-->

29 Kasım 2022

acilen biri beni

hayatımı, beğenilme arzusuna yenik düşmemek için harcamışım gibi hissediyorum.
her şey çirkinleşmeye hazırken, beğenilmenin sorumluluğunu taşıyamayacağımı bilerek yaşamak bir lanet
ve aslında ben koca ayak bir korkak, sorumsuzluğa aşık bir alçak.

ben kimseyi sevmeden, kimse beni sevmesin istedim ve hiç kimsenin bundan haberi olmasın diye durmadan kanat çırptım göğe
çok yükselince, kaçınmasızlıkla yere düştüm ve kollarımı kucak yapıp açtım herhangi birine
kanayan yerlerim, acıyan ruhum ve bağıran sessizliğimle sarıldım işte içinizden birine.

sorgusuz yaşanan aşklar bana pek havalı gelmez
aptal bulurum kendimi ve kendimin karşısındakini
kimse beni sevmez, kimse kendini bana vermez benim kadar.

beğenilme arzusu demiştim ya hani yukarda
işte o benim en büyük korkum. lütfen kimse beni beğenmesin. sadece sevsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.