-->

04 Ocak 2023

2011 yılındaki tweetlerimi buldum (1)

 hh


-Hayatın ta amına koyim. Tam "her şey yoluna girdi" diye düşünürken, bi bakıyosun bu sefer sen yoldan çıkmışsın.


-Allahım işine karışmak gibi olmasın ama senden rica ediyorum; nihat doğan'ın bundan sonraki ömürünü benimkine ekler misin


-Sevdiklerinize zaman ayırınki, sizi daha çok siksinler.


-Size lazım olan ne ise, karşınızdakine de onu veriyosunuz. Veriyosunuz ama, babayı alıyosunuz.


-Ben sigara olayım, sen ateş. Hadi durma!! yak beni. Ben kül olayım, sen rüzgar. Hadi durma!! dağıt.


-Hani ev ararken gördüğün her perdesiz ev kiralıktır diye düşünürsünya, yalnızken de sokakta her yalnız gezen güzeli, sevgilisiz sanırsın


-Herkes bir gün, karşılığı beklenilmeden ölümüne sevilecek. İşte o kadar salağımki buna da inanıyorum.


-Müzik hem dinsizdir, hem dilsiz.


-Hep derim: yiyemeyeceğin yarrağın altına yatma.


-İnsanlar sizin için geçmişte kalıp eskiyebiliyorlar, ama hissettirdikleri hep aynı kalıyor.


-Her nekadar "seni senden daha çok sevecek" birinin olmayacağını biliyor olsanda, gözlerin sana inat yine de birilerini arıyor


-Hayat budur abi. Birini çok sevince, haksız duruma düşüyorsunuz.


-Ne başkasını mutlu edebiliyorsun, ne sen mutlu olabiliyorsun. İşte buna hayat diyorlar.


- Bazen gökyüzü olur gözlerimiz, durmadan yağmur yağdırır yanaklarımıza.


-Ben güzele güzel demem, güzel bi kere vermedikçe.


-Bazı insanlarla hiç tanışmayıp, hep uzaktan hayran hayran bakmakla kalmak lazım. Çünkü tanışınca mal çıkıyorlar, üzülüyorum


-Arkadaşlar çok yorgunum, biri naçiz bedenime ketçap ve mayonez döküp hafif dil darbeleriyle yalayabilir mi?


-Olmadığın gibi görünmek ve olduğun gibi görünmek kadar zor bir şey yok. Biri boktan, diğeri siktiriboktan.


-Yemin ederim korkudan -de lere -da lara dikkat ettiğim kadar hiç bir şeye dikkat etmiyorum. Hay skiyim yazım kurallarınızı


-İnsanın canı en çok, gece yastığa sarılıp uyuduğunda acıyor. Oysa yastık çok yumuşak, acıtmaması gerekirdi.


-Kendimi sik gibi hissediyorum. Başım dimdik, ama az sonra nereye gireceğim hakkında en ufak bi bilgim yok.


-Yıllarca birilerine laf soktum. Sonra bi ara dönüp avuçlarıma baktım, inanır mısın bomboştu lan. elime hiç bir şey geçmemişti.


-Yatçaz kalkcaz, yatçaz kalkcaz seni orospu ilan edecekler, bana da "helal olsun lan" diyecekler.


-küçücük bir çocukken sadece gülmeyi biliyordum. sonra beni büyütüp ağlamayı öğrettiler.


-İstediğim tek şey; sevdiğim insanların da (hayvanlarda olabilir) beni sevmesi. Çok şey mi istiyorum.


-Şeytan diyor; al sırt çantanı, ver elini içine ettiğimin dünyası.


-Dayanamıycam söyliycem: Demet Akalın'ın götü erkek götü gibi.


-Herkesle dırdır edersinde, onunla ne konuşacağını bilemezsin.


-Birisini hayatından tamamen silmek çok kötü bi duygu lan. Sanki bi yanın hep eksik kalacakmış gibi hissediyorsun.


-Giden gidiyor bu ayrı bi konu, ama giderken sanki ciğerin sökülüyomuş gibi oluyosun ve bişey diyemiyosunya, o da apayrı bi konu


-Hayatına güle oynaya aldıklarını, ayrılırken ağlaya sızlaya gönderiyorsun. olan sana oluyo, giden arkasını bile dönüp bakmıyo


- insan yalnız olunca bir katile, bir tecavüzcüye bile iyi gözle bakıyor. 


-Benimle konuşurken sizli bizli değil, senli benli konuş. Çünkü ben sizi değil, seni seviyorum.


-Ağzını büzüştürüp "ya ben acıktım ama yaaa" diyen 35 yaşındaki kadına öyle bi dönüp baktımki, bi daha öyle konuşacağını sanmıyorum


-#sevgilimolsaydi çıkarıp ağzına verirdim.


-Hayatımı yazsam siktiriboktan bi aşk hikayesi olur.


-Sevgiliye en çok ihtiyaç duyduğum anlardan biride sırtımın kaşındığı zamanlardır.


-Keşke sevdiğim insanlar, mal mal konuşamasalar.


-Eşcinseller sanat falan filan gibi şeylerde çok iyiler, ama konu aşk olunca saçmalıyorlar.


-Profil fotoğrafına "götünü" çekip koyanlar da sevgi arıyorlar, bende.


-Sanat için, ne çirkinler soyunuyor ya râb.


-Seçenek çok olunca, insanın götü kalkıyor.


-Yok lan, kimi sevdiğinin hiç bi önemi yok. Ama kimin seni sevdiğinin önemi çok.


-Doğru adamı buldum ama "sevgilisinden ayırsam mı, ayırmasam mı?" diye ikilemlerdeyim.


-Bütün savunmamızı, karşımızdakine "kaşar olmadığımızı" inandırmak üzerine kuruyoruz. Biraz samimi olunca da, eriyip bitiyoruz


-Erkeğin çıtı pıtı olanı da hiç çekilmiyor ha. Siktir çeksen, dünyanın sonu geldi sanıyor.


-Hayat, hayal kırıklıklarının toplamından ibarettir.


-Yediğim kazıklardan olmasaydı, şimdi herkese güveniyor olurdum.


-En sevdiğim kazıklar da, sevdiklerimin özene bezen götüme soktuklarıdır. Yine de sizi sevmeye devam edeceğim.Sağolun, varolun


-Bazıları sadece canını yakar, bazıları da canını yerinden söker, alıp çok uzaklara gider.


-En çok kazığı yiyen, en uzağı görebilendir.


-Hepimizin; samimi, içten, masum bi öpücüğe ihtiyacı var…


-Alem göt olmuş, ben ne yapıyım.


-Bazen ciddi ciddi, bütün orospuçocuklarının twitter'da toplandıklarını düşünmüyor değilim.


-Her şey değişiyor. Beklemek bile. Daha önce bi köşede beklerdik sevdiklerimizi, şimdi masabaşında online olmasını bekliyoruz


-Onca terketmelerden öğrendiğim bir şey varsa, o da; vazgeçilmeyecek hiç bir şey ve hiç kimsenin olmamasıdır.Niye bu kadar değersizsin hayat?


-Sevdiklerimi eşşek sudan gelinceye kadar, çimdiklemek istiyorum.


-Her ineğin kalbinde bir öküz yatar.


-Beğendiklerimin ya yaşı küçük, ya da sevgilileri var. Beğenmediklerim ise götüm gibi hep arkamdalar.


-Bazen insan karşısındaki kişiye o kadar çok kırılırki, kavga edesi bile gelmez.


-seni 1 saat ileri almışlar, beni 1 saat geri….


-Küçük bi çocukken kırılan kalpler, büyüyünce de o kırık halleriyle kalıyorlarmış.


-Sevdiğini serbest bırak, giderse siktirsingitsin.


-Hayat şey gibidir, ıııııııı bok gibi.


-Bugün 23 nisan, neşeyle sıçtım inan.


-Türkiye cumhuriyeti: Eften Püften Özel Günler Cumhuriyeti


-Aşk insanların sex'i bedavaya getirdiği en büyük yalandır!


-Beni terk ettin ya, sana tek bedduam; Kumarda sürekli kazanıp, aşkta hep kaybetmendir.


-:( hayat insanın kalbini kırıyor ve garip bir şekilde gerçekleşmiş hayallerin hayal kırıklıkları daha acı oluyor.


-Kimi seveceğimize biz karar veremiyoruz, kimi ne kadar seveceğimizede.


-Yaşı 40'a geliyordu ama, benden bile daha genç, benden bile daha çok kendini seviyordu.


-İnsan mutsuzluğa bile alışıyor. Zamanla sanki hiç yokmuş gibi yaşıyor.


-Seviyorsan gel konuş.


-Birini mutlu etmek istiyorsanız, ona sürekli yalan söyleyin.


-Bana kalsa yıllar önce yaşayıp, sonrada sakince ölmüş olmalıydım. Ama allahın bi bildiği olmalı. Neyse artık görcez.


-Bi müddet daha aşka inanmaya devam edeceğim. Zaten bu ara yapacak başka şeyim yok.


-Aslında özümüzde iyi insanlarız. Ama yalnız kalmaktan korktuğumuz için kötülerle takılıyoruz.


-Twitter'a ameleleleleleleler gelirse, bizde pılı pırtı toplar tumblr'a yerleşiriz.


-Keşke RTE'nin çılgın proje sunumunu ben hazırlasaydım, valla paint'te bunlardan daha iyi yapmasam ne olayım.


-Aramaktan vazgeçmedim. O gelsin bulsun beni.


-Beyaz slip küüüülotlar kıro mıro işi ama, erkeğe en çok yakışan iç çamaşırda ondan başkası değil.


-Artık "tamamen bitti" dediğin an, evren onu tekrar karşına çıkarıyor ve her şey yeniden başlıyor.


-İşte böyledir hayat. Sen durmadan anlam yüklersin ve bi gün o, ona yüklediğin anlamların altında kalınca her şey biter.


-sen çok güzelsin ve sadece bana özel olmalıydın


-twitter'a yazdığımız sikimsonik sözlerle hayatı çözdüğümüzü sanıyoruz


-Herkes muhakkak pot kırar, ama ben ondan daha büyüğünü, hatta henüz isimlendirilmemişini kırarım.


-Her ilişki "seni seviyorum"la başlar, "seni sikerim"le yola devam eder.


-Siktiriboktan bi sebepten dolayı ayrılacağız ve sen benim için, geçmişimdeki siktiriboktan bi hata olarak kalacaksın..


-Yazarsın silersin, yazarsın silersin, yazarsin silersin ve hepsi içinde kalır...


-İstedim vermediler.


-İnsan bazen yanlışlıkla içi dışı güzel insanlarla tanışıyorya, hah işte hayat işte o insanlarla güzel oluyo.


-Şurda iki siktiriboktan tweet yazarak kendinizi bok sanıp, başkalarına bulaşmayın.


-Mecnun gibi sevip, piç gibi ortada kalmak. İşte bütün mesele bu.


-Herkes kendine yer açmak için çabalıyor. Ezilenleri kimse sikine bile takmıyor.


-"Başlıca üç çeşit insan vardır: Bilgisever, ünsever ve parasever" bunu Platon demiş ve burdan Platon'a sesleniyorum "bokumu ye"


-Dünyamın 3te 1i senle kaplı.


-Kırabileceksen, al bunu da kır: 



-Herkes eşit şartlara sahip olmak istiyor, herkes eşit olmak istiyor, herkes eşitlik istiyor. Biride çıkıp yok lan ben eşitlik falan istemiyorum demiyor, belkide...


-Sosyal ağlar sayesinde bütün ünlüler anketör oldu. Yok şu linke tıklayan kazanıyor, yok RT edin kazanın, yok anketi doldurun kazanın =)


-Uslu durursanız belki şirin baba'yı görürsünüz.


-100 tl borç verdiğim, canım, bi tanecik dostumdan 2 aydır haber alamıyoruz. Sevenleri olarak sağlık durumundan endişeliyiz =(


-Hani bi konsere gidersin, en sevdiğin şarkı çalar ve herkes başta eşlik eder de şarkının ortalarına doğru millet yavaş yavaş dökülmeye başlar ve söyleyen tek tük kişilerden biri olarak da yalnız sen kalırsınya, işte hayat da aynen böyledir. Önce herkeslesin, sonra tek başına.


-"slm" yazmak ne kadar zordur bilir misin yeğen?


-Beni bu platonik aşklar bitirdi.


-Benden daha salak birini görünce mutlu oluyorum.


-Bence yakışıklı gençleri alıp direk şirketlere genel müdür falan yapmalıyız, ne o öyle sokaklarda broşür dağıttırtmalar falan


-öyle popoya, böyle pipi


-Her tanıştığım kişiye "acaba ruh ikizim bu mudur?" diye sessizce yaklaşıyorum. Sonra bi bakıyorum ruh öküzü çıkıyor.


--ama ama ama -ama'larının amına koyiim, sana bi şey olmasın gülüm.


-Eros allah belanı versin. Okun da popona girsin.


-Bu geç saatte çalışma konusuna bi çözüm bulmak gerek, yoksa sikilecek belam.


-Taksim'de toplanan bir grup ibne "götünden korkan bizden değildir" diye, bi kaç defa slogan attıktan hemen sonra dağıldılar.


-Aradığın şey aşk ise; NAHH!! bulursun.


-Ne doktorlar, ne mühendisler istedi de, vermedim.


-Şu yaşıma geldim, pastanın satılması için; içinin değil, dışının güzel olması gerektiğini az önce öğrendim.Yaş oldu tıro vıro


-hayat filmlerdeki gibi hızlıca akıp gitse ne güzel olurdu.


-Bana annelik yapmayan birinin "günü" de olamaz.


-Hasta olduğunda sosyal ağların hiç ama hiç haberi olmuyor. Teknoloji çok geride azizim çok.


-Hiç kimse çok çalışmak zorunda değil. Kandırıyorlar bizi.


-Otobüste onca boş yer olmasına rağmen gelip başımda dikilen adam; BENDE SENİ SEVİYORUUUUUM


-Ben çirkinim ama içim güzel.


-Çoğu şeye gülüp, geçiririm.


-Bazen tüm acıları unutmak ve onlarla yaşamaya biraz daha alışabilmek için uyumak gerekir.


-Yanlızlık 2 kişiliktir. Sen ve herkes


-Ayrı dünyaların insanıyız sevgilim. Sen sıçtıktan sonra götünü selpakla silersin, ben güneş altında kızarmış taşla =Pp


-Beklemekte olduğun şey ancak onu beklemeyi unuttuğunda gerçekleşir. Bu evrenin sana "sittir len" deme şeklidir.


-Bi yerde çalışırken sana siktir çekilir gibi davranıldığı an, siktir çek ve o işden çık.Yoksa hem seni işten çıkarırlar, hem siktir çekerler


-Allah birini güzel yaratınca, oropuçocukluğunu da beraber veriyor olsa gerek.


-Her ilişki; büyük bi heyecanın belli olduğu, acemi titrek bi "merhaba"yla başlar, deneyimli bi "siktirgit"le biter.


-Artık herkes en az 2 dil biliyor. Ama hiç kimse, nasıl "seni seviyorum" denir bilmiyor.


--artık ciddi bi ilişki düşünüyorum

--sağol ya, zaten şimdiye kadar benimle hep dalga geçilmişti.


-İnsan bazen hiç sevmediği kişileri de özlüyor.


-Birbirimizi kandırmayalım. Aşk yok ve ikimizin de sadece götü kaşınıyor.


-Yakışıklı adam, güzel kız ve benim tek ortak noktamız; beyinlerimizin olmaması.


-Kötü giden her şeye rağmen, güzel bi başlangıç yapacağınıza dair ümidinizi hiç bir zaman kaybetmeyin.


-Çirkin insanların iyi olmaktan başka yapacak şeyleri yok.


-Allahım yıllardır "keko" lafını kullanmamıştım. Nasıl samimi, nasıl sıcak bi kelime olduğunu bile unutmuşum.


-Hayat değil ama biz insanlar çok acımasızız lan. Karşımızdakinin açığını yakaladığımız an, sikiyoruz belasını.


-Siktiri boktan bi sevgili bulmak için, ne hallere giriyoruz ya râb.


-Ayna ayna söyle bana, demet akalın'dan daha büyük bi apaçi var mı bu güzel dünyada?


-Hayat boşlukları doldurmaktan ibaret.


-Sorun sende değil, bende sevgilim. Allah belamı vermiş olmalı ki, senin gibi orospuçocukları hayatımdan eksik olmuyor.


-Sevmek kolay da, sevilmek çok zor lan.


-Hayat, seviyorsun sandığın insanlarla eğlenirken geçip gidiyor.Ama ilerde dönüp sağına soluna baktığında, hiç kimseyi göremeyeceksin


-Hayatımızınn önemli bir kısmı, sevdiğimiz insanlardan mesajlarımıza yanıt gelmesini bekleyerek geçiyor.


- İnsan hoşlandığı kişiye karşı nedense hep ezik oluyor. Böyle bi "ehem öhöm, ıııı şeyyy diyecektim" havaları hasıl oluyor.


-Uzun zamandır hiç bu kadar içten ve günahsızca öpülmemiştim.


-Çirkinler dışında uzun süreli ilişki arayanına rastlamadım.


- Sanki dünyanın bir kanunu gibi; Güzel şeyler kısa sürer.


-Artık nefret edecek kadar sevdiğim bir pazartesim var. Yeni iş falan fistan.


-Giden gitmeye karar vermişse, koy götüne tekmeyi siktirsin gitsin.


- Yıl olmuş 2011 TT'de hala Hülya Avşar var.


-Zekasını beğendiğin birinin görüntüsünü merak etme. Zekasını kullanmayan birinin ise görüntüsünden etkilenme - Hegel


-Dostlarım; şunu söyleyebilirim ki hiç birinize güvenmiyorum.


-Eskiden televizyona aptal kutusu denirdi. Şimdi sosyal ağlar o aptal kutusunun ürettiği aptallarla dolu.


-Bazen çok önemsiz bi şey, çok önemli bi şeyi çağrıştırır ve sen yıllar sonrasına gidip orda kalırsın. Allah belanı versin aşk


-Bazı çirkinler çok yakışıklı.


-Allahın insanları yaratırken "çirkin ve zengin olmak mı?" yoksa "fakir ve yakışıklı olmak mı?" diye 2 seçenek sunduğunu düşünmüyor değilim


-Etrafta hala top sakallı adamlar var. Biri onlara 2011 yılında olduğumuz söyleyebilir mi?


-Kıllı da severim, kılsız da.


- Sorun bende değil, "ten"de.


-Lüzumsuzsa öldür.


-Homofobikleri seviyorum. Kendimden çok uzaklaştığımda, beni kendime getiriyorlar.


-Hayatımdan "bakkala gidiyorum" diye çık ve bi daha gelme.


- Keşke hoşlandığımız kişilerle konuşurken saçmalayamasak.


-Madem uykum gelmiyor, o zaman osbir çekip uyuya kalıyım.


- Allah "bin" yerden verip "bir" yerden alıyor. Sonra biz de takıla takıla, o bi yere takılıp kafayı bozuyoruz.


-Büyük balık, küçük balığı siker.


-Gelin çanlar zil olalım.


- İbneler sanattan anlıyo.


-Allahım lütfen şu çirkin zenginlerden paraları alıp, şu yakışıklı fakire verir misin.


-Aslında, kellesi uçmuş tarihi heykelin arkasına geçip poz verdiği zaman, taş kafalının teki olduğunu anlamalıydım.


-Aslında hepimiz; hiçbir şeyi olmayan birinin, bir anda her şeyi olmak istiyoruz.


-EROSSSS!!! git vur şu oruspuçocuğunu


-Keşke fotoğraflardaki kadar güzel/yakışıklı olsak.


-İnsan hoşlandığı kişinin, çayı kaç şekerli içtiğini bile merak ediyor.


-"peki sen kahveyle bile şeker kullanmıyorsan, niye bu kadar tatlısın?" dedim, çevrimdışı oldu gitti gitti =(((


-Sevgili "bayanlar" göğüsleriniz ve çevresi sivilce doluyken, lütfen onları tamamen kapattıktan sonra sokağa çıkınız. Tenks.


-Sevdiklerimizi sikmek zorundayız. Yoksa gelecek diye bir şey olmayacak.


-Bazı insanlar bağımlılık yaratıyorlar. Sonra hiç umursamadan siktir olup gidiyorlar.


-O gittikten sonra oluşan kocaman boşluğu ne yaparsan yap dolduramıyorsun. O boşluk, gelen "rahat girsin diye" öyle kala kalıyor


-İstediğin kadar büyük yeminler ederek "artık hiç bir şey hissetmiyorum" de, oysa sende biliyorsun sadece "gel" dese koşacaksın


-Hayatıma almak için tanıştığım insanlar, sadece yatağıma göz dikip orda duruyorlar. Bende boşaldıktan sonra siktir ediyorum


- Biri bana "sanki onunla hiç ilgilenmiyormuşum gibi" davranmayı öğretebilir mi?


-Bakarsan bağ olur, bakmazsan nah olur.


-Analarınız namuslu olsada, ne kadar büyük birer orospuçocuğu olduğunuzu, ölen insanlar üzerinden siyaset yaptığınızda belli ediyorsunuz..


-Artık ne altımda, ne de üstümde kimseyi istemiyorum. Yanımda duracak birini istiyorum.


-Hayat, osbir çektikten sonra tüm anlamını yitiriyor.


-iyi bayramlar sevgili lerim..


-Sipariş aşklar yaşıyoruz. Bu yüzden de; ne onu gördüğümüzde nefesimiz kesiliyor, ne de sevişmelerimizden bi bok anlıyoruz.


-Tüm güzel insanlar ukala, çirkinler mütevazi, fakirler gururlu, zenginler piç.


-Hayat bu işte. Birine gönlün kayıyor, ama o gönlüne değil, götüne göz dikiyor.


-Bu gece cadılar bayramı nedeniyle her yerde parti düzenleniliyomuş. Bence bi çok kadın boşuna maske falan takmasın, oldukları gibi gitsinler


-Sevgili kadınlar, estetikle kaşlarınızı kaldırdıktan sonra yüzünüze yerleşen "her sike şaşırmak" ifadesi sonrası mal gibi görünüyorsunuz.


-Sürekli kendilerine bir lider, önder v.s arayanların, koyun sürüsünden hiçbir farkları yok.. Akıl akıl, gel sikime takıl.


-İlgiye değil, ilgine açım..


-beni çekemeyen osbir çeksin.


-benim seni sevmem zor değil severim, kendimden bile çok severim de, zor olan şey senin beni sevmen..


- hep sikimin keyfine göre yaşadım. yani; kafa nereye, ben oraya.


-meme negzel şey lan. dokun dokun doyamıyorsun. sevmelere doyamadım seni desem yeridir.


-sen kalmak için kendince sebepler ararken, gitmek isteyen her hangi bi sebepten dolayı siktir olup gidiyor.


-Bana 1 kere verenin, 40 yıl kölesi olurum.


-Doğarken kuralları kendimiz koymadığımız bir oyunun parçası olarak, hayatımızın sonuna kadar başkalarının kurallarıyla yaşamayı kabul ediyoruz.


-Tüm iyiliklerin sponsoru artık markalar.


-Yaptığı yardımı bağıra çağıra duyurmaya çalışan insanlardan nefret ediyorum. İyiliklerini de topla siktir git.


-Şimdi herkes sakin olsun ve elindeki iPhone'ları yere bırakıp vicdanını rahatlatmak için her siki RT etmekten vazgeçsin.


-Bugün attığımız tweet'lerle vatanı kurtardık, yarın ne yapcaz bilmiyorum.


-şu an, sırf maaş aldığı için haftaiçi bomboş bar'a şarkı söyleyen adamın ruh hali var üstümde


-hayat istiklal caddesinde sevgilisiyle gezenlere guzel


-Kimse espri yapmasın, bugün gülünecek halimize ağlayacağız.


-Körle yatan, artık bakire değildir.


- yatan sağolsun..


-sessiz ol, kimse seni sevdiğimi duymasın..


-..ve yalnızlık, sosyal medya diye bi şey yarattı


-Hiç bir ilişki canııııııııııııııımmm da ki ı lar kadar uzun, m ler kadar dudak dudağa değil.


-Giderken benide alsan yanına, bi sorun kalmayacak.


-Üşüyorum ödünç ver memelerini.


-ÖTV'de pasaport ücretlerine de zam gelmiş. Hükümet "burası türkiye, burdan çıkış yok" mu demek istiyor, nedir anlamadım.


-Birbirimizi sikerek anlamaya çalışıyoruz...


-Seni sevdiğimi hiç kimse bilmiyordu. Öyle gizli, öyle sessiz seviyordumki, ben bile bazen, seni gerçekten sevip sevmediğimden emin olamıyordum.


-O kadar ince eleyip sık dokuyoruzki, elimizde kendimizden başka kimse kalmıyor.


-İnsan yalnız olunca, yanlış şeyler yapıyor.


-O kadar salağımki, kimse beni kandıramıyor.


-imkansız olan ne varsa insan onun peşinden koşup, böylece beş para etmeyen hayatını anlamlandırmak istiyo


-Bazen "dünyaya sadece para kazanmaya mı geldik lan?" diye düşünürken buluyorum kendmi.Sonra patron "ordan 2 çay söyle" diyo kendime geliyorm


-yazdığım sikindirik cümlelerin, çalınıp "aforizmalar, düşünce" v.s etiketleriyle yayınlandığını gördüğümde kendimi bi bok sanmaya başlıyorum


-Aynı tarz müzikleri dinliyor, aynı kafada yazılmış kitapları okuyor, bizim gibi düşünenlerle takılıp, sonra da "ben farklıyım" diyoruz...


-Top olduğumuz için olsa gerek, yuvarlanıp gidiyoruz işte.


-Konulu veya konusuz, ne farkederki?!


-Olm insanın sevgilisi varken atarlı-giderli şeyler yazamıyor.


-Kişisel gelişiminiz için her gün en az 1 adet kazık yiyin.


-Yeni biriyle tanışmak kolay da, alışmak zor.


- İçimdeki çocuğun ağzını burnunu dağıtmak istiyorum.


-Öyle bir geçirirki zaman


- seviyorsan, git ver.


-Sana hiç bir zaman değer vermeyecek adama aşık olmak gibi bi özelliğin varsa; sus ve yalavoya devam et.


-şu an fransız konsolosluğu çay bahçesindeyim. burda herkes fransızca konuşuyor ve ben kendimi çok kro hissediyorum


-bazen salak olduğum anlaşılmasın diye az konuşmaya özen gösteriyorum ama nafile. Yine de anlaşılıyor


- şu an taksimde bi gay cafedeyim, herkes birbirine fal bakıyo.


-eğer her sike gülen bi mizacın varsa gerçekten üzgün ve kederli olduğunda ciddiye alınmazsın


-"Kadınlara maç bedava yihhuuu" diye gezinen tipler, sonrada çıkıp "kadın erkek eşittir" demesinler sakın. Yoksa skerim.


-Yıl olmuş 2011 hala ipnelik hastalık mı değil mi tartışılıyor. Bi zahmet sağlı-sollu arkalara doğru ilerleyin de "geleceğe" yol açılsın


- Sevdiklerin hepsi şimdi çok uzaktaysa, bu demektirki; çok sıkıcısın dostum.


-Başkalarını siktir et! sadece kendin için yaşa.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.