-->

02 Ocak 2012

..bi' şey.



bazen sadece benim ol istiyorum, tıpkı kaşım gibi, gözüm gibi, dudağım gibi, dilim gibi bir parçam ol. sensiz bi boka yaramıyım.
dışardan bakıldığında sensiz hep eksik olduğum, hep kusurlu olduğum belli olsun istiyorum.

bazen sadece benim ol istiyorum, her yanım ol istiyorum. tıpkı doğu gibi, batı gibi, aşağı gibi, yukarı gibi. sağım gibi solum gibi..


bazen sadece senin olayım istiyorum. tıpkı kaşın gibi, gözün gibi, dudağın gibi, dilin gibi bir parçan olayım istiyorum. bensiz bi boka yarama istiyorum.
dışardan bakıldığında bensiz olduğun için hep eksik olduğun, kusurlu olduğun belli olsun istiyorum.

bazen sadece senin olayım istiyorum, batı'n, doğu'n, aşağı'n, yukarı'n, sağ'ın, sol'un gibi.

bazen sadece birbirimizin olalım istiyorum. kaşlarımız gibi, gözlerimiz gibi, dudaklarımız gibi.

bazen birbirimizin olalım istiyorum. sen doğu'm ol, ben batı'n, sen aşağı'm ol, ben yukarı'n, sen sağ'ım ol, ben sol'un.
bazen sadece birbirimizin bi şeyleri olalım istiyorum, mesela sen üst dudağım ol, ben alt dudağın, sen kaşım ol, ben gözün gibi.
bazen sadece biz olalım istiyorum. hayatımızda sen ve ben gibi iki kelime hiç olmadan.

bazen birbirimizin olmadığımız için hiç bi boka yaramamaktansa, birbirimizin boku olalım istiyorum.

1 yorum:

  1. yazıların dedemin (fermuarını açık unutup aradan fırlayan) çüküne benziyor, her gün okumamak için ne kadar dirensem de okuyorum:DDDD ekieki

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.