-->

21 Aralık 2018

son 1-2 yıldır okumakla ilgili sık duyduğum sorular

Bu yaşta okul okumak?

biraz daha bekleyemedin mi?

Neden okul okuyorsun?

Neden okuyorsun ki?

Okul okumak için biraz geç olmadı mı?

Bu yaşta okul??

Bu yaşta hâlâ okuyor musun?

Neden şimdi okul okuyorsun?

Daha önce hangi okulu bitirdin?

Okumak için biraz değil, çok geç kalmışsın.

Senin ne işin var ki okulda?

Ne işin var burda, boş ver okulu

Boşuna iki senen geçecek.

Bizden bile geçti, senden çoktan geçmiş.

Benim yaş 22, ben  de ben geç kaldım diyordum.

Gerçekten bu yaşta mısın? şaka yapıyorsun değil mi?

Ohaaa. Babam yaşındasın.

Okumak için biraz daha bekleyemedin mi?

Okuyup ne yapacan?

İşin gücün mü yok da gelmiş okuyorsun?

Okuyunca ne olacakkiii?

Bu yaşa kadar okumamışsın bir şey olmamış, bundan sonra da okumasaydın.

Okuyunca bi bok olmuyor, boşuna okuyorsun.

Boş ver okuma, dön memleketine.

Ne güzel işin varmış işte, niye gelmiş okuyorsun.

Okumak ne ya, zamanına yazık değil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.