-->

25 Aralık 2020

Bıktım, hatta fena şekilde bıktım şu "iyi ve güzel bir dünya var" alt metinli yazılardan, muhabbetlerimden, yediğim her kazığa rağmen bitmek bilmeyen o "acı çektim ama az ilerdeki köşeyi de dönücem" adlı durmadan umut pompalamaktan.

Dünya bok gibi bir yer ve gittikçe bulanıklaşan inancıma rağmen inadına inadına hâlâ cennete inanan biri olarak söylüyorum; bence dünya cehennemden başka bir şey değil. O yüzden lütfen ağlamayı kesin ve öteki dünyadan geldiğinizin farkına varın. Orda ne bok yediyseniz, burda onun hesabını ödüyorsunuz, orda kimin kuyruğuna bastıysanız burda onun adına ciyaklıyorsunuz ve diğer afili cümleler işte.

Yani özetle diyorum ki; Birazda kötü şeyler üzerine konuşalım mı?
Şu olmayacak olanlardan, kırılacak olan kalbinin alacağı şekillerden, tutmayacak olan sözlerden, sevilmeyeceğin aşklardan, dışlanacağın arkadaşlıklardan, aile kuramayacağından ve diğer kurduğun eciş bücüş hayallerinden.
Dünya böyle bir yer canım. O yüzden kemerini sıkı bağla ve fermuarını açanın önünde diz çökerek yükselmekten vaz geç. Za

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.