-->

03 Kasım 2011

Geçen yıldan bu yana ara ara görüştüğüm bi adam var. Benden 3 yaş büyük, 10 cm uzun. Gözleri yeşil, teni hafif sarımsı gibi ama değil. Kumral'a benziyor ama öylede değil. Bambaşka güzel bi renkte teni var. Göbeksiz ve göbeksiz olmasına rağmen bedenini inanılmaz sexi buluyorum. Saçları kahverengiyle, kahperengi arasında gidip gidip geliyor. Beyazları yok, ama sanki siyahken bi anda kırlaşmışlar da, sonradan kahpeye çalmışlar gibi duruyor. Yüzünde bir kaç çil var ve bu çiller onu o kadar tatlılaştırıyorki, onu her gördüğüm yerde dudaklarına yapışmaktan kendimi alamıyorum. Gördüğüm yerler metro, bar, sokak ve kendi evi oluyor.

Bazen uzun zaman göremeyince kalkıp ona gidiyorum. Bana bu güne kadar nerden geldin, niye geldin demedi. Sadece oturup konuşuyoruz. Sevgi değil aramızda olan şey, sadece birbirimize arkadaşlık gibi bir eşlik yapıyoruz. Ama arkadaşlık demekte aramızdakini basitleştirmek gibi olur. Adsız bir şey var aramızda.

 Eğer barda karşılaşmışsak bana gidelim sarılıp uyuruz diyor. Kabul ediyorum ve zaten kabul etmemek mümkün değilki "ama sarılıp uyumayacağımızı ikimizde biliyoruz, kandırmayalım birbirimizi" diyorum. Bir kaç saniye birbirimizin gözlerinin içine baktıktan sonra, piç piç gülümseyip dudak dudağa kalıyoruz. Bar ortasında veya sokakta veya her hangi sikimsonik bi yerde. Ama nerde öpüşürsek öpüşelim, öpüşmek onun için gereksiz bir şey. Benim içinse hayata meydan okumak, toplumun bana sike sike dayattığı doğrulara karşı çıkmakla eşdeğer. Sokakta öptüğümde çok utanıyor ve o daha fazla utanmasın diye çaktırmadan sanki yanağını öpüyormuşum gibi davranıyorum.

Sevmiyoruz birbirimizi, aşık değiliz. Sadece arkadaş gibi bir şeyiz, ama adı yok. Aynı yatağı paylaşıp siklerimizi gece boyunca ağzımızdan çıkarmıyor olsakda aramızda şehvet yok, başka bir şey var ve adını henüz koyamadık. Adını koyamıyoruz. En son 2 hafta önce yine aynı yatakta sabahladık. Evde, israil'li koyu dindar bi yahudi kız arkadaşı vardı. Kızla gece sadece selamlaşıp yatağa girmiştik. Sabah kızın evde olduğunu unutup dal taşak evin salonuna dalınca evde başka birinin daha olduğunu hatırlamıştım. Kız bize kahvaltı falan hazırlamıştı ve ben ona çıplak yakalandığım için kahvaltıya kalamayacağımı söyleyip kaçarcasına giyinip çıkmıştım. Sokakta onun bunun yanında erkek erkeğe öpüşmek ile evde başkasına çıplak yakalanmak arasındaki ahlaklılığımı anlıyor musun? İşte böyle bir şey.

Dün gece bana "seninle sevgili olmayı çok istiyorum ama olmuyor, neden olmuyor" diye sordu. Bende sorunun ne olduğunu biliyorum ama şimdi konuşulacak bir konu değil dedim ve başka zaman anlatırım deyip değiştirdim konuyu. Aslında sevgili olamayız, hatta bizden hiç bir sikde olmaz. Çünkü o israil'e yerleşme planları yapıyor ve o hayalle yaşıyor. Ben ise artık birilerinin peşinden gitmeyi bırakalı yıllar oldu. Benim için hayatını değiştirecek, bana her bokumla tahammül edecek bi adam arıyorum. Beni peşinden sürükleyecek adamlara karnım tok, artık peşimden sürüklenecek bi adama doymak istiyorum. Düşüncelerimiz böyleykende biz aynı yatakta birbirimize ait olmamız gerektiği fikriyle yanıp tutuşsakda, ayrı yollarda devam etmemiz gerektiği bilinçaltımızda yer edinip duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.