Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

21 Ekim 2015

kafamda? deli? sorular?

Ve olan oldu, dipçiğim kalkmıyor.
Evet evet cidden kalkmıyor. Önceden meme görünce hazırola geçen dipçik, şimdi hiç tınlamıyor bile. Sanki el, kol gibi normal bir uzuv görmüşcesine öyle sallandığı yerden baygın baygın sallanıp duruyor. Oysa evet aslında meme normal bir şey, hatta cidden normal bir şey ama nedense ben seksi bi meme görünce inanılmaz tahrik olurdum. Ama şimdi hiç öyle yanlışlıkla karşılaşmak dışında özellikle baktığım-bakındığım olmuyor bile.
Gerçi bak bunları söylerken aklıma, başkasının dipçiği'nden de artık etkilenmediğimi anımsadım. Hatta geçenlerde (ana baksana geçenlerde diyorum) girdiğim porno sitesinde sik görünce öğğğkkk olup hemen çıktım. Lan acaba ben heterolaşıyo muyum, ne oluyo bana.
Oysa ben bildiğin sik sever değil, adeta sike tapan bi ibneyim. Hatta erkek olsun, çamurdan olsun havasıyla yaşayan pisliğin tekiyim. ama son günlerde hiç de öyle olmuyor. Sikimi işemek dışında kullanmıyorum desem yeridir.
Gayet 2 haftadır elime yarrak bile almadım. Kendi kendime bile osbir çektiğim çok nadir oluyor.
Lan acaba sonbahardan mı?


5 yorum:

Melo Dram dedi ki...

Ay Allam ne güldüm, çok yorulmuştur abisi bırak dinlensin :D

Adsız dedi ki...

Arada olur öyle hayat erkeği..15 gune kalmaz başlarsın koyacak delik aramaya

Deniz dedi ki...

ahahahaha allah iyiliğini versin emi çok güldüm. ufaklığı rahat bırak, dinlensin accık :))

O Gay Ben de dedi ki...

hava geçişlerindendir o (kedidir o kedi igib oldu :) )

Volki dedi ki...

Adamın derdi siki ile değil ki, uyarılma ile ilgili. Uyarılmıyor, yani beyni hormonlarını uyarmıyor, seks aklına getirmiyor. Yoksa bir yere sokacağı yok, baksana yrrk görse ilgimi çekmiyor diyor, ki görse ilgisini çeker öyle yada böyle onu emmek veya içime almak isterdim bu beni uyarırdı diyor ama şimdi, ilgisiz ve alakasız tuhaf bir nesne gözüyle bakıyor. Demek ki hayattaki önceliği şu sıralar seks değil, başka bir şey. Bildiğin haftada bir yada ayda bir seks düşünen insanları anlama günleri yaşıyor, bir başkası gibi davranıyor, empati kurabileceği bir hafta. Çalışma hayatına ve para sorunlarına odaklanın, işinize gücünüze kendinizi fazlasıyla verin, aşk meşk konularında sıkıntılı ve seksüel olarak da durgun zamanlar geçireceksiniz. Haftalık burç yorumu gibi oldu:)