-->

09 Ekim 2016

Chatleşirken Kaybolmak (part 2)


+o da sensin zaten :) sana dahil D:
-ince corap?
+çok mu istiyorsun? cidden yakışmaz bana. yani ne bileyim kendimi onla düşünmedim bile :) nasıl olur bilmiyorum.
-yes :) giyinmeden once boyle dusunceleri vardi  :) sonra giyindi :)
+ahahahahaha
cümlen eksik geldi galiba
ben bosalip cikiyorum
sıkıldim
buluşuruz diye düşünüyordum
gercekten bir cd ye ihtiyacim var
sohbet etmeye ihtiyacim olsaydi
kosa koda gelirdim
sohbet değil
aksaraydayım
şişli'ye gelmem en fazla 20dk olur
sen ne is yapiyosun ?
meslegin nedir
reklamcıyım
benim skp adresim
white.luis
bi ajansta
cok azdim ben
o yuzden bosalip cikayim
baska zaman konusmaya devam edelim
ben seni boşaltıyım
20dakika tut kendini
sende cd olmaya karar verdiginde seninle eglenmek icin goruselim
geliyim
erkek istemiyorum ama guzelim
cd istiyorum ben
bugünlük benim için idare et
bi seferlik
güzel olacğaını biliyorsun
yapamayabilirim
yaparsın
cidden
cidden
yapamayabilirim
yaparsın
ya ben aslinda baya cd istiyorum
emin ol 
sadece ince corap diyorum sana seni urkutmemek icin
topuklu ayakkabli bir cd istioyrum
farkındayım ama kendini bana bırak sadece
arkasindan sikerken ayakkabisinin topugundan tutabilecegim
rahat ol, gevşe bi seferlik
kendimi birakamam ki
sen bana bırak 
skp adresimi aldin mi ?
skype silmiştim, cidden kullanmıyorum
adrsim geldi mi ?
onu soruyorum
skp kurmak 3 dk cunku
geldi
telefonum geldi mi
ok
ben gidiyorum ozaman
geldi ama asla aramam
telefonumu hic bilmiceksin
özelden ara
özele açık
bosver
telefona kadar gitmesin
skype açmıycam, sildim onu bi sefer
kaybediyorsun
çamurun içinde debelenmek kötü
farkındasın
yorulduğunda geç olacak
evliyim
3 yıl önce ayrıldım ben
seni anlıyorum ve seni benden daha iyi anlayabilecek kimse yok
bi oğlum var
beni anlamani istiyorum evet ... ama bilmeni istemiyorum
oglun mu var
hassiktir
evet
 
birbirmizi anlayabilecek iki kişiyiz
birbirimizi anlamak degil ki ihtiyacim benim
nasıl biri olduğun ne yaptığın vs vs bunlar umrumda dğeil
ben su an azdim ve sikecek birini ariyorum resmen
sacma sapan bir durumdayim
öenmli olan, kendisi olan biriyle konuşmam
bu hoşuma gidiyor
beni sik
bu hoşuna gidecek
benim de
kadinsi bir sey ler sikmek istiyorum
kadin bile olabilir
kasma kendini
erkeksi bir sey istemiyorum ki
seni rahatlatmama izin ver
sesim biraz kırık
idare ederim senin için
kadinsi diyorum
olurum diyorum amk
seni cok sevdim ama bu ihtiyacimi karsilamiyor iste
bi seferlik karşılar
olamazsin amk
rahatlatacağımdan eminsin
degilsin
ve üstelik tekrarrını isteyeceksin
orospu diye bagira bagira sikmek istiyorum
sikilmek istiyorum
ayakta
duvara dayanarak
bak benim ihtiyacim olan sey sen degilsin
su an yani
ama sen ihtiyacina bir suru insan bulabilirsin
sikimde değil diğerleri
hemde benden daha iyilerini
ben bulamiyorum
kurtul şu ezik psikoljinden
karın tarafından fırçalanmak seni kötü hissettiriyor
benim beraber oldugum cd ler genelde nasil tiplerdi biliyor musun
annemi de sik diye inleyen tiplerdi
karını gönlünce sikemediğin için, kadın gibi erkekleri sikerek karını siktiğini düşünüp rahatlıyorsun
sen bole degilsin
sen benim arkadasim olabilirsin
karınla en son ne zaman sikiştin
3 gun once
ne zaman o istedi diye siktin
sasirdin dimi 
hayır
3 gun once 
eminim daha çok bunu bir görev diye yapmışındır
hayir zevkle yaptim
seks yapmak için dğeilde, daha çok iki evli insansınız diye seks yapmışsınızdır
sen karini ?
karın seni fırçalıyor mu
hayir dik biriyim
başkalarının yanında snei ezdiği oluyor mu
mumkun mu sence
evet 
beni belkide anlauyamadin
hayatta yapmaz yapamaz
 
sen karini sikebiliyor muydun ?
güçlü olmadığı için seni dıyuramıyor değil mi
bosver
haklisin
kendine iyi bak.
her şey gönlünce olsun
sende
seninde
teşekkür ederim
amina koyayim bole isin
ne oldu
neden öyle dedin
ole iste
hadi git
söyle
sinirim bozuldu
sıkma canını
aslında sadece, senin gibi biriyle konuşmaya ihtiyacın var
kendin olduğun
numara yapmadığın
numara yapmayan biriyle konuşmaya ihtiyacın var
seninle konustugum sure boyunca aletim ayakta ve masturbasyon yapiyorum biliyor musun
benim su an sadece bosalmaya ihtiyacim var aslinda
feminen bir sey tarafindan
bir kadin da olur bir cd de
 
hadi derdimi coz
gözlerini kapatıp kendini bana bırakıcaksın
ama sen, aslında zoru istiyorsun
erkeksin olum sen
çünkü ben senin için kolayım 
sen uğraşmak, güç olanı başarmış olmak hissini seviyorsun
bak sana bir sey itiraf edeyim
kendince güç takıntın var
et 
seni sikiyor olsam su an
muhtemel bunu soyledikten osnra konusmicaksin benle ama
seni sikiyor olsam kulagina ne fisildardim biliyor musun
annemi sikmek
?
ablamı
beni
ne?
bunu soyledigin icin dudagindan opebilirdim 
ama hayir
eski karini sikmek istedigimi soylerdim
hayatımdan çıkalı uzun zaman oldu
bu onun sorunu
benim sorumluluğum değil
beni cidden tanımadın
ablan
 
hiç bir şeye takılmam
ikinci kişiler üzerinden beni kıramazsın
kabuğum yok
ablan desem ?
çok şeffafım
istediğini de
sapitcak seyler soylerdim anlatabiliyor muyum
ablami sik annemi sik diye yalvarir miydin ?
kendine sürekli meydn okumayı bırak
biraz gevşemeye ihtiyacın var
basit bir insansın. tanrı değilsin 
ve hiçbir zaman da olamayacaksın
güç takıntının farkında olamayabilirsin, bu çok normal
yalvarir miydin
onu soruyorum
hayır
ben sadece kendimle ilgilyiim
cidden 
benim icin fazla iyisin 
kendime bakarım, kendi hayatımla ilgilenirim o kadar
biliyorum
tespitlerinde cok yanildin
hangisinde
sadece azmis biriyim
cok basitim
hiçbir şey basit değil
sadece zeka seviyem yuksek
konu insan olunca her şey karmaşıktır
kendini akıllı sanıyorsun bence 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.