-->

09 Ocak 2020

istanbuldaki Gay Hamamlar - istanbul Gay Hamam

2012 yılında gey hamam hakkında şu yazıyı yazmıştım: http://hayaterkegi.blogspot.com/2012/01/hamama-girdim-hamam-scakt-delikten.html
Şimdi ise aşağıdaki gey hamam listesini yaptım;

İşte kubbelerinden ayhhhhh eksik olmayan istanbuldaki gay hamamlar dan benim bildiklerim:
1-Aquarius Sauna: sık sık baskın yapılan, tv'ye kötü gay imajı malzemesi verilen gay hamamı.
2-Cihangir Sauna: istanbul'daki bütün gaylerin bildiği, en az 1 kez gittikleri gey hamamıdır.
3-Ağa Hamam: 19 yaşında gitmiştim. tam hatırlamıyorum ama ortam temizdi, gelenler pis.
4-Küçükköy Hamamı: gitmeyip duyduğum gey hamamlarında biri.
5-Firuzağa Hamamı: bu nerdeydi? bilmiyorum.
6-Yeşildirek Sefa Hamamı: 18'imde hamam ihtiyacı için gidip, gey hamamı olduğunu öğrenmiştim
7-Horhor Hamam: duyduğum, görmediğim bilmediğim gay hamamı.

                                                        ----------------------------------
istanbul gey hamam listesini alanlar hemen oraya koşturmuşken, bende yazı yazma hevesimi dindireyim :)
Gönül isterdiki herkes hayatının aşkını bulup, ondan başka kimseyi sikip, ondan başkasına kendini siktirmesindi. Ama ne yazıkki gerçekler böyle işlemiyor. Çünkü hayat tatsız sürprizlerle dolu ve belkide aslında hayatın gerçek tadı, tatsız olmasından başkası değildir. 
Hem gerçek tadın ne olduğunu, nasıl olduğunu kim bilebilir ki? Hiç kimse.
Ayrıca şunu da düşünmek gerekir ki; tatlı olması beklenen şey gerçek tat değildir. Gerçek tat, beklenen tadın dışındakidir ve gerçek tadın farkına varıp ona değer vermemizi sağlayan da bu tatsızlıktan başkası değildir.
Yani özetle; bildiğiniz gibi (veya işinize geldiği gibi mi demeliyim? neyse daha fazla uzatmıyım) gerçekler görüldüğünden ve hissedildiğinden farklıdır. Bu yüzden onlara "gerçek" denir. "Bildiğimizden farklı olanın gerçek olması gerçeği" ise başka bi yazının konusu. Ama şimdilik ona da girip yazıyı iyice uzatmak istemiyorum.
Hem gay hamamlar adından bi yazı yazmak için klavyeye işkence etmeye başlayıp, hayatın tadının ne olduğu üzerine bir şeyler yazmak nerde görülmüştür? (tabiki de bu blogda)

Az da olsa, gerçek hakkındaki gerçeklere değindiğime göre, şimdi "bence" gerçek hakkındaki gerçekleri yazmaya sıra geldi;
Bazıları gerçeği gördüğü an hemen iman eder, bazıları görüp yüzünü çevirir, bazıları da benim gibi, anında gördüğü için anlamlandırma çabasına girip, hayatın ve hayatının içine eder. ama her halükârda herkes gerçeklerden korktuğu için çok uzağına kaçar.
Evet gerçeğin bu yönüde var. Yani kendinden uzaklara kaçtırtma, kendi hayatının içine ettirtme özelliği........
Ama belkide en güzeli budur. Yani insanın kendisinin kendi hayatının içine ettirtme özelliğinin olması, hayatı güzelleştiren şeyin ta kendisidir. 

Bak yine konuyu uzatıyorum. Offf ne olacak benim bu boş boğazlığım.
Konuyu uzatma durumum sadece yazarken değil, konuşurkende ortaya çıkan sıkıcı bir durum. 
Bu huyumu bazen karşımdakilere işkence yapmak için kullansamda, aslında bende kendimin bu özelliğinden sıkılıyorum. Çünkü dilim benden bağımsız olarak dönmeye başlamış oluyor ve beynim bile onu durduramıyor. Zaten dil ve beyin ayrı iki organ. Biri diğerine üstün değil. Sadece üstünde.
(durun kaçmayın! bu sefer galiba gerçekten istanbul'daki gay hamamlar üzerine yazmayı başaracağım)

Eğer bir erkekle seks yapmayı tercih ediyor ve genel olarak genelev işlevi gören ve sizi sırf ibne olduğunuz için henüz kapıda soymaya başlayan gece kulüplerine, kafelere vebunlar gibi ibnelere özel mekânlara gidemiyorsanız,  gay app'lerini telefonunuza yükleyerek birini bulma yolunu seçemiyorsanız, cebinize bir kaç kuruş atıp; gizli eşcinsellerin, yarı açık yarı kapalı biseksüellerin, azgın bekâr erkeklerin, geçen ay bıyığı terlemiş bugün ise siki kalkmış kafası karışık delikanlıların bi yerlerden duyup geldiği hamamlardan birinin taşına uzanmak zorundasınız.
Zaten yurtdışına gidip gönlünüzce göt sikme veya götünüzü siktirirken hastalık ithal edecek gibi bi lüksünüz yoksa başka ne yapacaksınız ki? Mecburen yaşadığınız şehirdeki bu yarı açık, yarı gizli gay hamamlarından birine girip, o sıcak taşa uzanmış halde seks yaparken yerli malı hastalığınızı kapacak ve gıkınızı bile çıkarmayacaksınız. 
Evet durum bundan ibaret.

Ne yazıkki tanımadığınız biriyle seks yapmak, sadece büyük bir heyecanın teslim aldığı bedenlere zevk vermez, karşılıklı olarak tüm hastalıkların da değiş tokuş yapılması hakkını verir etkinliğe katılmış olanlara.
ve bu durum aynı zamanda; yıllar sonra ortaya çıkan hastalıklardan birini kapıp, hastane hastane sürünürken, hayatın keşmekeşinden yorulup utançtan dolayı intihar etmediyseniz, yalnızlık içinde ölünceye kadar beklemekle geçen koca bir ömür demek.......
(benim bu her şeyin dramatik tarafını görme halimi ne yapacağız bilmiyorum. çünkü bu dramatizelikten hayatımda çok çektim ve işte şimdide ondan kurtulup yazıya geçemiyorum. oysa biliyorumki siz hamam listesini görmek için şu an ekranı yumrukluyor, konuyu boş boş uzattığım için de o yumrukları bana atmak istiyorsunuzdur. ama naapalım. başlık bir yemdi ve sizde gelip yuttunuz. o yüzden işkenceme katlanmak zorundasınız. (gerçi listeyi yukarıya aldım. yazıyı okumak zorunda değilsiniz ama ben sanki yazmak zorundaymışım gibi yazıyı uzattıkça uzatacağım)
Tamam tamam sakin olun, bu sefer yazıya geçiyorum);

Gay hamamlarını benim gibi bi yerlerden duydunuz, internette gördünüz, belkide şans eseri keşfettiniz, ya da eşcinselliğin salt seksten ibaret olduğunu düşünen eski gey arkadaşlarınızdan biriyle gittiğinizde öğrenmiştiniz ve bi dahaki sefere ondan habersiz, tek başınıza çekingen çekingen gittiniz.
Duruma göre ücreti kapıda ödediniz veya çıkışta ödeyeceğiniz konuşuldu, soyunma kabinleri gösterildi, soyunup yıkana yıkana paralanmış olan delik deşik peştemalı belinize bağladıktan hemen sonra sulak alana kendinizi bi öküz gibi attınız.
Bu da demektirki; artık içerdesiniz ve o da ne? kafanızdaki hamam ile gözünüzün önündeki hamam birbirinden çok farklı. Seksi tellaklar yok, üçgen vücutlu müşteriler hak getire, temizlik ise ölü hamam böceklerinin, yerden sperm ve balgam kaplı faraşla alınmasından ibaret. 

Evet ne yazıkki, erkek erkeğe seks yapmak için temiz bi yer arıyorsanız yanılıyorsunuz. Çünkü modern veya namodern toplumun ağırlıklı kesimine göre erkek erkeğe seks yapmak zaten bok yoluna girip çıkmaktan ibaretken, sizin temiz bi yerde hayallerinizi gerçeğe dönüştürmeniz imkânsızdır. Hem allah aşkına ne bekliyordunuz? hamam taşında mum ve şarap mı? 
O yüzden şimdi susun ve terlemeye devam edin!

Eğer çok afişe olan bi hamamda değilseniz, içerde bi kaç efendi tiple karşılaşmanız olasıdır. Ama eğer afişe olmuş bir hamamda iseniz sadece yırtık gayler, geçen aylarda hormon tedavisine başladığı için orası burası şişmeye başlayan geleceğin seks işçileri, bir kaç yabancı turist, bir kaç "ortama yeni düşme" denilen tip vardır. 
-Turistler oryantalizm beklentisiyle girmişlerdir, ama onların hamama girmek istemeleriyle, hamam işletmecileri de onlara girmişlerdir. Yani cüzdanları çoktan boşaltılmıştı.
-Yırtık gay'ler zaten hamamların olmazsa olmazıdırlar ve açıkçası, bazıları mekâna müşteri toplama işini bile görür. Eğer hoşlandıysanız ilk bakışmanızda önce size sırıtırlar, sonrasında kırıtırlar, en sonrasında ise zaten beraber kırıtırsınız. Hoşlanmadıysanız da onlar zorla kendilerinden hoşlandırırlar. Siz bunu hiç dert etmeyin. Yönetiminizi onlara bırakmanız en fazla 31 dakika sürer.
-Hormon tedavisine başlayanlar ilk gülüşünüzden hemen sonra posta başına ne kadar isteyeceklerine dair bir bilgilendirmede bulunabilirler. Faturasız çalışırlar ve evet bu demektirki, vergi kaçırıyorlar. Çünkü çoktan toplum dışına itilmişlerdir ve itildikleri toplumun dışında çakışırken, bi de vergi vermek haksızcadır. Bende bunu haksızca bulurum. 
-Yeni düşmüşlerden biraz uzak durun. Çünkü hem kızgındırlar, hem de kırgın. Bırakın onlar yaklaşsınlar size ve ilk dokunuşu da onlar yapsınlar. Aksi takdirde dişlerinizi gümüş hamam tasına doldurmuş halde mekânı terkedersiniz ki, bunu istemeyiz değil mi?
Onlar yaklaşırsa yaklaşsınlar, siz kimseye yaklaşmayın. Mesafenizi koruyun, sağ ve sol dikiz aynalarını hep kontrol edin. Bırakın arkanıza geçsinler, ama sakın siz onların arkasına geçmeyin. Yoksa düşleriniz ve en önemlisi de dişleriniz.....

Buraya kadar genel bir bilgilendirme yaptığıma göre, gelelim doğal flörtleşme şekline;
Artık içerdesiniz ve hamamın sıcaklığına göre, ordan biri size kaçamak bir bakış atar, diğer taraftakine de siz atarsınız. Arada bazen çalışanlar, müşterilerin grup seks gibi kudurma durumlarına girmelerini önlemek için gelip etrafı temizliyormuş gibi yapıp giderler, bazen tellak kese isteyenlerden birini keselemek için gelip onun üstüne çıkar, iner, çıkar, iner, siz de bu arada birileriyle kesişir ve onun veya  kendinizin ibne olduğunu anlatmaya çalışırsınız. Zaten ilk 10 dakikadan sonra kim ibne, kim değil herkes birbirini anlar ve ona göre gardını almış olur. Ama ibne olmayanlarda, hamama girince içindeki ibneyi ortaya sürebilirler. 
Böyle durumlarda eğer acemi değilseniz hemen, acemiyseniz yarım saat sonra ikinizden birinin cesaretiyle hamamın tenha köşelerine çekilmeler başlanır ve bir dokunuş, işveli bin ayhhh yükseltir hamamın kubbesine.

İşte kubbelerinden ayhhhhh eksik olmayan istanbuldaki gay hamamlardan benim bildiklerim:
1-Aquarius Sauna
2-Cihangir Sauna
3-Ağa Hamam
4-Alibeyköy Hamamı
5-Firuzağa Hamamı
6-Yeşildirek Sefa Hamamı
7-Horhor Hamam
8-Küçükkköy Hamamı

Bunlardan daha fazlası olduğunu biliyorum ama duyduklarım ve benim bizzat gittiklerimden bir kaçı bunlardı. Tabii yıllardır gitmediğim için ve şu an nasıl yerlere dönüştükleri hakkında bi bilgim yok ve eğer gitmeye kararlıysanız, lütfen bol bol osbir çekip kendinizi sakinleştirdikten sonra gidin. Çünkü tanımadığınız biriyle seks yapıp hastalık ithal etmenizi istemem.
"E madem öyle neden bu yazıyı yazdın?" diye soracak olursanız cevabım "turist olarak da girip çıkabilirsiniz"den başkası değil. Tabii sürekli yorum ve mesajla soranlar için de bilgi olsun, aynı zamanda gay hamam araması yapanları da buraya çekip, diğer yazıları okutmak dışında amacım yok. Sonuçta 10 yıllık bir blog tuttum ve sadece yaşantım hakkında yazıp, gayliğin seksten ibaret olmadığını göstermek gibi ulu ve yüce ve çok çok önemli bir görev üstlendim :dd

38 yorum:

  1. Ağa Hamamı Karışık bir hamam oldu.Turizm firması tarafından işletiliyor, kesinlikle gaylerin rahat edebileceği bir yer değil artık

    YanıtlaSil
  2. Beni bilgilendir gay hamamların hakında

    YanıtlaSil
  3. Ağa Hamamı tamamen karişik bir hamama dönmüs, rahatsız bir ortam var

    YanıtlaSil
  4. flamenco_ist@hotmail.com skype ekleyin hamamcı arkadaslar

    YanıtlaSil
  5. Hadi o zaman çinili hamama

    YanıtlaSil
  6. en saglamı yeşildirek tir

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel izah etmişsiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Dün gece hayatimda ilk defaFiruzaga hamamına gittim. Sauna bölümünde 20 dk oturdum içeri girer girmez içeride pestamalsiz mastürbasyon yapanlar onları hiç birşey olmamış gibi seyreden erkekler vardı bende genç birini seyrederken çocuk onu seyrettigimi anladı yanıma geldi bacaklarımı ve kalçalarımı okşamaya başladı hoşuma gitti birşeyde diyemedim biraz utandım sonra bende cocugunkini tuttum ortamın tepkisine baktım kimse birşey demiyor cocugunkini ağzıma aldım 1 dk sürmedi çocuk boşaldı yıkanmak için hamam tarafına geçtim


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben başata gittim rahat tı taksime gitmek istiyorum bu aralar🤍

      Sil
  9. İst dayım pasif arkadaş arıyorum

    YanıtlaSil
  10. İstanbul içi pasif acill

    YanıtlaSil
  11. Haftaya ordayim kaba erkennenden hoslanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirsen yarın gel bende ilkdefa gelecemno birak

      Sil
  12. Pasifim kaba erkekletden hoslanirim haftaya ordayim

    YanıtlaSil
  13. Dudullu saray hamami rahat bir yer tavsiye ederm

    YanıtlaSil
  14. Beylikdüzü Yakuplu varmı hamami

    YanıtlaSil
  15. slm arkadaşlar ben yeşildirek hamamı firüz ağa hamamı ve davutpaşa hamamına sık gidiyorum ve hemsinde çok sevgilim oldu güzel sikişler yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davutpaşa hamamı kaçpara

      Sil
    2. Merhaba.Yesildirek Hamaminda karanlik oda varmi?

      Sil
  16. Ankaraliyim İstanbul hamama gelecek genç pasifleri bekliyorum yaşım 33

    YanıtlaSil
  17. Merhaba en rahat sakso çekebileceğim hamam yeşildirekmi

    YanıtlaSil
  18. Dogru tespitler vebilgilendirmeler icin cok tesekkurler

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.