-->

03 Ağustos 2023

beklenti

benimle kurman gereken bir sürü arkadaşlık vardı
yaşanması gereken anılar, hak edilmiş kucaklanmalar ve yazılması gereken mektuplar
kızdığında edilmesi gereken küfürler, ağız dolusu hakaretlerin de vardı
ama hiçbirini benimle yapmadın, gittin o orospuçocuklarıyla yaşadın her şeyi.

beni, kenarda tutulan o yedekteki beceriksiz olarak gördün
bende hep bildim bunu. bildiğimi bileceğini sanıp sabırla bekledim kulübede. maç bitti, saçların ağardı, götündeki kıllar pişmaniyeye döndü ama sen hiçbir şeyin farkına varmadın, pişman da olmadın.
bende olmadım. çünkü yedekte tuttun beni. yedekte durdum.

seni cesur sandım. biraz da bilge falan.
oysa hiçbi sikim değildin ya ama ben yinede sandım işte amınakoyim.
emindim bi bok olmadığına ama yinede yılların geçmesini bekledim ve geçti hepsi teker teker. işte şimdi daha çok eminim. bi bok değilsin. değilim senin için.

benimle kurman gereken bir sürü düş vardı. hepsi benim düşümdü.

9 yorum:

  1. çok güzel, ama içinde küfür olmasa daha çok hoşuma giderdi:) bu benim tercihim tabi, ama duygusuna bayıldım eline sağlık..:) Kıraç'ın çok sevdiğim Ne Olurdu Benim Olsan şarkısını hatırlattı...
    "Yıllar sonra bir gün yaşlandığında
    O ipek saçların ağardığında
    Kuru yaprak gibi dağıldığında
    Kalırsın tek başına"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama'ların canı cehenneme. fakat senin için yinede küfürsüzünü deneyeyim;

      benimle kurman gereken bir sürü arkadaşlık vardı
      yaşanması gereken anılar, hak edilmiş kucaklanmalar ve ayrıldığımız zamanlarda yazılması gereken kırgın mektuplar.
      kızdığında bana etmen gereken küfürler, ağız dolusu hakaretlerin de vardı
      ama hiçbirini benimle yapmadın, gittin başkalarıyla yaşadın her şeyimizi.

      beni, kenarda tutulan o yedekteki beceriksiz olarak gördün
      bende hep bildim bunu.
      "bildiğimi bileceğini sanıp" sabırla bekledim kulübede.
      maç bitti, golleri afiyetle yedik. beklemekten saçlarımız ağardı ama sen hiçbir şeyin farkına varmadın, pişman da olmadın.
      bende olmadım. çünkü yedekte tuttun beni. sırf sen tutuyordun diye yedekte durdum.

      seni cesur sandım. biraz da bilge falan.
      oysa hiçbi şey değildin ya ben yinede seni bir şey sandım işte.
      doğrusu emindim hiçbi şey olmadığına ama yinede yılların geçmesini bekledim ve geçti gitti hepsi tekeerr tekeerer.
      işte şimdi daha çok eminim. hiçbi şey değilsin. değilim senin için.

      ve benimle kurman gereken bir sürü düş vardı. hepsi benim düşümdü.


      oldu mu? :))))

      Sil
  2. :) şahane oldu hem de... çok güzel. Neden bir dergiye falan göndermiyorsun? Biliyorum umurunda değil ama başkaları da okusun..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim.

      dergiler, dergi gibi yayınlar ve basılı şeylerin hepsi, bi kaç götoş'un birbirini pohpohlama amacından başka hedefi olmayan çöp yığınları üretmekten başka bi şey değiller. çift rakamlı satış yapmalarına rağmen, göğe ermiş başlarındaki kulaklarına seslenmek için araya tanıdık sokup bi şey yayınlatmak bana göre değil :))
      sen linki at o tüm başkalarına, gelip burdan okusunlar :)))

      Sil
    2. link kopyalandı:)) sana da bir link o zaman; https://www.youtube.com/watch?v=WxruuHvmhx0 , çok sevdiğim bir şarkı

      Sil
    3. şarkı paylaşımın için teşekkürler. benden de şu gelsin; https://www.youtube.com/watch?v=BLxfdXR-QB4

      Sil
    4. ben de teşekkür ederim, güzelmiş, doğru bir kalbe giden aşk dileklerimle:))

      Sil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.