-->

12 Eylül 2010

Twitter'a kustuklarım

Şimdi blog da yazıyorum falan ama, birde blogda geçirdiğim zaman kadar da twitter'da zaman geçiriyorum. Ordada milletle çok uğraşıyorum. Aklıma bir şeyler geldikçe twit diye atıyorum. Kaç gündür tatil kafasıyla bir şeyler yazamadım, blogu iplemiyormuş gibi olmasın diye, bende twitlerden blog yazısı yazdım :))) beleşe geldi bu yazı. Arada bir toplu twitleri buraya yazı diye atarım artık. Yalnız en çok beğendiğiniz hangisi onu öğrenmek istiyorum :))
lütfen beğendiğinizi yoruma yazınız. 
Buda benim tvit adresim: http://twitter.com/Hayat_Erkegi
Neyse ahanda tvitler. Buyrun sizi başbaşa bırakıyım muahhh:


O kadar yalnızımki, kendimi okumaya vermek zorunda kaldım, ne bulsam okuyorum.Bi kaç aya kalmaz,dünya üzerinde okumadığım bir şey kalmayacak.

 Lady Kaka 147,820 kişiyi takip ediyor. Dayanamıycam: Çüşşşşş

Şu iki önermeden birini seçiniz: a)-Bütün ibneler zekidir. b)-Yada bütün zekiler ibnedir.

oh yeah dev adam #12devadam ah ohhhh dev adam #12devadam canlarımmmm :)

''Kim inanıyor ki Polyana sürtügüne! ''

Şu emir vererek tvit atanlar var ya, götünüze dinamit lokumu sokarım lan.

Gay Atasözü: Yemediklerimiz, arkamızdan ağlarlar :))

İstediğim tek şey, götümün kalkacağından korkmayıp, beni ölümüne seven birini bulabilmek.

Herkes avatarında işeyen adam senmisin?diye soruyor.Lan ben olsam,buralarda sürtermiyim,gider cigololuk yapar,hayatımı sikimlen kazıyarak kazanırdım:)      

Adam gibi sevdik göt gibi kaldık, Keşke göt gibi sevip adam gibi kalsaydık...

Oysa her şey sımsıcak bir ''merhaba''yla başlamıştı. Ne oldu ki sevgilim bize? ilk gün verdim diye mi bu ''siktir''i çekiyosun.  

Önceki gün çok çok soğuk su içmiştim. Bugün bademciğim şişmiş, nah taşşağımın teki kadar olmuş.

Götünden uydurduğun kelimelerle, cümle kurup tavladığın adam, tabiki eline geçen ilk fırsatta götünü sikecektir.  

15 yorum:

  1. ...hayatımı sikimlen kazıyarak kazanırdım:) bence en güzeli bu

    YanıtlaSil
  2. neren kalkarsa kalksın ölümüne seven birini bulduktan sonra...

    YanıtlaSil
  3. yüzümün kızarıklığından xoxo dan başka birşey bırakamıyorum tarafına.

    YanıtlaSil
  4. bütün ibneler zekidir şeysi çok hoş =))

    YanıtlaSil
  5. Gelen yüzlerce yorumdan :Pp anlaşıldığı kadarıyla, şimdilik 1inci ve 2inciler şunlar:

    1-Herkes avatarında işeyen adam senmisin?diye soruyor.Lan ben olsam,buralarda sürtermiyim,gider cigololuk yapar,hayatımı sikimlen kazıyarak kazanırdım:)

    2- Götünden uydurduğun kelimelerle, cümle kurup tavladığın adam, tabiki eline geçen ilk fırsatta götünü sikecektir.

    YanıtlaSil
  6. İstediğim tek şey, götümün kalkacağından korkmayıp, beni ölümüne seven birini bulabilmek.
    d.sdf.dg.dfg heheyt! :d

    *güzel yer.

    Sevgilerle,
    Rory

    YanıtlaSil
  7. Şu emir vererek tvit atanlar var ya, götünüze dinamit lokumu sokarım lan.

    ençok bu güzeldi :D :D :D

    YanıtlaSil
  8. "Ölümüne seven birini bulabilmek" çok etkileyici ;)

    YanıtlaSil
  9. İstediğim tek şey, götümün kalkacağından korkmayıp, beni ölümüne seven birini bulabilmek.

    en süperim,çok süperim

    YanıtlaSil
  10. Sen ölümüne sevmek deyince benim de aklıma bu şiir geldi:

    Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
    "O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin.
    Demeyeceksin işte.
    Yaşarsın çünkü.
    Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
    Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.



    Ve zaten genellikle o daha az sever seni,
    Senin onu sevdiğinden.
    Çok sevmezsen, çok acımazsın.
    Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.
    Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin.
    Senin değillermiş gibi davranacaksın.
    Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de
    korkmazsın.


    Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın.
    Çok eşyan olmayacak mesela evinde.
    Paldır küldür yürüyebileceksin.
    İlle de bir şeyleri sahipleneceksen,
    Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin.
    Gökyüzünü sahipleneceksin,
    Güneşi, ayı, yıldızları...

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.