-->

28 Mayıs 2017

hey dostum, senin sorunun ne kahrolasıca?

Bu sik kalkmama meselesi galiba ciddi bir konu. Hani bugünlerde öyle rahat bi şekilde ağzımı yaya yaya "sikim kalkmıyor" falan diyorum ama doğrusu şu ki kalkmasını mı istemiyordum, yoksa kendiliğinden mi kalkmıyordu emin değildim.

Hatta daha açık konuşmak gerekirse; sikimin kalkmama nedeni olarak, aslında içten içe bilinçaltımda Öküz Herif'i sevmediğim için sikimin kalkmadığını sanıyordum. 
Sonuçta o kadar kırgınlık, o kadar yorgunluk yaşatmışız birbirimize. Ve tüm bunların sonunda sikim de ona kırılmış olabilirdi. Bunu, ciddi ciddi düşünüyordum.

Ama bu düşüncelerimin kafamda iyice şekillenmesinden bi kaç gün sonra, sadece sikimin değil, götümün de ona kırıldığına inanmaya başladım. Çünkü, ona karşı, değil cinsellik, hafif bi erotizm barındıracak bir şey bile hissetmiyordum. Hatta ona karşı içimde küçük bi kıpırdamayı bırak, dallarımdaki yapraklar bile donmuş gibi öylece duruyorlardı.
Sanki, sanki içim taş kesilmiş gibi. O eski titremelerden eser yok, o, bizi önünden geçmekte olduğumuz dükkanın vitrininde ayrı ayrı gördüğüm andaki halimize bakıp hayıflanmalarım yok.
Bu durum kafamı fena kurcalamaya başlamıştı.

Önceleri "bu düşünceleri iplemezsem geçer" diye düşünerek zihinsel karşı atak yaptım ama atağım pek bi poka yaramadı. Aksine kafamın içinde coştukça coştular ve en sonunda "acaba onu gerçekten sevmiyor muyum?" adında yeni düşünceler oluştu.
Çünkü sonuçta biz öylesine bile "yanyana gelince seks yapmazsak olmazdı" gibi yaşıyorduk. Ama şimdi yan yana gelince kuş başını bile kaldırmıyordu.

Madem herhangi bi yerim ona doğru kalkmıyor, belki başkasına kalkıyordur diye düşündüm.
Çünkü böyle olmazdı, bu gidişe bi dur demek lazımdı. Bu yüzden, beğendiğim biriyle gayet uzun sevişmeceli bir yatak faslı yaşamaya karar verdim.

Buldum birini, birbirimize öldük bittik. Herifçioğlunun tipi de kıyak, havalı bi cakası var. Psikoloji mi ne okumuş, şimdi de yüksek lisans mı ne yaparken, bi yandanda hastanelerden birinde çalışıyormuş falan. Ağzı da iyi laf edince, dedim "iyi madem buluşalım."

Kalktı geldi bana. Yolda gelirken "nescafe 3ü1arada getir" dedim, getirmiş, suyu ısıttım, kahveleri yaptım koydum masaya. Laf lafı açtı, saatlerce bırbır ettik. Masaya kendimiz dışında her boku yatırdık.

Ama bi yandan çocuğun elleri heyecandan titriyor. Belli, benim 5-6 yıl önceki hallerimi o daha yeni yeni yaşıyor. Nasılda bittiğini belli etmekten kendini alamıyor bir görseniz. İçim cozzzz etti.
Bi ara saçımda bir şey varmış gibi yalandan eliyle aldı. Oysa yutmam bu numaraları, çünkü ben de eskiden öyle yapardım. Beğendiğim biriyle başbaşa kalınca, bi dokunayım, bi nefesini hissedeyim diye attığım taklalar hala aklımdadır. Gözlerim de fıldır fıldır olurdu, ağzımdan soluklanmayı bile unuturdum.

İşte şimdi bu pskiyatr'da öyleydi. 3üncü saatin sonuna yakın, o heyecanını iyice yenmişti. Saçma sapan bi esprim, üzerine bana bakıp güldüğü son anda, kendime çekip öptüm.
Öptüğüm anda kendini koy verdi.

Sonra ne kadar zaman geçti bilmiyorum, biz artık çıplaktık ve üzerimizde kendimiz dışında bir şey kalmamıştı. Hayvan gibi öpüşüyor olmamıza rağmen de benim flüt'ten hala ses yoktu.
Biraz daha seviştik ettik ve sonra "bitirelim mi artık. çünkü bu ara benim sikim kalkmıyor ve açıkçası daha da kalkmaz galiba" deyiverdim. Önce bi an yüzüme bakıp, şaka yapıyorum sandı ama sonra toparlanıp "tamam" dedi.

Giyindiğimizde tekrar kahve yaptım, oturduk yine laflayarak kahvelerimizi içtik. Lafı döndürüp dolaştırıp bana getirmek istedi, her defasında bumerang gibi ona yönlendirdim ve en sonunda pes edip "tamam anladım, bu konuyu konuşmak istemiyorsun" dedi "sağ ol" dedim.
Konu kapandı, sağdan soldan konuştuk, sonra o giyindi gitti. Bende oturup benim kuşa baktım. Cık olmamıştı.

Anlaşılan konu Öküz Herif'i sevmem veya sevmemem de değildi. Çünkü sadece ona ötmüyor diye düşünüp başkasıyla denemiş olmama rağmen, yine ötmemişti. Belki de sadece canı ötmek istemiyordur, hepsi bu.

9 yorum:

  1. Hayat erkeği, yazacağım yazı 710 kelime içerdiği için yorum olarak yazamıyorum. Korkularımı diğer yazında yazacağıma söz vermiştim. Tekrar söylüyorum, eğer mail üzerinden cevap vermeyi kabul edersen, seninle paylaşmayı çok isterim.

    YanıtlaSil
  2. 3ü birarada türü işlemmiş gıdaları terk etmeni tavsiye ediyorum naçizane:)
    3ü birarada, nescafe, diğer gazlı içecekleri ltf bırak onlar gıda bile değil kimyasal sentetik karışımlar, türk kahvesi tüket onun yerine.
    konu çok uzun ama baymak istemiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. @adsız1 tamam, mail olarak at.

    @adsız2 yok be uzun zamandır bıraktım. adam illa gelirken bir şey getireyim diye ısrar edince 3ü1arada getir dedim.
    yoksa normalde Gold kahve içiyorum, birde süt yerine süttozu kullanıyorumki, valla süt tozu sütten daha güzel ://
    bu arada bildiklerini yaz ya, bilgileneyim o konuda. çok uzatma kısa kısa yaz işte :)

    YanıtlaSil
  4. Belki de bir süre TAMAMEN elini eteğini çekmelisin.O kadar çok seks,sevişme,cinselik vs vs hayatında yer işgal etmiş ki e beyin de vücudunda "bir dur artık" diyecekti....Gez dolaş,sinemaya git,yalan dolan yazan gazeteleri oku..İşin ne ise onunla ilgilen...Ama şu şeyi yapmayın: Bu adamla mı olmuyor; bir de şu adamı deneyeyim saçmalığına girmeyin!

    YanıtlaSil
  5. @anne doğru söylüyorsun. zaten o şekilde yapmaya başlamıştım. çok sağ ol.

    YanıtlaSil
  6. anlaştık tamam kısa kısa düşük dozda başlayalım:)

    ilk olarak evden tüm alüminyum (alüminyum folyo dahil), teflon ve seramik/granit zeminli tüm tencere tava vs yi hemen çıkartıyoruz sadece kaliteli çelik tencere kullanıyoruz, porselen kupa bardak çanak yerinede cam kullanıyoruz, plastik kepçe,kevgir,maşa vs gibi tüm plastik aparatları evden uzaklaştırıp sadece çelik olanlarını kullanıyoruz.
    ağzında amalgam dolgu varmı?


    YanıtlaSil
  7. Böyle arada bir sağlık takıntılı insanlara denk geliyor insan. Tabii şunu yapma bunu etme derken bakıyorsun elinde masasında, üzerinde büyük harflerle öldürür yazan ve çiğeri pörsümüş bir adam ihtiva eden sigarasını yakıyor hala. Geçiniz.

    Sana gelince. Arada bir sikinin kalkmaması psikolojik ve birazda mevsimle alakalı olabiliyor. Bazı mevsimlerde insanın bünyesi seks hormonu üretmekte pek başarılı değil. Ama bur bazen bir hafta bazen bir ayı bulabilen bir seks orucuna dönüşebilir. Geçicidir. Öte yandan bilinç altında seksten de öte bir sorun barındırıyor olabilirsin ki bu da senin için seksi önemsiz kılıyor. Yani iş, güç, para, yaş, kariyer, gelecek ve güven sorunu hallolmadığı sürece senin seksi ön palanda yaşaman bir ödül değil bir nevi önemsiz bir eylem olarak karşına çıkıyor. Belki de bütün sorunlarının kaynağının bir iflah olmaz seks bağımlısı olmanın da olduğun sanman buna tuz biber ekiyor olabilir. Yaş ve bilinç ile alakalı. Beynin kendini resetliyor ve yeni bir adam olmaya çalışıyor ve kabuk değiştiriyorsun. Seks azalır mı? Hayır sadece sıralaması değişiyor. Önce iş ve para. Gelecek ve güven. Sonra seks gelecektir arkasından gümbür gümbür.

    YanıtlaSil
  8. @pulki yok ya, sıralama değil, gayet isteğim yok :/

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.