-->

29 Mart 2012

İki arada bi derede yaşamayı sevmiyorum. En nefret ettiğim şeylerden biridir kararsızlık ve ben zarar edeceğimi bilsem bile kararsız kalmaktansa, bile bile en kötü kararı almayı hep tercih etmişimdir. Hem hayat sadece benimken ve ben onu istediğim gibi yaşama hakkına sahipken neden kararsız kalarak yaşıyım ki?

Ama şimdiye kadar böyle yaşamama rağmen, bu aralar götherifle olan münasebetimizden hiç bi bok anlamıyorum. Amcık beni sadece arada yiyişeceği her hangi biri olarak görüyor. Piçe bunu kaç defa açıkladım "bak olm ben yiyeşeceğim birini aramıyorum ve hatta artık yiyişmekten de midem bulanıyor. eğer bana sadece yiyişecek biri olarak bakıyorsan, çek yoluna git. zamanımı alma." Söyledim ama o hiç tınlamıyor bile. Beni tınlamaması bi yana birde sürekli onunla bununla yiyişip duruyor. Yiyişmelerini de iyi bi bok yapmış gibi bana anlatıyor, benimde tepem atınca "ebenin ammına kadar yolun var. madem onunla bununla yiyişiyorsun benimle görüşme. herkes yoluna siktirsin gitsin" deyip kavga ediyoruz. İşte kaç gün önce yine böyle kavga ettik ve ben eve geldikten sonra beyfendi de gidip kaza yapmış, kaza yapmaığı yetmezmiş gibi diğer şöförle birbirlerine girmişler ve etratan yetişenler ayırmış bunları. Tabii bunları da bana o akşam "bak senin yüzünden kaza yaptım, kavga ettim, bi daha bunlar yaşanılsın istemiyorum" diye de msn'den yazıp durdu. Bende "tamam, madem öyle. bundan sonra herkes kendi hayatını yaşasın" dedim aldım kapadım ve bi kaç gün uzak durdum bundan. Amcık sen kendini  ne sanıyorsun, götherif. Orospuçocuğuna bak, hem gidip yiyişiyor, hem yiyişmelerini bana anlatma diye üstelememe rağmen anlatıyor, ben laf söyleyince de bozuluyor. Laa ipne, bana ne senin yiyişmelerinden. amcık.

Neyse işte durum böyle olunca biz yine küsmüş olduk ve bi kaç gün görüşmedik. Daha doğrusu sanırım ben küsmüş oluyorum. Benim bu durumlarım ise onun hiç sikinde bile olmuyor. En son önceki gün yine ondan gelen "napıyon laaa" mesajının ardından konuşmaya başladık ve akşamına da buluştuk böyle bi sarıldıkki, dersin sanki kaç yıldır görüşmüyor gibiyiz. Hayır adamı sevip sevmediğimi de bilmiyorumki, aslında o bana "seni seviyorum" dese, ben ona dünden fit olurum, ama o hala "yok senden hoşlanıyor gibiyim, yok sen fıstığımsın" falan deyip deyip duruyor. Lan bide ben ilişkilerde olmasını bırak, hayatımın hiç bir alanında yalakalığı sevmediğim için o böyle laflar söylediği zaman midem kalkıyor, ciğerlerim yıllardır sigara içiyormuşum gibi içimde büzüşüyor, kalbim anında vucuduma kan göndermeyi bi kenara bırakıp kanı sadece beynime gönderiyor. Sanırım bunun düzeleceği de yok.

Bide ona ya sen niye bu kadar fazla sex arayışı içindesin dediğimde de "çok stressli bi işim var, bende seks yaparak rahatlıyorum" diyor. Lan mal, seks yapara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.