-->

17 Kasım 2010

Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Evet gerçekten kutluyorum. Hepsi bu...

Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Evet gerçekten kutluyorum. Hepsi bu...

4 gündür eve kapanmıştım. Telefonuda kapattım. Kimseylede konuşmadım ve kimsede bana ulaşmasın istedim. Sadece netten mesaj attım sağa sola. Sahip olmadığım şeyleri diledim az da olsa tanıdığımı sandığım insanlara. Şimdi dışarı çıkıyorum ve doğrusu ne yapacağım hakkında en ufak bi bilgim yok. Öylesine boş boş, umarsızca, amaçsızca ne yapacağımı bilmeden plansızca dışarı çıkıcam. Siktiğimin canı sıkılıyor. offff doluyum ve dolu olduğum için eve kapanmıştım. Zaten mutsuz olduğumda hep böyle yaparım, kimseye bulaştırmam mutsuzluğumu. Kimseyle paylaşamam. Şu 1 haftayı atlattım mı tamamdır aslında. Ama işte geçmiyorki.

9 yorum:

  1. şşşt saçmalama lannn bir hafta çok uzun
    acil toparlan bak dünyanın diğer ucundan bir iki fotoğraf çektim sana, tabi ki siten için ''şarlo'' işine yarar mı bilmem beğenir misin onu da bilemem zaten anlamam ben fotoğratan falan
    sadece gördüm aha da bu ağzı bozuk piçe yarar belki dedim o kadar, dönünce gönderiyorum az sabret
    bayram hediyesi niyetine
    açyol

    YanıtlaSil
  2. En iyi bayramlar ...
    Şu bi haftayı atlatınca nolucak bayram mı bitecek :)

    YanıtlaSil
  3. Belki mutsuzluğunu paylaşmaktan mutlu olacak insanlar vardır?

    YanıtlaSil
  4. @Vanilla bayram bitsin artıkkk

    @Adsız Açyol, sende kendine bi google hesabı aç artık :))
    Resimleri de yurtdışından atamıyor musun aq nedir illa buraya gelince atcan

    @Eşcinsel yesss

    @JG haklısın

    YanıtlaSil
  5. okuduğum bloglardan kimisi bitsin istiiyor kimiside bitmesin..

    bende senn gibi düşünüyorum BİTSİN ARTIK ŞU BAYRAM..da
    bende şu lanet olası okuluma dönieyim;)

    YanıtlaSil
  6. dayan dayan :)
    ben de çok sıkılıyorum.

    YanıtlaSil
  7. dayan dayan :)
    ben de çok sıkılıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Al benden de o kadar.. Sevmedim sevemicem de.. aman yeaaa..

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.