-->

29 Mart 2022

öküz inadı

8 gün önce böyle bir mail atmışım Öküz'e:

"Bana ne kadar kötü davranmış olursan ol, en ihtiyacım olduğu zamanda destek olmak yerine, bi tekme de sen atmış olsanda özlüyorum amınakoyayım.
sen beni hak edecek hiçbir şey yapmamana rağmen ben sadece seni sevdiğimi biliyorum. çünkü sevgi böyledir. karşılık görmek için değil, içten geldiği için ortaya çıkar.
sen kabul etmeyip beni uzaklaştırmak için bana kötü davransanda, artık benimle kavga etmeyi ve bana kötü davranmayı bırakıp kabullenmelisin. biz birbirimize aidiz. hep benim olarak kalacaksın."

mail tabiki cevapsız kalmış. çünkü cevap verirse, güçsüz görüneceğini sanıyordur gerizekâlı. oysa cevap vermemenin kendisi zaten güçsüzlüğün tek ve değişmez göstergesi. bunu biliyorum. çünkü gücümü; kimsenin bilmediği şeyleri, derinlerimde bi yerde "hissederek bilmek"ten alıyorum.

ve evet ben uslanmaz biriyim. çünkü ben buyum. içimden gelenin ne olduğunu ve neden olduğunu tam bilmeden ama içten bi şekilde doğru olduğundan %100 emin olarak yaşarım. 
hem tüm doğrular gösterilemez, anlatılamaz, ifadesi zordur ama doğru olduğunu yaşayan dışında da kimse bilmez. yani, doğruyu yaşayan dışında, doğrunun ne olduğunu diğerlerinin bilmesi için ise zamanının gelmesi gerekirdir.


2 yorum:

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.