi, Ağlayan mıydı?" diye karıştırdığım doğrudur.


-Mahallede çingene düğünü var. Birazdan aşşağı inip, gözlerimi pörtleterek "abe kaynana, evini yıkma boşuna" demeyi düşünüyorum


-Çok düşünen biri olmadığım için olsa gerek, twitter benim yerime düşünüp "tweet'ini 1 dk sonra at" diyerek beni düşünceye sev ediyo


-Hani derler ya “herkes hakettiği şeyi yaşar” diye “ee ammına koyim ben hiç bir şeyi haketmiyor muyum?” diye düşünmekten kendimi alamıyorum


-#yenidendunyayagelsem sex'e hiç bulaşmam.


-Giyindiğimiz marka elbiselerle, içlerinde hiçbir şey olmayan süslü püslü boş hediye kutularına benziyoruz.


-Dost, söylediklerinin hepsini anlamış gibi davranan, ama hiç bi sikim anlamayan kişiye denir.


-Benim için "ağzıyla kuş tutsa" bile sevemeyeceğim insanlar var, bide "ağzıma bile sıçsa" sevmekten vazgeçemeyeceklerim.


-Saatlerce konuşmasını bekledim. Sonra anladımki zaten, ilk andaki sessizliğinde gitmemi istemişti. Bende gittim. Şimdi nerdeyim bilmiyorum


-“bi sikim değilsin. ama neden seni seviyorum, anlamış değilim” dedi “siktir et o zaman” dedim “bende seni neden sevdiğimi bilmiyorum ki ve zaten her şeyi bilmek zorunda değiliz. hem önemli olan seviyor oluşumuz değil mi?” dedim. durup gözlerime baktı. yüzünü hafifçe yüzüme yaklaştırdı. ben, onun beni öpeceğini düşünüp dudaklarımı hafifçe aralarken “siktir len. felsefe yapma bana” deyip arkasını dönüp gitti. ben de ardından sikiymiş gibi, öyle bi başıma kala kaldım..


-Vatandaşlık görevini oy kullanmaktan ibaret sanan beyin özürlüler; nefes aldığınız müddetçe, sikilmeye mahkumsunuz.


-“kelimeler sihirlidir” dedi ve devam etti “kimseye dokunmadan, iyi insanların ruhunu okşar, kötülerin ise götüne koyarlar” diye bitirdi..


-Bi sikim değilsin ve seni neden sevdiğimi de bilmiyorum


-Bazı insanlar dünya'ya anneleri tarafından "sıçılarak" geldikleri için, yaşamlarına hala "bok" olarak devam ediyorlar.


-Her zaman; motoruna bindiği an, istediği yere siktir olup gidebilen bir serseri olmak istemişimdir.


-Yaşadığınız sürece hep farklı insanlarla tanışmaya çalışın. Nasılsa iyileri yalnız hayatınızda kalacak. Bana güvenin.


-Yaş ilerledikçe daha çok ödün veriyor insan.


-Ben, sadece "aklına ilk gelen şeyi söyleyen" değil "aklına ilk gelen şeyi de yazan" ahlaksızın tekiyim.


-Sevdiğini serbest bırakma lan, hemen gidiyo.


-Patronla ayrı dünyaların insanları olduğumuz çıktı ortaya. O Cuma'dan nefret ediyo, ben Pazartesi'den. O Pazartesi'yi seviyo, ben Cuma'yı


-Kendinden çok sevince de değişen bi bok olmuyor.


-Eskiden birine "piç" dedin mi kavga çıkardı. Şimdi piç dedin mi adam teşekkür bile ediyor.


-Kulaklığı ensesinden dolandırıp kulağına takanlar, olum bi gün boğulcaksınız diye çok korkuyorum.


-Ruhu güzel olanın yüzünün çirkin olması, yüzü güzel olanın orospuçocuğu olması.. Zincir böyle devam edip sonsuza kadar gidiyo


-Bazen güzel insanlarla tanışırsın ve herkesi güzel görmeye başlarsın.


-Hayatımızın büyük bi bölümü "beklemekle" geçiyor.


-İlişkilerimde en çok sevdiklerim; kararsızlar ve ne istediğini bilmeyenlerdir. İlişki süresince hep bi "acaba ne olacak" heyecanı yaşıyorum.


-Akp'nin seçim sonuçları Nuri Bilge Ceylan filmleri gibi. Hiç kimse filmleri beğenmiyor, ama adamın filmleri ödülsüz dönmüyor.


-Birini bulup, herkesten kurtulmak istiyorum.


-Bende kalan bi kaç resmin vardı. Onlara bakarken osbir çekip, eski günlerimizi yâd ediyorum.


-Ben ıssız bi ada olayım, sende istediğin 3 şeyi alıp bana düş..


-Sadece hoşlandığın kişi tarafından sevilmeyi umarak aylar, yıllar geçiyo; ama bi sik olmuyo.


-Koştura koştura değil de, coştura coştura yaşamak lazım.


-Sevişecekseniz cebinizdeki tüm bozukluları çıkarıp bi kenara bırakın. Yoksa sonrasında etraftan 1 tl-0,50 krş falan toplamak çok kötü lan


-Hayatıma almak için tanıştığım insanlar, sadece yatağıma göz dikip orda duruyorlar. Bende boşaldıktan sonra, mecburen siktir ediyorum…


-Biri bana “sanki onunla hiç ilgilenmiyormuşum gibi” davranmayı öğretebilir mi?


-Aşkın yakışıklılık/güzellikle bi sikim alakası yok. İnsan en çirkininden bile azcık ilgi görünce yelkenleri suya indirebiliyo.


-O gittikten sonra oluşan kocaman boşluğu ne yaparsan yap dolduramıyorsun. O boşluk, gelen "rahat girsin diye" öyle kala kalıyor


-Bazı insanlar bağımlılık yaratıyorlar. Sonra hiç umursamadan siktir olup gidiyorlar.


-Sevdiklerimizi sikmek zorundayız. Yoksa gelecek diye bir şey olmayacak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.