-->

03 Mayıs 2013

Bi kaç ayda bir mesajlaşıyorduk zaten. Yine mesaj atıp "tanışamadık gitti gitti" deyince, bende "hadi tanışalım" dedim ve buluşmak için yer belirledik.
Bi cafenin önünde selamlaşınca, o sıkıcı ve buram buram yapaylık kokan "nasıl gidiyor" muhabbeti dönmeye başladı aramızda ve bende dayanamayıp "cafe'yi siktir et, eve gidip sevişelim" dedim. Dönüp şaşırmış bi şekilde bana baktı ve 20 saniyelik bir sessizlikten sonra "tamam" dedi ve beraber ona gittik. Yolda bu sevişme öncesindeki gerilimli havayı sevmediğimi söyledim. Zaten uzatmaya da gerek yoktu. Eğer sevişirsek rahatlayacağımızı ve eğer gerçekten sohbet etmek istiyorsak sevişme sonrasında daha rahat konuşabileceğimizi söyledim. Aslında haklısın gibilerinden bir şeyler geveledi. Eve girdiğimizde içerde hiçbir zaman karşılaşmadığım bir havayla karşılaştım. Evde tek yaşamıyordu ve evin içindeki o doğal yaşanmışlık hissi o kadar sıcaktıki, kendimi koltuğa bırakıp içerideki havayı uzun uzun içime çektim. "Bir şey içer misin?" sorusunu "bi bardak su lütfen" demekle yetindim. O mutfağa giderken ardından bende mutfağa girdim. Her şey güzel ve temizdi. Aslında yalnız yaşamıyorsun değil mi dedim evet. ev arkadaşım var ama dışarda dedi. Ama sadece ev arkadaşın değil dii mi diye sorunca, evet 9 yıl süren bi ilişkimiz vardı, geçen yaz bitti. Ama bizde ev arkadaşı olarak kalmaya karar verip, ayrı evlere çıkmadık. Çünkü yeni bir hayat kurmak, yine birilerine alışma süreci falan çok yorucu. Hazır alışmış olduğumuz birileri varken, sadece duygusal anlamda birlikteliğimize son vermek daha mantıklıydı dedi. Nasıl anladın dedi, anlaşılmıycak bir şey yok. Piyano senin çalabilecğein bir şey değil. Kitap raflarına bakıldığında senin okumaktan sıkılacağın kitaplar olduğu belli ve üstelik hepsi düzenli. Sen ise biraz fazla dağınık birisin. Üstelik kitapları bu derece düzgün okuyabilecek biri değilsin. Her şey çok faklı görünüyor. Yalnız yaşayan birinin evinden çok uzak ve sadece ev arkadaşım diyeceğin bir ilişkiden başka bir ilişki olduğu çok belli oluyor. Durup güldü ve bunu ilk farkeden kişisin dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.