-->

06 Aralık 2012

Twidine Bandım

Biliyorsunuz twitter'ı da adeta bir akp lideri recep tayyip erboğan, adeta bir chp lideri kemal kılıçdarkızı ve hatta mhp başganı devlet bahçesiz gibi çok sert, haşin ve gaddarcana kullanıyorum. Eee tabi twitter'ı böyle kullanınca da, biraz da ols aiçimi dökmüş oluyorum. içimi dökünce de buraya yazacak bir kalmıor gibi bir şey oluyor. neyse işte o tweetlerden bazılarını buraya yazıyorum. Beğendiğinizin sayısını yorum olarak yazarsanız, sevinçten takla atarım ;))))))))))))

1-Gencim güzelim, seni düzerim.

2-Sevildiğimizi bilmek değil, duymak istiyoruz...

3-Aşk sadece filmlerde yaşanılıyo, gerçek hayatta ise sadece sex yapıyoruz.

4-Bazı heterosexüel barlar, insana "halk otobüsüne binilmiş" hissi yaşatıyor.

5-İnsan zamanla her şeye alışıyo. Alışmış olmak ise; insanın gerçekten amına koyuyo.

6-Acun her güzel cümlesinin ardından "ama.." ile başlayan olumsuz şeyler söylüyor, burdan kendisine "ama'na koyayım" senin demek istiyorum.

7-Bu gece hava çok soğuk, üzerime örtecek birini bulmalıyım.

8-çirkinler bile ağızlarını yayıp "allah çirkin bahtı versin" diyorlarsa, gerçekten acınacak haldeyiz.

9-Kalbi defalarca kırılmış, yüreği hep incitilmiş birini sevdiğine inandırmak kadar zor olan başka bir şey yoktur..

10-Çirkinler çok şey biliyor.

11-Bazı insanlar için üzülüyorum. Elimden başka bir şey de gelmiyor. Elimden başka bir şey gelmediği için de daha çok üzülüyorum.

12-Bazen sevgili dediğin kişilik sadece yatağını dolduruyor, geriye ise; kocaman boşluklar ve senin o boşlukları doldurma telaşın kalıyor.

13-Kurban bayramı'nda eski sevgililerimizi kesip, konu komşuya dağıtsak ya! Olmaz mı? Hem böylece dünya bi pislikten kurtulmuş olur.

14-Keşke herkesin parası olsa ve herkes bedelli askerlik yapsa, devlet de şey gibi ortada kalsa.

15-Erdoğan az önce partisinin grup toplantısında "bütün halkı kucaklıyoruz" dedi. Oysa biz artık kucak istemiyoruz, bizi yere indir!!!

16-Seni "senden nefret edecek kadar çok seviyorum..."

17-bütün ilişkiler dönem dönem kenarda unutulan kahve gibi muamele görmüyor değil. sonunda ya kahveyi zıkımlıycaz, ya da döküp bardağı yıkıycaz

18-aslında söyleyecek çok şey var. ama ne yazıkki, hiçbiri osbir çekmek kadar rahatlatmıyor.

19-Ulan bu 7 milyarın içinde hiç mi düzgün adam yok? Hepiniz mi orospuçocuğusunuz?

20-Güneş gözlüğümü takınca hemen kayboluyorum. Kimse beni görmüyor ama ben herkesi görüyorum :p

21-Hangi ırktan, dinden, dilden ve cinsiyetten olursa olsun, orospuçocuğu her yerde ve her zaman orospuçocuğudur.

22-sevmediğim biri hapşurunca, hemen duymamazlıktan gelip çooooook uzaklara dalıp gidiyorum :p

23-Kitap okumamak için evi bi baştan diğer başa kadar tertemiz ettim.Birazdan çamaşırları makineden çıkarıp elde yıkamayı da düşünmüyor değilim

24-sevgilin olması yalnız olmadığın anlamına gelmiyor. yalnızlık çok başka bir şey. hiç bitmiyor. bi sefer geldi mi, bi daha hiiiiç gitmiyor..

25-Salakla yatmaktansa, salağa yatarım daha iyi.

26-"sen" dedi "şu çulsuz halinle bana ne verebilirsinki?" "hiç" dedim "sadece seni sevebilirim"

8 yorum:

  1. hepsini begendim ^^
    Yalakaliktan degil, cidden.

    YanıtlaSil
  2. ben o şaşkın hayaterkeği'ni özlüyorum. katılaşıyorsun. yapma, acı çek, ama katılaşma. naçizane...

    YanıtlaSil
  3. 14 ve 26 yı bana bir paket yaparsanız pek sevinirim efendim ;)

    şimdi diğer yorumculara bakınca ben kendimi çok seçici gördüm ama şöyle kıvırayım, hepiciğini beğendim de param yetmez beyim!!

    YanıtlaSil
  4. Hepsi guzel en cok ise 26.yi sevdim

    YanıtlaSil
  5. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ve 26 en sevdiklerim...

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzeldi. bayıldım bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.