-->

08 Haziran 2018

afrorizmalar ve bi şeyler

Herkesin rol yapmayı öğrendiği bir dünya da yaşıyoruz. Kim öğretti, biz nasıl öğrendik ve bu rolleri hayata geçirirken nasıl da hiç zorluk çekmeden yaşayıp gidiyoruz?
---
küçük gördüğüm her şeyin altında ezildim.
-----
"paranın satın alabildiği şeyler" arasına "tüm zamanımı" ekleyelim.
---
pratikte her şey güzel, gerçekte bok.
----
artık insanlar hakkında yanılmak istemiyorum.
----
"kimsenin bi bok olmadığı" konusuna katılmıyorum. 
bence hepimiz bi bokuz ve kendi böceğimiz tarafından yuvasına götürülmeyi bekliyoruz.
----
sevginin, insanın tüm açıklarını kapattığına inandığım yıllarımı özledim: 2010-2015
---
şu an inanılmaz derecede bokum geliyor ve sıçmamak için kendimi zor tutuyorum. çünkü oda arkadaşlarım ayakta işiyorlar ve sırf bu yüzden, gönül rahatlığıyla klozete oturamıyorum. 
ayakta işemeleri yüzünden, bazen onları sırt sırta birbirlerine bağlayıp tokatlamak istiyorum. 
ulan halka açık pisuvarın başındamısınız da ayakta işiyorsunuz piçler. 
neyse, mecburen her tarafı yıkayıp sıçıcam.
-----
bu ara "melek mosso" dinlemeye başladım. aleyna çakal ve "soluksuz kaldım köşelerde yalnızım" adlı şarkıyı da sürekli dinliyorum. ayrıca yabancı bi slow şarkıya remix yapmışlar, o da güzel olmuş. geçen haftaya kadar onu da takıntı derecesinde dinleyip durdum. adını unuttum. "fucking popstar. loving rockstar" mı ne öyle bir şey diyor. remixli olan klipte arabalar drift yapıyor. klibi izlemiyorum.
----
özellikle şu günlerde libidom tamamen yerlerde. kimseyi sevişecek kadar ve hatta arzulayacak kadar bile çekici bulamıyorum. kuş ötmeyi bıraktı, kanat da çırpmıyor beybi.
-----
şu an kütüphanedeyim. sınavların çoğu bittiği için, içerisi pek bi sakin. hatta benim gibi beleş internetciler dışında kimse yok. 
ben ise yarın son sınavıma girip, sonrasında ver elini Türküye yapıcam. buralar allah'a emanet olacak.
----
ayağımdaki mantar sanırım kıçıma sıçradı. çünkü geceleri kıçım inanılmaz derecede kaşınıyor. geçen gün fotoğraflarını çekip baktım. geceleri kaşımaktan dolayı, baya baya kabuk attıracak kadar kötü görünüyordu. sınav haftası falan filan derken de doktora gitmeyi erteledim. kendi kendime kremler sürdüm ama pek yararı olmadı. doktora gidip götümü göstermem şart.
------
temizliğe dikkat eden ben'in bu hale düşmesi kötü.
demekki ne oldum değil, ne olacak bu götün hali demek lazımmış.
------
aslında belki de mantar değil, çok fazla oturmaktan dolayı da bu hale gelmiş olabilir. malum bu ara günün en fazla yarım saatini ayakta geçiriyor, diğer geri kalan saatlerinde ise ya oturuyorum, ya da yatıyorum. hımmm mantıklı. (inşallah mantar değildir.)
------
bayramı ailemle geçirme planım var. bakalım ne olacak. umarım güzel şeyler olur. olsun. allahım.

2 yorum:

  1. basur da kaşıntı yapar

    YanıtlaSil
  2. Instagram hesabını gizlemeyeydin iyiydi :(
    Sosyal medya kullanmıyorum ama ara sıra girip fotolarına bakıyordum :|

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.