-->

19 Mayıs 2013

her önüne geçeni çükmeye kalkışırsan, olacağı budur

Popom, bi kaç gündür sürekli kaşınıyordu. Bende tabii kaşınıyor diye kaşımaktan geri kalmıyordum. Hatta kendimi öyle kaptırmıştım ki, ofiste bile her boş kaldığımda kendimi kaşıyordum. ahh bu arada popo dedim ama hayır, aslı şu ki; kasıklarım kaşınıyor.
Her neyse işte, dün gece de böyle yine kaşınınca "bi bakıyım niye kaşınıyorum" dedim ve pijamaları sıyırıp kasık arama daldım. Işıkları açmıştım ama yetmediğini düşünüp birde iphone'un flash'ını da açtım ve işime öyle devam ettim. Mübarek bende de kasık yok, sanki dersin jilet girmemiş amazon ormanları var. Hatta kilomun çoğu kıldan oluşuyor. Sağolsun baba tarafından miras olarak kıl'dan başka bir şey geç kalmamış bana. Bi de babamın çirkinliğinden de azcık almışım. Onun dışında çok şükür bi şikayetim yok Ama kurban olduğum allah da, benim yaratırken babamda ne kadar kıl varsa hepsini toplayıp, vücuduma eşit şekilde dağıtmak yerine, belden aşşağı boca etmiş. Hatta vücudumun belden yukarısı Ajda Pekkan gibi kılsız, aşşağısı ise king kong gibi kıllı.

Neyse işte; iphone'un flash'ınıda yaktım, gözlerimi de iyice pörtlettim ve kasıklarıma bakınmaya başladım. İlk bi kaç dakika kıldan başka bir şey görmedim. Daha doğrusu kıl yüzünden bir şey göremiyordum. Sonra gözlerim alıştı ve iyice taramaya başladım. Bi ara böyle pamuk gibi bir şey görünce alıp atıyım diye kılların arasına ince parmaklarımla bi daldımki; aman allahım o pamuk değil, meğer bitmiş. Evet evet bit'in ta kendisiydi. Çekiyorum çekiyorum gelmiyor da. Hemen elimi bastırıp dal taşak banyoya koştum ve ışığı açıp yere oturarak biti çekip aldım. sonra dedim acaba yanlış mı gördüm diye iyice elime alıp kontrol etmeye kalkıştım ve yetmedi biti parmaklarımda sıkıştırıp internette resmini arattım; evet ta kendisiydi. lan bitlenmişim. "allahım nedir bu a salak lardan çektiğim" dedim ve tekrar banyoya girdim. 1-2 saat boyunca kendimi iyice didik didik ettikten sonra toplamda 6 adet biti'de öteki aleme yolladım ve geceyi güzel güzel geçirdim. Sabah uyanınca hemen bi şeyler atıştırıp; yanıma temiz çamaşır, hamam çıkışı yine aynı giysileri giymiyim diye yeni giysiler, lif, sabun ve şampuanımı falan da alıp doğruca heteroseksüellerin takıldığından emin olduğum gerçek bir hamama gittim.

Hamamda da hiç oyalanmadım ve anında saunaya daldım. Bi kaç defa saunada iyice kıvamıma gelinceye kadar kendimi pişirdim, bi kaç defa çıkıp yıkandım. Zaten hamamda da 3-5 çocuk ve 3 yaşlı şişko adam yalnız vardı. çocuklar işte daha 13-14 yaşlarındalar ve soğuk su şakalarıyla zaman öldürüyorlar, şişkolarda ölüme hazırlık olsun diye cenaze abdestlerini kendileri alıyorlardı. Bende yine saunaya girmiş vücudumda kalan son sıvıyı ter yoluyla atmaya, bitleri de bıktırmaya çalışıyordum. Sonra çıktım tekrar suyla iyice yıkandım ve sonrada işte tekrar tekrar köpüklenip yıkandım. Toplamda 3 saat falan geçirdim hamamda, ama o 3 saat içinde kasıklarımı öyle bi yıkadımki artık nerdeyse sikim kopacaktı valla. Neyse işte böyle yıkandım falan geldim eve ve kanepeye uzanmıştımki uyuya kalmışım. Akşam uyanınca bi baktım yine kaşınıyorum. Hemen koşturdum yine banyoya ve da da dadam. 2 bit daha çıkardım. Lan gündüz derimi kopardım, ama bu bitler bana mısın dememiş, hala sikimin etrafındaki amazon ormanlarında dönüp dolanıyorlar. Peki bit'e çare ne? Çare sarıgül mü?

Valla çare nedir bilmiyorum ve sırf çare bulmak için de interneti alt üst ettim. Ama internette de anlı şanlı doktorlar bile hep klasik şeyleri öneriyorlar. Sonra dedim acaba pazartesi doktor'a mı gitsem ne yapsam. Ama doğrusu doktora gidip "ya yıl 2013 olmuş olabilir ama bende bit var" mı diyecem? Ya ben doktor'a gidip bende bit var diyemem. Utanırım lan, yani utanmaktan çok bana pislik gibi davranmasındna korkuyorum. İşte böyle yani. Bunları düşünüyorum ya aklıma kasıklarım dahil her tarafı mı jiletle traş etmek geliyor. Böylece bitlerin de tutunacak dalı kalmaz, bende yine gider güzel bi yıkanırım ve durum da hal olur diye düşünüyorum. Zaten hal olmazsa da, artık kendime benzin döküp bitlerle beraber yakarım olur biter amk.

Bu arada biti de sanırım geçen hafta birinden kaptım. ama zaten adamı sevemediğim için hepi topu 2-3 dakka ayak üstü sevişip sonrasında da kaçmıştım. İlişkiye girmedik bile, çünkü adam fazlasıyla yılışkan, sulu bi şeydi. Bi ara pantolonlarımı aniden indirip arkasını dönünce bende o anki şehvetle biraz poposuna sürtünmüştüm o kadar. Ama yani bit böyle ayak üstü sevişmeyle de geçiyor muydu ki? :(

4 yorum:

  1. yaa ben p.p.sini traş etmeyenleri anlayamıyorum.Öğk hiçte seksi olmuyor sanki bilmem ne ormanı bana giriyormuş gibi ıyyy tiksinç...Erkek adam kıllı olur lafına inanmıyorumm.Bu yüzden full kaymak traşlıyım.(kimse söyledimi bilmiyorum ama kendini saldığın zaman sex hayatın iğrenç olyur..En azından uzaktan bakınca öyle duruyor...)İyi geceler,kendine dikkat et ve sinek kaydı pardon bit kaydıya devam et...:))))

    YanıtlaSil
  2. Heehh! Ben de tam "sabayat"ın dediğine benzer bir şey yazacaktım. Etek traşı denen bir hadise yok mu?! Ha tercih diyorsan; o zaman da "yıl olmuş 2013 ama ben bitlenmişim ne anladık bu milenyumdan" demeyeceysun :)

    YanıtlaSil
  3. yahu ben etek traşını oldum olası sevemedim. böyle orası ayna gibi parlayınca kendimi soyulmuş muz gibi hissediyorum. çok çirkin ve estetikten uzak kalıyor orası.

    birde ben öyle "erkek adam kıllı olur" mottosunda gezinenlerden değilim. çünkü kılın yakıştığı erkek var, yakışmayan erkeği var. ben o yakışanlardanım ve o yüzden kesmiyorum :)
    zaten kıl'dan başka bir şeyim de yok. onları da kesersem sap'ım gibi ortada kalırım :sdfsdf

    YanıtlaSil
  4. Muzu kabuğuyla yiyemeyeceğine göre, soyulmuş muz olmasında da sakınca yok demektir. Ama hayat senin, tercih senin, bit senin... kime ne arkadaş(!)

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.