Basın Açık Laması: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

5 Haziran 2017

ev arkadaşı rezilliği

Saat 02:29
Uyku tutmadı, anime izlemekten de gözlerim büyüdü.
Animeden sonra kitap okudum, çünkü bu ara kitap okumak artık sıkıcı gelmiyor. Bir kaç gün öncesine kadar fena sıkılıyordum ve bu yüzden okumayı kesmiştim. Şimdi yine başladım.

Dün yine oruç tuttum. İnsan bi şeyi bir kaç sefer üst üste yapınca onun normalliği ve kabullenebilirliliği daha kolay oluyor.
Hem oruç tutmak da zaten abartılacak bir şey değil. Hepi topu belirlenen vakit aralığı boyunca bir şey yemeyeceksin o kadar işte.
---
Öküz'le yine kavgalıyız Daha doğrusu zaten hep kavgalıyız. O kadar çok kavga ediyoruzki, ilişkimiz var mı yok mu emin değilim. Bence birbirimizden başka kavga edecek kimsemiz olmadığı için beraber takılıyoruz.
Seks yapmama dönemim hala bitmedi. O da fena halde kızgın ve kızgınlığını alt edemediği zamanlarda, illa beni sik diye tutturuyor. Oysa sikim kalkmıyor ve hatta çoğu zaman kalkmasını da istemediğimi fark ettim. Zaten bu ara seks yapmadığımız için kavga ediyoruz.
---
3 aydır işsizim. Yeni iş arayışlarım oldu ama maaş'da anlaşamadık. Ölü seviciler, ay boyunca asgari ücrete sikişecek eleman arıyorlar.
Biliyorum asgari ücrete razı olacağım günler de olacaktır, ama o günler henüz gelmedi ve ben görüşme esnasında, maaş pazarlığı yapan insanları aşağılamaktan zevk alıyorum. Bunu yapmak dehşet zevkli.

Amacım aslında birini aşağılamak değil, ama asgari ücreti trilyon verecekmiş gibi bir havayla sunmaya kalkışanları "yani şirketiniz çok güzel, çalışma şeklinizde rahat görünüyor ama çevremde verdiğiniz maaşa çalışacak kimse yok" deyip direkt kalkıyorum.
---
Önceki ay ev arkadaşı almıştım ama 2 hafta önce polis zoruyla evden çıkardım. Piç kirayı vermiyordu, faturaları da ben ödüyordum. Baktım zaten işsiz güçsüzüm ve bir de sürekli ev konusundaki sorumsuzluklarıyla da başımı ağrıtıyor, dedim "üff bi de bunu çekemem"

"Çık" dediğimde "çıkmam" falan filan dedi ama iplemedim. Zaten 3 hafta mühlet vermeme rağmen de ev bakmadı. Çünkü ev bakmaktan daha önemli işleri varmış. Evet haklı, çünkü ipsiz sapsız insanların hiç boş vakti olmaz.
Neyse işte, verdiğim süre dolduğu gün, öğlen saatlerinde telefon açıp "akşam eve gelme, gelirsen kapıyı açmam, eve girmek için ısrar edersen de polis çağırırım" dedim.
Boyum kısa olduğu ve sesim de fazla erkeksi olmadığı için olsa gerek, beni ciddiye almadı ve "girerim, mirerim" deyip durdu.

Akşam oldu, gece 12:00'de çıktı geldi. Kapıyı arkadan kitlediğim için eve giremedi ve zili çaldı, üst zinciri çıkarmadan kapıyı açtım ve "istersen orda dur, eşyalarını toplayıp çantanı vereyim" dedim ama bu bastı hakareti. Neymiş, beyfendinin çaputlarına dokunamaz mışım falan fıstık.
Dedim "bekle o zaman polis çağırayım, polis eşliğinde eve girer çantanı toplar çıkarsın"
Ben böyle diyince soytarı küplere bindi, bir sürü ağız dalaşı ve kapı yumruklama olayı gerçekleşirken 155'i aradım ve kapının dandanları arasında derdimi polise anlattım.

30 dakika sonra 1'i iyi(gençti bu), 1'i kötü(yaşlıydı, belliki meslekte pis işler yapmaktan ve büyük ihtimal hakkında soruşturmalar açılmış olmasından dolayı ilerleyemeyen) 2 polis geldi, bir kaç lak lak ettiler falan, dedim "ben bu adamın evime girmesini istemiyorum. eğer girecekse de sizden biriniz eşliğinde girsin, eşyalarını toplayıp gitsin"

Yaşlı olan, bana biraz fırça atmak ve nasihat etmek arasında uzun bir konuşma yaptı, ama ben yine kabul etmedim. En sonunda inatçı olduğumu iyice bellediğinde benim söylediğimi kabul ettiler ve bizim soytarı, genç olan polis eşliğinde eve girip pırtını topladıktan sonra siktir olup gitti. O gidince kafam rahatladı.

ve şunu bir daha anladım ki;
37 yaşında olmasına rağmen, kendi sorumluluğunu başkasına yüklemeye çalışan insanları sevmiyorum.
karşısındakiyle, konuşmayı bilmeyen insanları sevmiyorum.
başkasının duş havlusunu izinsiz kullananları sevmiyorum.
öğlen saat 13:00'de kalkıp iş güç yok diye ağlayıp sızlananları sevmiyorum.
traş makinamı kullanan adamları sevmiyorum.
sürekli yalan söyleyen insanları sevmiyorum.
dürüstlükten birazcık olsun nasiplenmemiş olanları sevmiyorum.
günde 2 koca nargile içen varoş kafalıları sevmiyorum.
yapacağı iyilikle, insanları kendine borçlandırmaya çalışan tilkileri sevmiyorum. ve daha neler neler.
Bu macera da bitmişken, geçen gün başka bi ev arkadaşıyla konuştuk. Bakalım bununla ne maceralar yaşayacağız.

Bende durumlar böyle, siz de nasıl? Hala musmutlu musunuz?

10 yorum:

Dante dedi ki...

Bence okuzherifi de sevme
Nerdeyse tum blogu okudum
Her ihtiyacin oldugunda seni yalniz birakmis asla yaninda olmamis
Sen bunlarla ugrasirken hala kendi derdinde
Hic sevmedim onu 😠

Hayat_Erkeği dedi ki...

bende sevmiyorum onu, ama sevecek başka kimsem de yok.
tabii onunda benden başka sevecek kimsesi yok.

Adsız dedi ki...

Gif resim bir tek bana mı çok sexy geldi?

Dante dedi ki...

O zaman kiymetini bilsin
Heteroseksueller bile duzgun iliski yasayamiyorken bulmus senin gibi birini resmen bunamis
Yasadiklarina ve yasamadiklarina bakiyorum inanilmaz kendini yetistirmis gayet kulturlu kendini anlatabilen birisin hic de ole anlattigin gibi kro gorgusuz falan degilsin
Keske hetero olsan ve hatta her hetero senin gibi olsa diyesi geliyo insanin😏
Sesin de supermis bu arada 👍

Hayat_Erkeği dedi ki...

ahahahah sağ ol. instagram'dan takip mi ediyorsun :)

Dante dedi ki...

Yes faceden de buldum simdi 😏

Dante dedi ki...

Sevgiyle ilgili sunu da soylemeden gecemicem
40 yasindayim bikac ay oncesine kadar escinsellerle ilgili hic bir fikrim yoktu yani diger insanlar gibi herhangi birileriydiniz benim icin
Bir gun 13 yasindaki kizim haberlerde escinsellere siddet uygulandigini gormus ve bana sunu dedi:Anne bence en sevgi dolu insanlar escinseller.Neden dedim.Cunku sevilmiyolar dislaniyolar siddet goruyolar,sevmeyi en iyi sevilmeyenler bilir anne.
Dur bakim su escinsellik nasil biseymis dedim ,bi seyi merak edince incigini cincigini desmek adetim oldugundan bikac film izledim bikac blog okudum seni de oyle buldum
Yasadiklarindan escinsel sifatini cikar yerine baska bi sey koy herkesin yasadigi seyler ayni duygular ayni acilar
Herkes sevgi saygi deger verilmek istiyor ama kimsenin de kimseye bunu veresi yok
Keske okuz dahil insanlar sevmenin degerini bilse insanlarin kimi sevdigine kimi optugune degil de kimi kestigine kime tecavuz ettigine kimden caldigina baksa
Ya da ben bu yasta hala polyannayim bilmiyorum

Hayat_Erkeği dedi ki...

kızına çok selam ediyorum.
ailece hep mutlu, hep huzur dolu olun inşallah.
sevgiler.

Hulki dedi ki...

Burada arada Öküz Herife sallayanlar var ama senin de bu sallamalara çok katıldığını sanmıyorum sadece yağlama ve kalaylama bazen hoşuna gidiyor bence. Zaten yağlayan ve kalaylama yapanın da yandan yanaşmadığını farketmedik değil:)) İnstagram dan face den takip ediyormuş da öyleşmiş de böyleymiş de:) Yapma yaa. Bozulan ilişkiden rant elde etmek isteyen bir başka vurdurucu zat. Neyse Öküz Herif o kadar kötü olsa binlerce yattığın adamın arasından bir tek onu dışarıda bırakmaz ve hala koynuna girmezdin. Karşılıklı suçlarınız ve eksiklikleriniz var. Zaten sütten çıkmış ak kaşık olsan ondan başka adam tanımaz bir başkasıyla da aşk yaşamaz ve Öküz Herife duyduğun veya aranızda olduğunu varsaydınız ilişkiye sadakatin ile bayrağı gönlere dikerdin ama nasıl oluyor ise hemen hemen her hafta yeni bir aşk ve yeni bir ilişki travması yaşarken Öküz Herif sevgili müsfettesi gibi duruyor ve bütün bunların suçlusu da o oluyor? Neyse, bazı cevaplarında "de ve da" ları ayırmaman bu yazıları hakikaten sen mi yazdın sorusunu getirdi aklıma. Bunu da bir kenara ekleyeyim. Ve evet. Gif gayet seksi ve ortada Chaplin'e bayağı dayıyorlar galiba :))))

Dante dedi ki...

Sen olayi bayagi yanlis anlamissin 😀