-->

07 Ağustos 2010

Göte, popo diyince daha tatlı oluyorya, benimkide o mesele işte

Bazen insanlar ne iş yaptığımı soruyorlar. Söyleyincede ohhhhhh çekiyorlar.
Anlamsız bir oh oluyor ve zaten çoğu zaman boş gözlerle baka kalıyorum. O yüzden uzun zamandır ne iş yaptığımı soranlara ofisboy olarak çalıştığımı söylüyorum.

Böyle diyince yüzlerindeki o tiksinmeyi görmelisiniz :)) Çünkü sanırım bir çok kişi ofisboyları insan yerine koymuyor.
Keşke o anda elimde bir ayna olsa ve ben onlara yüzlerinin o anki hallerini gösterebilsem.
Kendi hallerine, götleriyle gülmezlerse ibne değilim :)

Oysa normalde yaptığım işden aldığım maaş ve bir ofiss boyun aldığı maaş arasında pek bi fark yok :) Hatta ofis boyla aramızda 150 tl fark oluyor.
Ama aynı maaşı almama rağmen, ünvanım havalı olunca, izzet ve ikramda pek farklı oluyor :)) ahhh canlarım ahh, ünvana değer vereceğinize kendinize değer verseniz ya ne güzel olur :)

1 yorum:

  1. Biriyle konuşurken ne iş yapıyorsun dediğimde palyaçoyum demişti.

    Sanırım bi tek o gün ayna tutulacak bir hal aldı yüzüm. Ama ezdiğimden değil, dalga geçtiğini sanmamdan. Sonra facebooklar yollandı falan, gördüm ki harbiden profesyonel palyaçoymuş herif. Canımsın dedim.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.