-->

05 Kasım 2020

yamlış

Nereden geldiğim, nerede olduğum, nereye gideceğim hakkında bi fikrim yok. Her şeyin birbirine çok fazla ama çok çok fazlaca karıştırılmış olduğunu gördüğüm veya düşündüğüm bir dönemdeyim.
Sağım solum sobe.

Yanlış olmamasına rağmen yanlış kabul edilen çok şey yaptım. Doğru olduğu kabul edildiği için yaptığım doğrularım ise yanlışlarım kadar bile olsa iplenmedi.
Sonuç; yanlış kabul ettiklerine karşılık olarak doğrularımı alıp götürdüler.
Otur, sıfır.

Az önce anladım ve iman ettim "istediğin gibi bir hayat yaşamak" diye bir şey yok.
Yine karşılık olarak ise anladım ve iman ettim "istedikleri gibi bir hayat yaşamak" denilen bir şey var.
Robot.

Özgürlük denilen şey ansiklopedi yayıncılarının, bir ton kağıdın değerini 5 katına çıkarmak için uydurduğu sikik bi kelimeden ibaret. Yani özgürlüğün varlığı da, sırf herkes ona para verdikten sonra okuyup geçsin diye kağıt üzerinde olmasından ibaret.
Tüh. Yandırıldım. Yok.

Kafam karışık değildi. Her şey çok basit ve açıktı. Ama ben açıklığın karşılığı olarak bir bedel ödemem gerektiğinin farkına çok geç vardım. Kafam şimdi ise çorba gibi karmakarıştı. Durmadan da karıştırdılar. Pardon tuz alabilir miyim? ve lütfen biraz da pul biber.
Acısız olandan.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.