-->

27 Aralık 2014

2014'de gelip geçti.......

Ve işte geldik bir yıl sonu yazısına daha. Doğrusunu söylemek gerekirse 2014 yılını geçen yıllardan daha çok sevdim. Benim için iyi bir yıl gibi bir şey oldu. İstediğim bazı şeyler oldu, bazıları ise ne yazıkki tam tersi oldu.

Neyse henüz geç kalmış sayılmam. İnşallah 2015'de daha iyi olurum da rahatlarım. Üff tamam uzattım. en iyisi 2014 nasıl geçti ona geçeyim:

-2014'de bir çok hastalığa yakalandım ve çok şükür hepsini alt ettim. ama bu yaz yakalandığım bir hastalık dehşetti. Resmen beni yataklarda 3 hafta süründürdü.
Farklı hastanelere defalarca gitmeme rağmen bir şey yapamıyorlardı. Her defasında başka bir teşhis ve bi poşet farklı ilaçla eve yolluyorlardı.
Hastalığımın 3üncü haftasının sonunda Öküz Herif'i arayarak çok kötü hasta olduğumu uzun uzun anlattım. Buraya kadar olan bölüm güzel ama işin şey tarafı şu ki; biz Öküz Herif'le haftalar önce ayrılmış ve artık bir daha hiçbir şekilde görüşmeme kararı almıştık. ama ben hastalanınca ve hastalandığımda arayacak kimim kimsem olmayınca, gecenin bi yarısında onu aramak zorunda kaldım ve o da kalkıp hemen geldi. Üstelik telefonda ona hastalığımı da anlattığım için bir poşet ilaçla beraber çıkagelmişti. Çünkü ben şikayetlerimi anlatınca, onun aklına direk annesi gelmiş. Önceki haftalarda annesi de aynı şikayetlerle 15 gün boyunca doktora gidip gelmiş ve bir türlü iyileşememişti, ama en sonunda gittikleri özel bir hastane'de doktorlardan birinin teşhisi koymasıyla beraber, yazılan ilaçların oral yolla alınıp yutulmasından bir saat sonra hastalıkdan eser kalmamıştı. Bende hemen o ilaçları kullandım ve gerçekten de 1 saat sonra bir şeyim kalmadı, üstelik 15 saatlik de miss gibi bir uykuya daldım. Ertesi gün sağlıklı bir şekilde uyandığımda Öküz Herif'le barışmıştık ve sevişiyorduk.

-Bu yıl biraz para biriktirebildim ve kendime uzun zamandır almayı planladığım cicilerimden bazılarını aldım. Birde sanırım; Para mutluluk kaynağının ta kendisidir. Birilerinin sizi "parasız ama mutlu" gibi yalanlarla kandırmasına izin vermeyin. Ama para için her şeyi yapacak o terbiyesiz insanlardan da olmayın. Sadece alınterinizle kazanacağınız paranın maddi ihtiyaçlarınıza ulaşmanız için yaratılmış bir şey olduğunu aklınızda hep tutun.
Paranın sizi çirkinleştirmesine, ruhunuzu kirletmesine izin vermeyin.

-Geçen aylarda sesimi kaydedip dinledim. Sanırım en son yıllar önce sesimi kaydedip dinlemiştim ve nasıl olduğunu tamamen unutmuşum.
Şunu söyleyebilirim ki; eskisine nazaran şimdi biraz daha iyi bir ses tonum var. Çünkü insan yaşlandıkça sesi de kartlaşıyor ve benimki kartlaşınca ehh biraz daha idare eder'e yakın olmuş. Ama yine de; ahlak masasında çalışan ahlaksız polisler tarafından tecavüze uğramamak için canını dişine takıp koşan travestiler gibi bir sesim olduğununda hep farkında olacağım.
Ayrıca ses tonumun bana biraz özgüvensizlik verdiğini de anladım. Belki bu konuda 2015 yılı içerisinde birşeyler yaparım, ya da sizin öneriniz varsa alabilirim. Çünkü sesimi dinlerken farkettimki; bazen kalabalıkta konuşmamamın tek nedeni ses tonumdan utanmamdı. Bunun kökeni teee çocukluğuma dayanıyor. bir kaç yıl önce o çocukluğumdaki ses tonum hakkında şöyle bir yazı yazmıştım yazıyı okumak için tıkla

-2014 seçimleri sanırım benim içinde bir dönüm noktası oldu. Çünkü hayatımda ilk defa oy kullandım ve bu oy'u da AKP'ye verdim. Çünkü cemaat'den nefret ediyorum ve AKP ise cemaati yokedecek tek oluşum diye düşünüyorum. Bunun dışındaki konulara değdirmiycem.

-Mayıs ayında falan artık blogu vs her şeyi bırakıp bir daha yazmamaya karar vermiştim, ama sonra vazgeçip tekrar dönmüştüm. Çünkü; aptalca da olsa yazmak bana çok iyi geliyor, beni iyileştiriyor.

-Bu yıl eskisine nazaran daha çok kişiyle tanışmama rağmen daha az seks yaptım. Sanırım en fazla 4-5 kişiyle yaptım. Ama bu dediğim seks ciddi anlamda penetrasyonun gerçekleştiği seksler oluyor. Diğer sevişmeler ve oralları seks olarak görmüyorum. Gerçi sevişmeleri ve oralları da sayarsam sanırım toplamda 10 kişiyle yatıp kalktım veya yatmadan kalkık olarak yakınlaştık.
Özetle artık eskisi gibi sik-göt peşinde pek koşamıyorum. Sanırım buna yaşlanmak diyorlar.
Doğrusu eski heyecanları özlemedim de değil. O her flörtöz günler ahhhhh ahhh.
Birde insan yaşlandıkça toplumsallaşıyor mu ne? bu konu hakkında bir fikriniz var mı........



-Ev değiştirmek bende resmen bir hobi olup çıktığı için, her yıl bir sebepten dolayı mecburen ev değiştirmek zorunda kalıyorum ve bu yılda değiştirdim. Aslında bu yıl değiştirmem iyi oldu; en azından eskisine nazaran daha ucuz bir eve taşındım ve kira farkıyla kendi ihtiyaçlarımı daha rahat alabildim.Tüm bunlara rağmen sanki dünyaya kira ödemek için gelmişim gibi hissediyorum. Ciddi anlamda annemin beni; kira ödeyecek olan biri olarak doğurduğunu düşünmeye başladım.
Yalnız her şeye rağmen ev değiştirmeyi bırakıp, artık yıllarca tek bir evde yaşamam lazım. Çünkü ev taşımak falan bildiğin baş ağrıtıyor, bir sürü şey kırılıp döküldüğü için çöpe atılıyor.

-2014 yılında bazı arkadaşlarımın aslında çok fena şekilde dedikoducu, yalancı ve şerefsiz olduklarını,  arkamdan fena şekilde laf taşıdıklarını öğrendim.
2014 yılından sağ salim çıkmışken, onların da dedikodusuz bir yıl geçirmelerini diliyorum.
Dedikodu yapan insanları sevememek gibi bir problemim olduğu gibi dedikodu da yapamayangillerdenim ve o arkadaşlarımdan da gittikçe uzaklaşmaktayım. Umarım bir gün çevirdiği bokların hepsi ağzına ağzına girer.
hem zaten: Şüphesizki; insana, düşman olarak dostu yeter.


-Sinir krizleri geçirdiğim 2014 yılının bitmesine seviniyorum. ama sinir krizlerimin bitmiş olmasına daha çok seviniyorum. Çünkü krizlerimin sebebi Öküz'dü ve krizlerimin sebebi olduğunu, artık o da kabul ediyor. O kabul edince bende sinir minir kalmıyor, bulut gibi hafifliyor gevşiyor ve rahatlıyorum.
Bazen yine piç piç oyunlar yapıp beni kızdırdığı oluyor ama ağzına hemen sıçıyorum. Doğrusu şu ki; ağzına sıçmadığım zaman yine sinir ediyor ve kriz geçiriyorum. Sinir krizi geçirdiğimde ise etrafda kırılacak bir şeylerin olmaması lazım, yoksa her şey bir anda tuzla buz olabilir.
Bu halimi bende sevmiyorum; ama Öküz Herif başka dilden de anlamıyor. Yani sorun bende değil, onda.

-Yılın bi bölümünde sigaraya başlar gibi oldum. Aslında bir kaç paket içtim desem daha doğru olur. Ama sonra sigaradan pek keyif almadığımı farkedince bıraktım. İçmek istiyorum ama keyif vermediği için içemeyengillerdenim. bunun dışında ise sigaranın değişik bir tahrik ediciliği var, sanırım en çok da bunun için içmek istiyorum ://
Ama bi yandan sigaraya vermediğim paramın cebimde kalmasına da çok memnunum.
Bir de son olarak; sigara içmeye çalışmak çok aptalca ve ben koca bi aptal olduğumu biliyorum.

-Bir çok yanlış yaptığım şu 2014 yılında sanırım en büyük yanlışlarımın da en büyük öğretmenlerim olduğunu tekrar tekrar öğrendim. Hem biliyor musunuz; yanlış yapmak sorun değil, sorun o yanlışı kabullenmemek. Oysa yanlış yaptığınızı ve bundan sonra da yanlışlar yapabileceğinizi kabullenmemiz bizi çok rahatlatacak. Ama işte kendimizi kusursuz görüp yediğimiz tüm bokların aslında iyi olduğunu savunmaktan kendimizi alamıyoruz. Bunun aslında egolarımızla içli dışlı bir yanı var, ama işte kimse kabullenmiyor.
Kendim için konuşacak olursam: yanlışlarım da benim, doğrularım da. Tüm bokları da ben yedim ve ömrüm yeterse  yemeye de devam edeceğim.

-Bir de ben bu yıl (daha doğrusu geçen ay) Öküz'ümle götten sikişmeyi denedim. Ama ııhh ııhhh bu durum bana göre değil. Hiç ama hiç zevk alamadım. Zaten o küçük siki azcık götüme girmiştiki ciyak ciyak  bağırdım ve işi yarıda kestik. Anladımki; bu göt siktirme şeysi bana göre değil.
Üstelik zevk falan verdiği de yok. Ben yine sürtünmeler ve saxolarla yoluma devam edeceğim. Yani bu yıl postu deldirdim ama bir daha deneyeceğimi sanmıyorum. Zaten bir şeyi meraktan yapmak çok saçma, onu istemek lazımmış, bundan da emin oldum.

-Bu yıl eskiye nazaran ailemle biraz iletişmek zorunda kaldık ve gördümki ailemden hâlâ nefret ediyorum ve sanırım ölünceye kadar da nefret edeceğim...
Aile çok tuhaf bir şey ya;  herkes seni bir eşya gibi görüp o tarafa bu tarafa çevirmeye, sana kendi kafalarındaki güzellikte bir şekil vermeye çalışıyorlar. Oysa beni bana bıraksalar ve beni olduğum gibi kabullenseler eminim onlarla aram çok iyi olur. ama bunun dışında pek anlaşamıyorum, anlaşmayacağım da.

-2014 yılı benim için;  asker arkadaşlarımın ne yaptığını merak ettiğim dolu dolu bir yıldı. Bu yüzden hemen isimlerini hatırladıklarımı Facebook'da yazıp arattım ve o bulduklarımdan da diğerlerinin profillerine ulaştım. ama keşke bakmaz olaydım. Çünkü bazı asker arkadaşlarım resmen esrarkeş olup çıkmışlar, askerdeyken esrarkeş olanlar ise tam aile babası olup çıkmışlar. Yani bence de bu işte bir yanlışlık var ama ne bileyim işte gerçek önümde duruyordu.
En çok şaşırdığım ise; bir esrarkeş asker arkadaşımın paçalı güvercin sevdasıyla yanıp tutuşması sonucu, profil fotoğrafını bile "en sevdiğim" diye yazdığı güvercininin fotoğrafını profil fotoğrafı yapmış olmasıydı. Üstelik çocuk baya zayıflamış ve bıyıkları da çıkmış (kendisiyle askerde sakalsız olduğu için dalga geçerdik de :((

-Bu yıl Öküz Herif'den en çok ayrılıp tekrar barıştığım yıl oldu. Resmen onunla ayrılmak ve tekrar barışmak gibi bir sorunumuz var. Sanki ilişkimize renk katmak için ayrılıyor ve sonra yine heyecanlanalım diye de barışıyoruz. Bi tuhaftık ve hala tuhafız.

 -Başka çok şey var da aklıma gelmiyor :(
Sizin yılınız nasıl geçti?

6 yorum:

  1. Cok samimi ve icten yaziyosun 4 yildir seni araliksz takip ediyorum ne diym kuzum 2015 snn icn ins iyi gecer hee bu arada mail arkadasm olur musun :D

    YanıtlaSil
  2. Bnm yilim bok gibi gecti 22 yasndym hayattan sogudum amk ama senn yazilarini okuynca aklim basima geldi gercekten samimi dilin bnm cok hosuma gitti ins 2015 snn icin iyi gecer bu arada sana talibim (kizim) mail atcm cvp verirsen sevinrm :)

    YanıtlaSil
  3. bi arkadas da doktorun parmagini sokmasina icerlemisti ama teselliyi soyle buldu.zaten imam da tikayacakti son raddede...

    bu arada benim icin 2014 yuzlerce 31, sifir Sex.
    benim moral sifir sifir :)

    bende de okuz kari var, bakalim aile gorucu usulu arayista. oyle hayirli bir gelisme olursa ekmagmin derdine duser bu sanal muhabbeti bitiririm onla.

    bence 2015te aileni yaz. cinsel hayatinda yenilik yok.
    isini ve cocukluga kdr aile yasamini yaz. yuzlesme imkani da olabilir ofkelerle

    YanıtlaSil
  4. ay şimdi bir gay olarak akp'ye nasıl oy verdin sormak istiyorum?siyasal islamı içimize sokup bizleri ötekileşirmeyi amaç edinmiş bu asıl sapkınlara sırf cemaati yok etmesi için mi oy verdin?
    bence yaşın ilerlemiş evet sesin de güzeleşmiş olabilir;ancak senin siyasi bir kalıba oturup kendine gelmen lazım.
    ay valla çıldırdım nasıl ya?!

    YanıtlaSil
  5. Adsız1: mail arkadaşı olalım ya, sanırım 36 tane daha mail arkadaşım var :))

    Adsız2: bana talipsen, önlü arkalı biometrik fotonu at :dd

    Adsız3: çok yazdım, eski yazılarda var onlar. Aklıma yeni şeyler geldikçe yazarım

    Adsız4: her hangi bir kalıba girmeye niyetim yok, kime oy verdiğim, niye verdiğim vs gibi şeyler de bir tek beni ilgilendirir. kimsenin bu konuda bana hesap sorma hakkı olmadığı gibi ben de kimseye vermeyeceğim şekerim.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.