-->

20 Kasım 2019

yaşamamın anlamsızlığı üzerine

neden doğduğun, bu hengamenin içinde neden yaşamakta olduğun, tüm seninle ilgili veya ilgisiz olumsuzluklara rağmen neden yaşamaya devam ettiğin üzerine düşündün mü hiç?

bu aralar bunu düşünüyorum ve aslında bi işe yaramayanın teki olmama rağmen neden yaşadığımı sorguluyorum. sahi neden yaşıyoruz, neden dünyaya geldik. gönderildik. doğduk.
tüm bu aşama aşama ilerleyen ve birbirinin devamı niteliğinde olan deneyimleri yaşamamızın amacı ne?
bizim yaşama amacımız ne?
yani tüm bu savaşlar, sikilmeler ve sikmeler yani işte özetle sikişlerin, koşuşturmaların sonrasında ne olacak. sürpriz ne?
ben artık hayat üzerine düşünmekten, sokakta insanlara dalıp gitmekten yoruldum.
ben artık her boku, tüm bu milyonlarca yıllık denilen yaşamı veya işte her ne sikimse onu anlamak istiyorum. çünkü anlamsız anlamsız etrafa bakmaktan yoruldum.

tüm bunları düşünürken başım ağrıyor ve bazen sanırım bunları düşünürken ağlayasım geliyor ama tutuyorum kendimi.

aslında çok boş bi hayatım olduğunu düşündüğüm günlerdeyim. boş ve anlamsız bir hayatı yaşıyorum. yaşıyoruz.
hadi diyelim ben yanılıyorum ve aslında yaşamamızın bi anlamı, yaşamın bir anlamı var.
ama eğer anlamlı ise ben artık çok ama çok sıkıldım ve bu yüzden bi an önce o anlamlı hayatı yaşamaya başlamak istiyorum. artık boş bi işe yaramazın teki olarak yaşamak istemiyorum. sıkıldım bu boş boş yaşamdan.

ve evet, ağladım. gözüme toz kaçmadı.

1 yorum:

  1. Aslında sen ben misin?
    Böyle şeyleri düşünen yalnız ben olmamam sevindirici.
    Bundan önceki yazın için de geçerli bu. Sanki ben yazmışım bunları

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.