-->

24 Aralık 2018

hırsızın dünlüğü

abi buraya gelmeden önce çok kötüydüm. her pislik vardı bende. zaten öncesinde de hapisten yeni çıkmıştım. üstelik hapse girdikten sonra 4 yıllık sevgilim de beni terketti kaltak. insan dediğin böyle yapar mı? sevgili öyle mi olur. hani biz birbirimize ölecektik, nerde kaldı ölmek. ben hapse düşünce hemen ayrıldın. unuttun gitti.
tamam belki hayatımız düzgün değildi, belki hep yanlış yaşadık ama ne yapalım, şartlar bizi hep öyle yaşamaya itti. biz de istemezdik öyle bir hayat yaşamayı ama sonuçta yaptığımız şeyler yanlış da değildi.
insanlar bana hırsız diyordu, ama ben hiçbir zaman hırsızlık yapmadım. asla bir kişinin tek kuruşunu bile almadım, hatta bırak almayı, elimi bile uzatmadım.
ha dersen ki "peki çalmadıysan insanlar niye sana hırsız diyordu?" haklısın ki, sorman da çok doğal, durum şöyleki: etrafımdaki insanlar hırsızdı. doğru dürüst çalışan bir kişi bile yoktu. etrafım hep hırsızla çevrili olunca, benim adım da hırsıza çıkmıştı.


(hırsızın birinden aklımda kalanlar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.