-->

09 Ağustos 2016

bencilin rüyası

Çok şey istemiyorum aslında. Sadece duygusal veya bedensel olarak sömürülmediğim bir ilişki istiyorum. Kimsenin kölesi olmadan birini sevmek ve kimsenin benim kölem olmamasına rağmen beni sevdiğini hissetmek.
İstediğim şey çok insani bence. Yani zaten hayvan değilim ki kocaman sevilmek isteyeyim.
Sonuçta yediğim tüm kazıklara ve sürtmekten eriyen burnuma rağmen iflah olmaz bir iyimserim, sadece bu kadar.
Umarım, onun da benim gibi, benim de onun gibi düşündüğüm biriyle tez zamanda tanışırız.
ve beraber ölürüz. çünkü yalnız ölmek istemiyorum.

(benimle beraber ölmese de siz onu, ben öldükten sonra oyuna getirip canlı canlı gömün yanıma gitsin.
henüz bencilliğimi tam alt edemedim. alt etmek için uğraşıp duruyorum.
umarım tez zamanda, o eski pis huylarımı iyileştirdiğim gibi, bu pis bencil huyumu da iyileştiririm.
bencillik tüm kötülüklerin kaynağıdır.
ayy yazı bitmiyor. yazasım var, ama yok gibi de.
ya bilmiyorum işte.
iyi geceler, her nerede sevişiyor ve seviliyorsanız.)

4 yorum:

  1. Kadınlarla birlikte olmuş olman seni bisexüel yapmaz.Sen erkekleri seviyorsun.Ben tekrar "kürtçe konuşmayı bilmeyen eşcinsel bir kürd" ü istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yukardaki adsıza daha fazla katılamazdım hayaterkeği, kürtçe konuşmayı bilmeyen eşcinsel bi' kürtü geri istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Eskis seni özlüyorum Hayat Erkeği.
    Çok önceden sana bir mail göndermiştim ve söylediğin her şeyi uyguladım. "Geriye kalan sadece başarılarımız olacak." demiştin ve istediğim her şeyi başardım. Yazılarında biraz olsun kendimi görüyorum bu yüzden okudukça sakinleşiyorum. Uzun uzun yaz sen gözlerim ağrısa bile okurum.

    Dipnot: Çok seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. @BirinciAdsz haklısın belki, ama kadınları da arzuladığım sırnaşmak, oynaşmak istediğim olmuyor değil. Ama evet, sonuçta ben bi eşcinselim. Kadınları değil, erkekleri daha çok arzuluyorum. Başımda türlü şeyler var, kafamı toplayamıyorum. Topladığım da yazıcam yine uzun uzun.

    @İkinciAdsız cevap yukarda.

    @ÜçüncüAdsız maili buldum şimdi :)

    İstediğin şeyleri yapmış olmana sevindim, hep yap inşallah. Beni sevdiğini sık sık gelip söyle, insan sevildiğini bilmek, tekrar tekrar duymak istiyor. Hiç olmadık zamanlarda gayet iyi geliyor :)

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.