-->

27 Eylül 2012

Artık bir şeyleri düzeltme ihtiyacı duymuyorum. Bozuk olanlar, eğri büğrü olanlar böyle daha güzeller. Tıpkı bizim şu an Öküz Herif'le olduğumuz gibi. Geçen günkü tatsızlıktan sonra 5-6gün konuşmadık, görüşmedik falan ve 6ıncı gün çıka geldi. Bende hiçbir şey olmamış gibi kapıyı açtım ve o içeri girdiğinde de direkt sevişmeye başladık. Zaten kelimelerin gereksiz olduğuna iyice inanmaya başladım. Hem madem konuşarak anlaşamıyoruz, bari susarak anlaşmayı deneyelim değil mi? Gerçi onunla pek anlaşabilecek değiliz artık. Çünkü arayışlarımız farklı, ihtiyaçlarımız farklı ve bunun sonucunda da birbirimize fazla geliyoruz.
Ama şundan emin oldumki, iyi iki arkadaş olabiliriz. Bundan fazlası ise camda kayısı.

8 yorum:

  1. Hayatımın erkeği, uzun bir süredir giremiyordum blogger'A. Ben bu süre zarfında Dört sevgili adayını doğru yanlış diyerek, bir süre yaşayarak eledim. Sen hala o öküz heriftemisin??? yeter ya!!! vur tekmeyi. Doğru insan değil işte zorlama. Yeni bir sevgili adayı bulmalısın, Canım benim ilaç gibi bu adam sen düzenli kullanmıyorsun ilacını sana ne yararı olacak. Kaldır kıçını çık dışarı salla kalçalarını vur topuklarını bekle beni istanbul vermeye geliyorum diyerekten aaa yok bu orospuluk yürüyüşüydü neyse orasını kendi bildiğin gibi yap artık:D

    YanıtlaSil
  2. I really appreciate what you post. You have a new subscriber now.

    YanıtlaSil
  3. kısmet diyelim bebişim ya oluruna bırak ya üzülen hep biz oluyoruz

    YanıtlaSil
  4. yaa sen nerdesin niye yazmıyorsun çok merak ediyorum iyisindir umarım.

    YanıtlaSil
  5. slm gerçekten çok zor durum benim başımdada buna yakın bir dert var ama biraz farklı inan çok zor durum seni çok iyi anlıyorum nedesem ne kar eder ne de fayda çünkü ilaç o herif başkası değil ben çok perişanım hergün ölmek hergün ağlamaktan başka çare ben bulamadım umarım sen daha güzel çare bulursun kendine iyi bak bugün gercekten zor günler...
    sevgilerimle yanıkkoza...

    YanıtlaSil
  6. aynı merak bende de var ama bu çekilmenin hayırlı olacağını da düşünüp seviniyorum. :)

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.