-->

01 Aralık 2019

bonkör

Herkese akıl vermek istiyorum. Önüme çıkan herkese, hiç üşenmeden bol bol dağıtarak akıl vermek istiyorum.
Ağız dedikleri organımdan tükürükler, balgamlar ve çıkabilecek ne kadar su varsa onların hepsini akıtarak sürekli akıl vermek istiyorum.Yani hiç susmadan, yorulmadan, yormadan ve hep doğru yolu göstererek akıl vermek istiyorum.
Hem akılsıza, hem akıllıya bol bol akıl vermek istiyorum. İşim bu olmalı. Dünyanın, bana ihtiyacı var. Dünyanın akıl veren birine ihtiyacı var.
Biliyorum dünyada benden çok var ama bence dünyanın bir tek bana ihtiyacı var.

Herkesi kolundan tutup doğrularıma sürüklemek istiyorum.
Çünkü daha gençken, yani sikim kalkmak için sürekli ama, sürekli ama, ama sürekli ama bahane ararken ve başını fermuarımdan çıkarıp dışarı kusmak için tüm bahaneleri kullanırken, bir göğüs ya da bol kıllı göt çatalına bile kalkarken, dimdik bi şekilde bana, yani sahibine bile iştahlı iştahlı baş kaldırırken ona uyarak çok ama fazla çok yanlış yaptım. Yanlışların hepsini öğretti bana. Sikimden öğrendim yanlış yapmayı. Sikim bana yanlışları yaparak öğretti ve geriye de kala kala doğrular kaldı. o yüzden herkesi kolundan tutup sikimin yanlışlarından uzağa, yani doğrulara sürüklemek istiyorum.
annnıyormusunuz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.