-->

30 Kasım 2015

Bi insan hayatını ne kadar karmaşık hale getirebilirse o kadar karmaşık hale getirdim ve şimdi oynadığı iplik yumağına dolanıp kalmış bir kedi gibi öyle bakıyorum hayatıma. Ben işe yaramaz bir adamım. Kimseye bir yararım yok. Kendime verdiğim zarar dışında hiç kimseye zarar da vermem. Hayatım elimde bir oyuncak gibi ve ben durmadan onunla oynuyorum. Daha nasıl ve ne kadar oynayabileceksem o kadar oynuyorum. Bu beni yormuyor, ama bu beni artık bıktırdı. Kendimden bıktım.

Hayatım boyunca herkes gibi olduğumu düşündüğüm. Normal sıradan biri işte.

Hayatıma giren insanları neden ve nasıl tedirgin ettiğim hakkına bir fikrim yok. Ama tedirgin ettiğimden emin olmaya başladım. Sorumsuz biri olmam,

Herkes gibi tahammülsüz biri oldum çıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.