Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

14 Aralık 2011

Ulusa bağırış çağrış

Biliyorsunuz, yazmak dünyanın en kolay işidir ve ben kolay şeyleri yapamayan biriyimdir. O yüzden size arada yazı diye, twitter'daki saçmalıklarımı sokuşturuyorum. İşte o saçmalıklarımdan bazıları. Bu arada sizde beğendiklerinizin rakamını en alta yorum olarak yazınki, bloga yeni gelenler; sanki bu blog çok okunuyormuş sansınlar =)

1- Sanki bı sevgilim olsa, Allah'a bile kafa tutarım gibime geliyor.

2-İnsanlar mutluymuş gibi görünmeyi çok iyi başarıyorlar, kıskanıyorum...

3-Mal oldugumu biliyorum ama yine de mal yerine konulmak zoruma gidiyor.

4-Beklediğin adam gelmiyorsa, bu; evrenin sana "daha çok beklersin" demesi anlamına gelir.

5-Beklemek bir ömür, sevmek ne kadar sürer bilmiyorum.

6-Sürekli birinin açığını yakalamak, birilerine laf sokmak için fırsat kollayanlar var. Ve onlar hep olacaklar. Allah belalarını ...

7-seni sevene değil, sikene aşık olursun.

8-Oldukça sıradan biri olmamıza rağmen, bize kendimizi özel hissetiren piçlerin ardından sürüklenip gidiyoruz.

9-Nihat Doğan'ın 75bin takipçisi var, benim ise 2bin. Oysa ben de onun kadar iyi saçmalıyorum. beni niye takip etmiyosunuz?!!!

10-Gidip yatağa atlıyım. Belki derin bi uykuya dalıp, sabaha kadar boğulmuş olurum.

11-Beni, öldürür gibi terkettin.. her taraf aşka bulandı.

12-"Yalnızca güzel şeyleri" sevdiğini öğrendiğimden bu yana "keşke bende güzel olsaydım" diye isyan ediyorum.

13-Kimse aşk falan istemiyor. Herkes çatır çatır sikişmek istiyor.

14-insan sevildiğini bilmek için ne hallere düşüyor. ama yine de, sevilip sevilmediğini öğrenemiyor. işte bu çok acı.

15-İstiyorumki; herkes benim olsun, ama ben kimsenin olmıyım.

16-Her hangi bi ilişkinin uzun sürmesi için; ya kendini siktirip sesini çıkarmıycaksın, yada karşındakini sikip sessiz olmasını söyliyceksin

17-Bazı insanlara "seni seviyorum" dediğinde inanmıyorlar. Çünkü onlar bile kendilerini sevmiyorken, senin onları sevdiğine niye inansınlarki?

18-Hayat güzel bir orospu, bizde çocuklarıyız.

19-Gelecekten beklediğim tek şey "sensin"

20-Aldatılmadım diyen, kendini aldatıyordur.

21-Aşk diye bir şey yok, ama var olabilme ihtimali bile insanın yüreğini ağzına getirecek kadar heyecanlandırıyor.

22-Götü kalkık birinin helak olmasını istiyorsan, muhabbetlerinde ona çaktırmadan iltifatlar yağdır. Kendi bokunda gebersin gitsin piç.

23-Bugüne kadar aşık olup "ulan senin için ölürüm" dediğim onlarca kişi oldu. Ama şimdi dönüp bakınca elimde kendi yarrağımdan başka bi sik yok

24-Beni sevsene. Bişiyy deniycem.

25-Sanırım bizi terkedenlerin karşısına "onları bizim kadar hiç bir zaman sevmeyecek" birinin çıkmayacağını umarak yanlış yapıyoruz.

26-insanlık yazıp bi boşluk bırakın. kocaman bi boşluk..

27-Madem herkes aşk arıyor, demekki gerçekten öyle bir şey yok.

28-Zeki adamları seviyorum. Konuştukları zaman çok seksi oluyorlar.

29-Gece yatağa girmeden önce düşlerimi fırçalamama rağmen, her sabah berbat bi rüyaya uyanıyorum.

30-Her şey bok güzel olacak.

31-Yazlarım sıcak ve ateşli, kışlarım soğuk ve yalnız geçiyor.

3 yorum:

Femme Fatale dedi ki...

canım. çok tatlısın hepsi süper:)

pistisvejanus dedi ki...

gülmekten valla amı götü dağıttım saol şekerim

Adsız dedi ki...

Begenmedim 1nci yazını