-->

12 Aralık 2010

Satılık nikon (D40) marka fotraf makinesi

Uzun zamandır çocukluk arkadaşımla görüşmüyordum. Zaten geçen bayram aradığında da ekmiştim ve gidip evde kendi sorunlarımı düşünerek bunalım takılmış, bi kaç gün evden çıkmamıştım. Ama dün arayıp görüşelim deyince artık tamam dedim. Aslında bende onu özlemiştim o yüzden davetini kabul ettim ve kalkıp o'na geldim. Kucaklaştık selamlaştık ve dün geceden bu yana ha bire konuşuyoruz. Benim çenem ağrıdı ve sanırım dilim artık dönmüyor.

Zaten dün geceden bu yana konuşmaktan olsa gerek, az önce kahvaltıda konuşurken şunu farkettim ki, çoğu yerde konuşmuyoruz işaretlerle anlaşıyoruz. Mesela bir şey söylüyoruz, buna karşılık fikrimizi sesli olarak dile getirmek yerine baş, kaş, göz, dudak hareketleri ve ellerle bi çok şeyi anlatabiliyoruz birbirimize. Valla güzel bir şey konuşmadan anlaşabilmek.

Az önce kahvaltıda bal, tere yağı, kaymak, zeytin, börek, çay, peynir falan vardı. Bunlar güzeldi, ama tuhafıma giden şey arkadaşımın kemikli zeytinleri ekmek arasına atıp yemesiydi. Ağzında iyice çiğnedikten sonra kemiği dışarı çıkarabilmesine şaşırmadım değil. Valla çok şaşırdım. Oysa ben o'nun aksine zeytinleri nazik nazik alıp kıtlama şeker gibi dişleyerek yiyorum, ama o ekmek arasına atıp çiğneyerek yiyor...

Şimdi kanepede oturmuş Zaman gazetesi okuyor. Evet sizin tabirinizle, o şeriat yanlısı biri. Hatta şundan emin olun eğer ülkeye şeriat gelirse ve o benim ibne olduğumu öğrenirse sikimden tutup asacak ilk kişi o olur. Donumun yaşına bile bakmaz. Ama olsun seviyorum o'nu, çünkü bana arada borç para veriyor. Hatta şu an bile ona borçluyum. Geçen yıl aldığım borcu hala ödeyemedim ve bana söylediği şey şu "bişi olmaz, ne zaman paran olursa çıkarır verirsin, sana güveniyorum" diyor.

Zaten onla görüşmememin nedeni, araya mesafe koymaya çalışmamın nedeni de bu borç para. Keşke bi an önce param olsada borcumu versem, yoksa homofobik arkadaşımı, aldığım borç para yüzünden kaybedeceğim. Lan borcum var diye utancımdan onunla görüşmemeye çalışıyorum. Allam bi an önce elime para geçsin de veriyim. Yoksa boku yiycem, arkadaşımı gözden çıkarmak zorunda kalcam. Gerçi geçen fotoğraf makinemi satmak istedim ama satamadım, alan olmadı. Alan olursa elimde temiz bi tane fotoğraf makinesi var, nikonD40 alın lan, para lazım, borcumu vercem. 600 e bırakıyorum, almak isteyen varsa mail atsın hayaterkegi@gmail.com

14 yorum:

  1. ben foto makinesi istiyorsum ama bu öğrenci bünyesine 600 çok geliyor be hacı :) onun dışında yazılarını baştan sona okuduğumu farkettim

    YanıtlaSil
  2. ben foto makinesi istiyorsum ama bu öğrenci bünyesine 600 çok geliyor be hacı :) onun dışında yazılarını baştan sona okuduğumu farkettim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Makinayı sattın mı?

    YanıtlaSil
  4. @Adsız henüz satmadım. 600ü çok pahalı buluyorlar =(

    YanıtlaSil
  5. Bana da yakın. Beylikdüzü'ndeyim :)

    YanıtlaSil
  6. Biraz eksiğim var.
    Tel. no bırakırsan iyi olur.
    Satmadıysan bugün yarın ararım.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.