Basın Açık Laması: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

4 Kasım 2013

Tweets

Twitter güzel de çevresi çok konuşuyor. Hangisi güzel?
  1.  Akşam bana gel. Oturup saçma sapan şeyler hakkında uzun uzun tartışalım..
  2. biliyorum burayı okuyorsun ve sende biliyorsun: haketmesen de; ben seni, beni sevmediğin kadar çok sevdim be amınakoduğum..
  3. Biri gelse de kalsa artık. Hep gitmek için geliyorlar..
  4. en güzeli de kabullenmek.. işte o zaman insanın "can acısı" geçiyor, sadece "can sıkıntısı" kalıyor..
  5. Hepimiz çok fazla üzüldük, çok fazla kırıldık ve işte tam da bu yüzden koy götüne gitsin havasında yaşıyoruz..
  6. Bazen sırf onun telefon numarasını unutmak için bile hafıza kaybına uğramak istediğim oluyor..
  7. şimdi mecliste bir milletvekili çıkıp "ben eşcinsel'im" desin, bir şey deniycem!
  8. Allah aşkına havai fişekler ne yaa. Sünnet düğünü mü, cumhuriyet kutlaması mı anlamadım.
  9. herkes dürüstse, bu yalanları kim söylüyor?
  10. "bir yerlerde bekleyeni olmadığı için, işten çıkmayıp ofiste mesaiye kalanlarla laflayanlar"danım..
  11. biliyorum. ölümüm, mutsuzluktan olucak..
  12. aralarında sevgi yoksa, fuckbuddy olsunlar.
  13. işte o zaman daha iyi anlamıştım “seni sevdiğime” inanmadığına. elimden bir şey gelmedi, seni sikerek kendime inandırmaktan başka..
  14. ikimizin de ağzı eğri büğrü. güldüğümüzde sanki dünya yana kayıyor :)
  15. ağzınla kuşumu bile tutsan, yine olmaz.
  16. Popcorn sevenler Mısır'a gitsin!
  17. Bazen, insanların senin hakkında kötü konuşmalarını önlemek için ağızlarına sıçman gerekir.
  18. neden iyi biri olduğumu anladım. çünkü kötülük yapmaya üşeniyorum.
  19. mesafeler bana göre değil.. çünkü; seveceğim adamın, sadece sikeceğim kadar uzak olmasını isterim.
  20. Çok acı, ama gerçek şu ki: İnsan; sevgilisinin çirkin olduğunu, ayrıldıktan aylar sonra anca anlıyor.
  21. herkes bana yalan söyler, ben de inanırım..
  22. Yatakta götünü dönüp, arkadan kendisine sarınılmasını bekleyen sevgililer bitin amk!
  23. İnsanın ruhu çirkin olunca bedeni de zamanla ona benzemeye başlıyor.
  24. Bazı sabahlar hiç uyanmamam gerekirken, sanki yanlışlıkla uyanmışım gibi hissediyorum.
  25. ben "bitsin" dediğimde biten ilişkilerden nefret ediyorum.
  26. işaretli yerlerimden sev beni, incinmeyeyim..
  27. Söz benden çıkar, sana girer :pp
  28. Martılara simit atmanın neresi romantik lan? Bildiğin israf amk
  29. Ben, bugüne kadar başına gelmiş en güzel şeydim. Değerimi bilmedin..
  30.  zor kırılırım, kırıldım mı da karşımda kim olursa olsun amına koyarım.
  31. Bazen kendimi yarrak gibi hissediyorum. Dimdik, ama yine de bi ele muhtaç.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hepsi:)