-->

07 Nisan 2010

gelişmeler

 hazır bu ara yapayanlız kalmışken gelişmelerden, hayatımda olup biten saçmalıklardan bahsedeyim.

_ bir reklam ajansında çalışıyorum artık
_geçen ay eşim geldi, dayanamadı beni bırakıp gitti yine, eğer özlersen bin uçağa gel yanıma dedi.
_ev masrafı çok tutuyordu ne yapıyım ne yapıyım derken, evarkadasi.org da ilan verdim, arkadaş buldum bugün, geldi, parası yoktu, bi dünya acı hikayesi vardı. Biraz ben gibi yani, biraz daha benden beter. dedim boşver, onu bunu git eşyalarını topla gel, kalırız beraber. İnceldiği yerden kopar. Çocuk iyi birine benziyor, uykusuzda karikatürist.
_oğlumla bol bol hasret giderdik, sürekli ağladı. İlk geldiği günlerde, ishal oldu, her an altına sıçıyordu, ilaç milaç derken, gitmeleri iyi oldu aslında. Çocuk istanbul havasına alışamadı.
_karıyla her gün kavga ettik. bi güne bi gün aşkım diyemedik bir birimize, öyle salınıp 15 gün beraber geçirdik.
_final günü gözlerimiz doldu azcık, ama ben erkek adamım ağlamamam lazımdı. Tuttum kendimi. Nooluyon lan dedim.
_asker arkadaşım geldi, 4 yıl sonra ilk kez görüştük yine. Lan çocuk çok çirkinleşmiş, ama samimiyetinden zerre miskal eksiklik yoktu.
_Bugün ikinci maaşımı aldım, cebimde param var :)) 
işte gelişmeler bunlardı.
bakalım daha neler neler olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.