-->

08 Kasım 2018

Geçen yıldan bu yana yaşadıklarımdan öğrendiklerim

Düzenli bi  hayat yaşamak zor değil, sadece sabır ve inat isteyen bir iş.

Bu yaz otelde çalışırken fark ettim, sanırım hiçbir zaman yaşımın ekmeğini yiyemeyeceğim. Çünkü olgun biriymişim gibi davranmak, "yaşlıyım ve bana hürmet edin, saygı gösterin, bir dediğimi iki etmeyin" tarzında bir yaklaşımda bulunarak insanlarla iletişim kuramamak gibi bir sorunum var. Ayrıca yaşlıyım diye hürmet mi gösterilir? Bunu oldum olası saçma bulmuşumdur. Saygınlık, yaşla gelen bir şey değildir, gerçekten saygın biri olmakla ilgilidir.

Artık hemen düşmüyorum iltifatlara. zaten iltifatları gerçek bulmuyordum ama şimdi sikmek için yapılan iltifatlara kanmıyorum.
oysa eskdien öyle değildi ve böyle olduğunu bilmiyordum. şahit ola ola öğrendim. öpülsem bile, amacın seks olduğunu anlıyorum. eskiden ne salakmışım, biri iki güzel laf söyleyince aşık oldu sanıp hemen yanına yatıyordum. eskiden ne aptal mışım, biri bana güzel baktı mı, boynuna atlıyordum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.