-->

26 Aralık 2023

çok

başımı koyduğum ilk yastıkta, sonsuz bi uykuya dalasım var ama uykum yok ve gözlerim kırpışmak dışında hiç kapanmıyor. 
bitmez umutsuzluklardan nasıl kurtulunur bilmiyorum. bir şey nasıl umut edilir? 
bedenim de zihnim kadar yorgun ve zaten her şeyi karıştıralı da çok oldu.
yalan yok. yenilgilerle dolu bi hayat yaşadım.
kimsenin sikinde değildim ama olduğumu sandım hep. finalde anladım ve kabullendim olamayacağım.

uçurumun kenarına gelişim çok oldu.
aşağıda, pamuktan yapılma büyük bi yatak beni bekliyor
ama takatim yok bi adam daha atmaya, atlamaya. geldiğimde yığılıp kaldım burada.
üstümde börtü böcek, kanatları rengarenk bi kaç kelebek ve sinek vızıltıları.
yoruldum. yorulalı da çok oldu.
iyisi mi, biri beni aşağı itsin. ne yaptığını ve ne istediğimi bilerek.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.