-->

13 Kasım 2021

arkamdan

eğer bir gün olurda sizden önce ölürsem, sakın ha benim için "iyi biriydi" demeyin
çünkü ben çok kötüydüm ve siz bilmeyin diye makyajımı hep kalın ve taptaze tuttum.
sevgisizlikten taşa dönmüş kalbim, durgun göl dibi gibi yosun tutmuş gözlerimle ben çok kötüydüm. kötüyüm. hâlâ öyleyim.

olurda sizden önce ölürsem, sakın ola arkamdan güzel bir söz de söylemeyin. 
çünkü yüzüme karşı, beni nasıl ve neremden kıracağınızı çok iyi bilerek en cesurane halinizle konuşurken siz çok iyiydiniz, sözlerinizi dile getirirken hep iyiliğimi istediniz, iyi kaldınız.
bense tüm korkaklığımla sizden o an, gidebildiğim kadar uzaklara kaçıp bi köşede kötüleştim, orda öylece kötü kaldım.

ben çok kötüyüm, sakın arkamdan iyi bi laf etmeyin.
yüzüme karşı söylediğiniz kötü sözleri tekrarlayın, ben kötü bilinmek istiyorum. kötüleştirdiğiniz kadar, hep kötü kalmak istiyorum.
razıyım. sadece siz iyisiniz. ben kötüyüm. sizin en kötünüz benim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.