-->

15 Ağustos 2019

bir kaç çümle

bi kaç gündür evdeyim. daha doğrusu 6 gün oldu. İnsan 6 gün evinde oturabilir mi, yerinde durabilir mi?
durur.
----------
kitap okudum, film izledim. dizileri izledim. izledim. izledim ve ben ne yapıyorum ya dedim?
hiçbir şey.
----------
2010'lardan bu yana bi şekilde etkileşimde olduğum ve şimdi yaşı 64 olan kocaman bi şair vardı. 2014'de falan bi şekilde tanıştık. bi iki sefer görüştük. sonra geçip gittik hayatlarımızdan.
ben vefalı biri olduğum için bayram seyranı bahane eder yine yazarım tanıştığım, iyi olduğuna inandığım insanlara. ona da yazdım her bi kaç ayda, yılda bir. iyiydi. hep öyle dedi.
bugün yine bayram bahanesiyle aklıma geldi. bayram bahanesiyle mesaj attım, iletilmedi.
acaba öldü mü?
internette adını arattım, haber baktım henüz ölümünden bahseden kimse yok.
az önce bu satırları bırakıp, aradım. cevap vermedi. umarım telefonu çalınmış, ya da numaralar falan silinmiştir.
----------
canımıniçi cumartesi günü Amerika'dan dönüyor. onu çok özledim.
bu kadar çok özleyeceğimi düşünmemiştim ama bundan daha fazla özledim. galiba bundan sonraki ayrılışlarımızda hep daha çok özleyeceğim.
çünkü yaşlandım ve onun ruh şeyim olduğunu kabullendim.
----------
bu aralar aynada kendimi gördüğüm zaman şaşırıyorum.
o aynadaki kişinin ben olduğuna bi türlü inanamıyorum ve durup tekrar kendime bakıyorum. oysa benim ta kendisiyim ama işte kafamın içinde bir şeyler oluyor. ne olduğunu bilmiyorum ve kimseye de anlatamıyorum.
umarım ne olduğunu anlarım veya ne olduğunu anlayacak bir uzman bulurum.
aramaya başlamadım, ama nasıl bi uzman aradığımı buldum. bu da bi başlangıç sayılır. özellikle elinde bir hiç olanlar için.
----------
bayram öncesinde memlekette oğlum'la vakit geçirirken, onun büyümüşlüğüne ve büyüdükçe çirkinleşmesine şaşırdım.
umarım daha fazla çirkinleşmez.
zekâ konusunda ise gerileme yok gibi. en azından görünen veya bana gösterdiği kadarıyla. gerçi okulda dersleri gittikçe kötüleşiyor ama olsun. kim takar okulu.
ona eğer derslerini düzeltirse, playstation alma sözü verdim. umarım düzeltir.
gerçi düzeltmezse de umrumda değil.
okulu başarı ve zekâ için kıstas olarak görmüyorum.
----------
bugünlük bu kadar.
ben tekrar saçmalayıncaya kadar kendinize iyi bak ın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.