Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

12 Şubat 2012

Öylesine işte..

Bu aralar hayat çok güzel gibi, ama değil. Sikerim lan güzelliğini. Hayat işte sonuçta. Güzel de olsa, kötü de olsa Allah'ın dayattığı bir sistemin içinde sike sike yaşamak zorundasın. İslam'ın, hayatta oyun bozanlık etmek konusunda henüz net bir ifade biçimi yok. Ama İslam dışındaki dinlerde bildiğim kadarıyla cehennemde cayır cayır yanacaksın ifadeleri çok net dile getirilir.
Neyse işte konu bu değildi. Zaten ben de ne diyeceğimi bilmiyorum. Öylesine açtım, koştura koştura bir şeyler çiziktirmeye çalışıyorum. Demem o ki canım sıkılıyor..

İhtiyar benden vazgeçti. Artık mesaj falan da atmıyor. Bundan anlıyoruzki sen dönüp bakmayınca, kimse de sana bakmıyor.

Geçen yaz azerinin biriyle tanışmıştımya. Hah işte o çocuk meğer burda özel bi üniversite de fotoğrafçılık falan bilmem nesi üzerine okuyormuş. Zaten unuttum çocuğu, ama bana yaptığı orospuçocukluğunu unutamadım. Hem bekle gelicem dedi, hem de gelince beni unuttu. Kendimi hatırlatmak için kırk takla atmıştım. Telefonu tam kapatacakken "aaaa hatırladım çok pardon" deyip gevrek gevrek gülmüştü. Telefonda kahkahasını duyduğum an, gözlerimin önüne; gülerken göbeğinin salınışı geldi. Piç işte. Bir iki telefon konuşmasından sonra artık bende aramadım. Zaten ben böyleyimdir. Çok tezcanlıyımdır. Birine anında yapışır, küçük bi soğukluk hissettim mi de, anında rahat bırakırım. Artık o kişinin anasının ammına kadar yolu vardır. İstediği yere siktir olup gidebilir.

Bide şu şey vardı. İşte biragöbeği. O adam da ne bileyim bi tuhaflık var. Isınamıyorum. Böyle gördüğüm an, buz tutuyorum. Donup kalıyorum. Yanisi şu ki; onu baştan sildim sanırım.

Bide biliyor musunuz, mahallemizde bir market daha açıldı. Ama bu sefer küçük bi market. Bizim eski marketi bir kürt işletiyordu, bunu da bi laz işletiyor. Lazın fazla parası yok ve dükkana getirdiği çeşitte zaten sayılacak kadar anca ya var ya yok. Kürt bakkalın ise, dükkanı bok gibi ağzına kadar dolu. Hem adam zaten bu mahalleye yerleşeli onlarca yıl olmuş o kadar olsun deeemi..

Elektrik, doğalgaz v.s faturalarımı falan kendim ödemeye başladığımdan bu yana, ev sahibim artık pek uğramıyor. Zaten kirasını da zamanında ödüyorum niye uğrasınki?

Bu aralar osbire çok fazla sardım yine. Sex yapmak bile osbir çekmenin yanında fıssss kalıyor.


Bide yeni bi çocukla tanıştım geçen ay. Çocuk değil de işte 30 yaşlarında falan bi adam. Ama iyi biri. Bazen ona aşık olduğumu sanıyorum, bazen ise öyle siktiri boktan bi adam olarak hayatıma girdi diye görüyorum onu. Birde blogumu biliyor. Onun hakkında fazla şey yazamıyorum. Sonra neme lazım, okur mokur kaşımı gözümü yarmasın piç. Adı da şey işte ımmmmm. Adı yok lan. Adını ne bırakacağımı bilmiyorum. Hah bi dakka tamam adı yeşilçam olsun. Çünkü çok yakışıklı. Bide insanların canını yakmayı çok seviyor. Yakıp izlemeyi daha çok seviyor. Acı çektirmeyi seviyor piç. Sonra onun hakkında yazarım bol bol. Orospuçocuğu.

4 yorum:

Zat-ı Hatun ヅ dedi ki...

la kaç zamandır demek istiyorum, çok güzel bir anlatım tarzın var kıskanıyorum hayat erkeği. bir de orosbucocuuklarına takılmasan canın yanmayacak ama huylu huyundan vazgeçmiyor. Hep ağzıma sıçan karılara aşık oluyorum bende amk.

osbir candır. seksin yerini tutuyor çoğu zaman.

iyi bak kendine öberim.

Yigit Tan dedi ki...

Laz bakkalla alışverişe gidiimısın? sohbet ediimısın? ;) Git git... Et et...

Hayat_Erkegi dedi ki...

@zatıhatun sağol lan =)

biliyorsun hayat orospuçocuklarıyla daha güzel. onlar olmasa diğerlerinden bi bok olacağı yok =)

@Yiğit laz bakkal biraz kıl birine benziyor =)

Mavi Balon dedi ki...

Bende erkekte bira göbeği ve göbek olayına gıcığım. Sevmiyorum.. Erkek dediğin göbeksiz olucak Cin Ali gibi de değil hani.