-->

04 Ocak 2024

2023 nasıl geçti

2023 yılı Eylül ayında Kıbrıs'a yerleştim. Bu seferki yerleşim nedenim de yine okul ve bölümüm ise; psikoloji. Geçen yaz sınavlara girmiştim ve tercih zamanında sadece psikoloji bölümü olan okulları tercih ettiğim ve Allah'ıma sürekli "ne olur psikoloji kazanayım" diye yalvardığım için kazandım ve işte aylar çabucak geçince, geçen 3 haftada vize sınavlarını hızlıca geçtim bile.
Psikoloji, sanki gerçekten bana göre bi bölüm ve devam edip bitirirsem yüksek lisans yapıp, sonrasında ise danışanlarım için uzanılacak pahalı ve rahat bi koltuk almayı düşünüyorum.
2023'de tek ve önemli değişiklik bu oldu. diğerleri normal bi şekilde hayatın yuvarlayıp getirdiklerinden ibaretlerdi. Ama sfilis kaptığımı da söylemeliyim. Sevişmeme orucumu bozdum ve sanırım her tarafımı yalayan birinden kaptım. Orucumu bozma cezam da bu oldu. Henüz geçen ay öğrendim ve emin olmadığım için tedaviye (iğne) başlamadım ama sanırım bu hafta başlayacağım.
(7 Şubat 2024 güncellemesi, meğer sfilis kapmamışım. sadece doktor yanılsaması yaşamışım. tedaviye de ihtiyacım olmadı ama bu yanılsama bana, kendime verdiğim; beni sevmeyen, benim sevmediğim, bana aşık olmayan, benim aşık olmadığım, bana merhamet duyarak dokunmayan, merhamet duyarak dokunamadığım kişiyle yakınlaşmama orucumu-sözümü hatırlattı ve bu yüzden bu sözüde durmaya devam edeceğim.)

işler güçler devam ediyor ve çok para harcayan biri olmadığım için paranın bi kısmı kenarda birikiyor. biriktirip ne yapacağım bilmiyorum ama belki biraz daha biriktirip oğluma bi ev almak fikrine de kapılmış gibiyim. düşünüyorum. bakalım ev parasını ne kadar sürede biriktireceğim.
fakat şimdiye kadar düzenli ve bu kadar sık çalışsaydım sanırım 4-5 ev almış olacaktım :) aklım yetmedi, gezdim tozdum, dağılan kafamı topladım, aşık oldum, sevilmedim kaçtım gittim geldim. böyle şeyler işte.

bu yılda aşık olamadım. aşık olamıyorum galiba. ya da aşık olunacak kimse kalmadı.
etrafta bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum. artık insanların çoğunun aptal olduğunu kabullendim ve kendim kadar akıllı ve bilgece yaşayan birini bulmanın yeterli olduğuna iyice kanaat getirdim. siki veya amı olmasının bi önemi de yok. birbirimizi olduğumuz haliyle kabullendiğimiz, şefkatimizi esirgemediğimiz, severken yormadığımız ve işkence etmediğimiz, merhametle dolu bi ilişki yeterli. bunda kararlıyım.

2023 yılı bu kadarlıktı. çabuk ve hızlıca geçip gitti. ve ben bu yıl 38 yaşına bastım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.