-->

19 Aralık 2022

macbook pro alan fuckir

Bi kaç gündür içimde nedensiz bi durgunluk var. Sanki beni üzecek çok önemli bir şeyler olmuş ama henüz haberim yok ve bunu hissediyor olmaktan ötürü durgunum. Umarım beni üzecek hiçbir şey olmaz. Olmasın, Allahım amin...

Şu mecburi görevden dolayı memlekette olmanın verdiği içsel rahatsızlık bitmek bilmiyor. Mecburi görevler hep böyle kötü, bıkkın ve enerji sömürücü mü hissettiriyor, yoksa sadece ben mi böyle hissediyorum. Polisler, Pırpırlı Askerler, Milli İstihbarat Teşkilatı'nda çalışanlar, Yurt Dışı Ateşeleri, Ateş Böcekleri ve mecburiyetinden her şeyi yapanlar duydunuz beni değil mi?

Can sıkıntım bugün bitmek bilmedi ve bi ara bi kaç damla gözyaşı döktüm. Evet 4-5 taneden fazla değillerdi. Sizin canınız sıkıldığında kaç tane dökersiniz?

Can sıkıntısından hemen sonra çocukluk arkadaşlarımdan biriyle konuşurken "uzun zamandır, hatta sanırım 5 yıldır seks yapmadım ve belkide bu yüzden kendimi kötü hissediyor olabilirim" diye dert yandım ve o da bana "yapmak zorunda değilsin. seks gibi olan ama içinde seks olmayan başka şekilde gidermeye çalış" dediğinde ona "her gece osbir çekiyorum zaten. yoksa başka nasıl uyuyacağım ki?" dedim ve o da beni "belkide uyumak için değil de, sadece gerçekten zevk almak için çekmelisin" diye yanıtladı.
Bu önerisi mantıklı geldi ama zaten osbir bana zevk veren bir şey olmadı hiç ve bende zevk almak için yapmıyorum. hatta hatırladığım kadarıyla bu hep böyleydi. yani sağlıklıyken de osbiri, daha çok azgınlığımı dindirmek ve kendimi az önce tanıştığım birilerinin koynuna atmamak için kullandığım gizli silahlarımdan biri olarak kullandım hep. Hatta bu gizli silahımı bazen, az sonra yatağına girmek üzere olduğum kişinin evinden kaçmak içinde kullandığım çok oldu....
Şimdi tüm bunları geçip sonuca gelirsek; sevişmeye net bi şekilde karar vermiş bulunmaktayım ve bu kişinin cinsiyetinin önemsizliği gibi, aşık olduğum veya bana aşık biri olup olmadığını da önemsemiyorum. Evet, mermiyi sürdüm ve tetiğe basmak için eli yüzü hafif düzgün ama birazda akıllı birini kesmeye başlamış bulunmaktayım. Yarın sabahtan itibaren bu bakış açısıyla etrafa bakmaya başlıyorum. allahım affeyleyarabbülalemün...

Annem ve ablamın kavgaları bitmek bilmiyor. İlk geldiğim yıl, onlar kavga ettikçe, kavga nedenlerinin benden kaynaklı olduğunu sanıyordum ama meğer benimle hiç ilgisi yok. Çünkü yaklaşık 6-7 aydır onlarla "çay içer misin?" - "hayır" cümlelerinden başka aramızda konuşma geçmiyor ve ben evdeyken de kitap okuyup, bilgisayarda çalışmak dışında bir şey yapmadığım için kendimden emin oldum. Onlar ise beni unuttukları ilk anda, atışmaya başlıyorlar ve sonrasında da ortalıkta sikilmedik am bırakmıyorlar. Her şeye kavga ettiklerini söylememe ise gerek yok herhalde.
İki kokuşmuş yaşlı kadının birbirini incitmek için çırpınıp durmasını acınılası bulsamda, ilk zamanlar yaptığımı yapmıyor ve sadece onların bağrışlarını dinlemekle yetinip sakinliğimi korumaya çalışıyorum. Çünkü biliyorumdaki, onları ayırmak-atışmalarını sonlandırmak için aralarına girdiğimde geçen yıl yaptıkları gibi hemen beni evden kovmaya başlayacaklar. Hayır hayır hayır. Geçen yılki o salak, şimdi ben değilim...

Hayatlarımızdaki tüm hengameler devam ederken, okul olaylarım da devam edip gidiyor. Hayatım boyunca milyonlarca salak gördüm ama bunlar, hep farklı zamanlarda ve bir arada değillerdi. Fakat şimdi bir aradalar ve sınıfa girdiğim her defasında "bunca salağın içinde ne yapıyorum, benim işim ne burda" diye kendimi sıkıştırmadan edemiyorum. Yanisi; salaklara tek tek tahammül edebilirim lakin bir aradalarken çok zorlanıyorum. Allahım güzel allahım sabrımı çoğalt ve bunların salaklıklarını da azalt. lütfen. AMİN...

Geçen ay dünyanın parasını verip gıcır gıcır bir MacBook Pro aldım, şu an bu satır ları onunla yazdım.
Param bitti ühü.
Geçen ay çalışmaya da başladım. Yine online ortamdan sosyal medya işleri falan işte. Ama henüz maaşı vermediler ve ne kadar vereceklerini de bilmiyorum. Ajans sahibi eski bi arkadaşım, ona güveniyorum ama beni denetleyen göt sürekli işi eksik yaptım algısı yaratıp duruyor. Cumartesi günü ve ondan sonraki günlerden bu yana whatsapp grubunda çok fazla üzerime gelip durmaya başlayınca az kalsın bi ara dayanamayıp "sikecem yaptıracağın işi" diyecektim de kendimi tuttum.
Artık tahtam eksik olsada, aklım birazcık başımda sayılır. Çünkü mobbing mobbing mobbing mobydick yani. Kovuluncaya-iş bitinceye kadar çalışmaya kararlıyım. hem zaten kibir-onur-gurur vebilumum şeyler kimsenin sikinde değil. Yeni öğrendim. 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.