-->

14 Temmuz 2022

Bu ay çaldıklarım

İnsanlar okumayacakları kitaplara, para verip duruyorlar ve bunu fark ettiğimden bu yana tanıdığım veya tanımadığım insanların kitaplıklarından beğendiğim kitapları çalmaya başladım.  Dertleri çok okumuş, çok bilmiş görünmek olan bu zavallılar, kitaplarının eksildiğinin de farkında değillerdir. Zaten bende fark edilmesin diye, onlar tuvalete gittiklerinde kalkıp ciddi anlamda raf düzenlemesi yapıyorum. O anda yakalanırım diye ödüm kopsa da, henüz yakalanmadım fakat o heyecan çok güzel ❤️ Heyecan kısmını geçip öneride bulunarak konuyu kapatacak olursam; aldığınız kitapları arada bir açıp göz atın, matbaa kesiminden kalma kağıt parçacıklarını silin ya da bazen rafın tozunu alın da misafirlerinizle sohbet ederken, misafiriniz sizin için “senin yalanını sikeyim ammınoğlu. kurduğun cümledeki kelimelerden 3’ünün anlamını bilmediğin için saçma sapan konuştuğunun farkında değilsin” diye içten içe söylenmesin. Ayrıca istediğiniz kadar süslenip şık giyinin, istediğiniz diplomayı almış olun ve tüm duvarlarınız kitap dolu raflarla kaplı olsun; bunların hiçbiri içinizdeki o gerçek kabalığı, doğru ve yerinde konuşmaktan aciz olduğunuz için pas tutmuş dilinizi, her an karşınızdakinin üstüne atlayacakmış havasına sahip beden dilinizi saklayamıyor. Çünkü siz, kitapların sadece kağıtlarına sahipsiniz içeriklerine değil. Bu yüzden hepsi benim tarafımdan çalınıp sahiplenmeyi hak ediyorlar. 

Link: https://www.instagram.com/p/CfRl-zIIO6K/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.