Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

7 Kasım 2011

İyi bayramlar mesajı

İyi bayramlar herkese.
Nasılsınız sevgili yalnızlar ve yalnız kalmamak için hayatındaki tüm iğrenç olay ve insanlara tahammül eden korkak götoşlar.

Bende bi sikim değişiklik yok. Aslında varda yok gibi. Çünkü olmasını istediğim ve gerçekleşmesini isterkende adeta götümü siktirircesine zorluk çektiğim bir değişiklik olduğu için pek önemsemiyorum. Çünkü gerçekleşmesini planladığım olayları sıradan buluyorum ve bu yüzden pek önemsemiyorum. Kısacası hayat emrimizde be dostlar. Yeterki siz isteyin. Yeterki siz yapacağınıza inanın. Tabii birde allah'a inanın. Yoksa boku yer, sonrada kokusunu geçirmek için oturur ağzınızı fırçalarsınız. Ama madem, bi değişilik yok deyip yazdım, hadi çok fazla naz yapmadan anlatayım.

Tam emin değilim ama sanırım sex bağımlılığından kurtuldum gibi. Hani daha tam değil ama 1 aydır sadece 2 defa seviştim. Hemde aynı kişiyle. "Bu bir başarı mıdır yarrraaam?" derseniz, size cevap olarak "evet yarrağım bu bir başarıdır" derim. Çünkü sexe bu kadar kolay ulaşabilen birinin 1 aydır sadece 2 defa sevişmiş olması ve bu sevişmelerinin de aynı kişiyle olması demek, aynştayn'ın atomu parçalayıp götüne sokması gibi bir şeydir. Yani basit değil. Üstelik ikinci sevişmemizde bayram gecesi oldu ve ben boşalmadım bile. Sadece sarıldım ve bana saxo çekmesine izin bile vermedim. Hani çok ısrar edince "tamam yap" dedim, ama onu da sırf o boşalsın diye izin verdim. O boşalıp götünü döndüğü anda uyuya kalırken, ben boşalmamamı siktir edip sadece sarıldım. Bu ne demek biliyor musun? Bu demektirki artık sadece sikimden çıkacak olan torunlarımın bana zevk vermesi için çırpınmıyorum. Hatta torunlarım hiç sikimde bile değil demek oluyor.

İşte böyle sevgili taşşaklı ve taşşaksız okuyucular. Hayat sex yapmadan da çok güzel ve bence bu güzelliği devam ettirmeliyim. Kendimi bir sex makinesi olmaktan çıkarıp bir insan sıfatına kavuşturucam tamamen. Gerekirse aylarca sex yapmamaya razıyım. Gerekirse sadece sarılıp yatmaya razıyım. Çünkü sarılmanın tadı hiç bir şeyde yok. Ah birde sarıldıklarım da bana onlara sarıldığım gibi sarılsalar başka bi derdim kalmayacak ama olsun. Şimdilik bukadarına da razıyım. Şu an sadece kendime odaklanmış durumdayım, onların bana nasıl sarıldıklarının  siklemiyorum. Neyse sex bağımlılığından azcık da olsa uzaklaşmaya başladığımı size söylemek için bayram mesajını bahane edip yazdım. Kendinize çok iyi bakın. Sikiniz kalktığı zaman uzakdoğulu keşişler gibi gidip soğuk suyla duş almayı unutmayın. Tüm çakralarınız açılacak, ebenizin ammını bir süreliğine tersten göreceksiniz, ama zamanla alışacaksınız. Heppppppppinizi en güzel yerleriniziden öpüyorum..

2 yorum:

karakedi dedi ki...

doktor amcalar ne dedi peki? iyi umarım aradığın şefkati bulursun...

Deli Sıçması dedi ki...

ben de bir aydır sadece haftada bir kez olmak koşuluyla 4 kez mastürbasyon yaptım. eskiden elim durmuyordu :)