Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

27 Ağustos 2010

Sen git, ben bitiyim

Bunu söyleyeeğimi hiç ummazdım ama ev arkadaşım gittiği için kendimi inanılmaz yalnız hissediyorum. Lan sanki bugüne kadar adam beni ayakta tutuyormuş da, o taşınınca ben yapayalnız kalıverdim. Ahhh ulan çokda sikimde mi gitmesi falan diyordum da, meğer hiçte öyle değilmiş. Sikimdesin amcık bil işte. Sevmezdim seni ama gitmen evde koca bi, kara delik açmış gibi.

11 yorum:

çitlembik dedi ki...

boşver biri gelir diğeri gel dert etme :) yalnız mı yaşıcaksın artık?

HayatErkegi dedi ki...

@çitlembik Bilmiyorum valla, evin masrafları falan çok fazla.
Bayramdan sonra ailemle yaşamayı düşünüyorum.

çitlembik dedi ki...

yea bırak allasen insan aileden uzak yaşamaya alışınca tekrar aileyle yaşamak çok zor oluyo. bence ev arkadaşı bul. :)

HayatErkegi dedi ki...

:))) bu konuda sana katılıyorum, ama kızım para yok diyorum anlıyo musun :)

bide aile destek çıkıyor falan, ohhh beleş yaşıyorsun nerdeyse :Pp

x-coach dedi ki...

bul bi ayı.
mutlu mesut yaşayın gidin.
lol

çitlembik dedi ki...

hahaha evet o konuda haklısın bak. çok fazla para derdi kalmıyor aileyle :)) eve tek diil 3 ev arkadası al, üçünü bi odaya tık :D bence mantıklı.

Kali Rind dedi ki...

bu aileler olmasa türkiyenin hali nicedir...

HayatErkegi dedi ki...

aile candır :D

Adsız dedi ki...

askere gititn mi

Yiğit Tan dedi ki...

Belki yeni bir ev arkadaşına ihtiyacın var. Ama aynı kişi için şunları düşün bence: Yeniden seninle beraber yaşamaya başlarsa gene eski düşüncelerin kaldığı yerden devam edecek ona ilişkin.

HayatErkegi dedi ki...

Evet yine nefret ederim, yine terslerim falan :)))
ama hayat böyle işte, kötü biri bile olsa, gidince iyiliğiyle aklımda kalıyor :)