Basın Açık Laması: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

24 Ekim 2011

Twitter saçmalıklarımdan seçmeler

Blogdan bu ara soğumuşken boş kalmasın diye twitter saçmalıklarımı yazıyım dedim.
Sizde beğendiklerinizin numarasını yorum olarak yazın, bende bunda sonra tweetlerimde o şekil saçmalamaya devam ediyim.

1- mutlu sonlar sadece filmlerde oluyor, böyle ne idüğü belirsiz aşklar ise insanın ecdadını sikiyor..

2-Hayat çok sikindirik be dostum. Ne olacağı belli değil, ne zaman öleceğin belli değil, öyle boş bi şekilde allah'a emanet yaşıyosun..

3-Kanyon starbucks'da bi kahve 10 lira. Yanındakine götümün kenarıymış gibi dönüp omuz üstünden bakmak, paha biçilemez.

4-sevdiğini serbest bırak bu gece bar'a gitsin.

5-Kaddafi'nin öldürülmesiyle ilgili olarak şu cümle çok uygundur “Canavarlarla mücadelede dikkatli olun ki, siz de onlardan biri olmayasınız”

6-Gidiyosunya; ardından 2gözüm 2çeşme bakakalıyorum ve içimden "acaba bu 2çeşme 1havuzu kaç saate doldurur" diye düşünmekten kendimi alamıyorm

7-"Her oyunda olduğu gibi satrançta da oyun bittiğinde, tüm taşlar aynı kutuya konur" denmiş bi atasözünde. O kutuya "tabut" deniyor.

8-sessiz ol, kimse seni sevdiğimi duymasın..

9-..ve yalnızlık, sosyal medya diye bi şey yarattı

10-Giderken benide alsan yanına, bi sorun kalmayacak.

11-ÖTV'de pasaport ücretlerine de zam gelmiş. Hükümet "burası türkiye, burdan çıkış yok" mu demek istiyor, nedir anlamadım.

12-Oğlunu askere gönderip dayaktan şehit veren anne, başörtülü olduğu için Gata'ya alınmamış. Burası Tükiye, yapılan işlere akıl sır ermez

13-Seni sevdiğimi hiç kimse bilmiyordu.Öyle gizli, öyle sessiz seviyordumki ben bile bazen, seni gerçekten sevip sevmediğimden emin olamıyordum

14-"Bi orospunun karnındaki bebek kadar masumdu Aşk.. Ama ne kadar masum olsada, sonuçta orospuçocuğuydu işte..."

15-O kadar ince eleyip sık dokuyoruzki, elimizde kendimizden başka kimse kalmıyor.

16-imkansız olan ne varsa insan onun peşinden koşup, böylece beş para etmeyen hayatını anlamlandırmak istiyo

17-sevgi anlaşmak değildir, nedensiz de sevilir, bazen küçük bi an için ömür boyu verilir

18-Aynı tarz müzikleri dinliyor, aynı kafada yazılmış kitapları okuyor, bizim gibi düşünenlerle takılıp, sonra da "ben farklıyım" diyoruz...

19-birinizi daha top sakallı görürsem valla hiç acımam tokatlarım. ammına koyim iyice tektipleştiniz haaa

20-Sarılıp uyuduğum kirli yastık, günlerdir fırçalanmayan dişler, elim yetişmiyor diye sürekli kaşınan sırtım, hepinizin çözümü; bir sevgili

21-Kişisel gelişiminiz için her gün en az 1 adet kazık yiyin.

22-Yeni biriyle tanışmak kolay da, alışmak zor.

23-seviyorsan, git ver.

24-Sana hiç bir zaman değer vermeyecek adama aşık olmak gibi bi özelliğin varsa; sus ve yalavoya devam et.

25-bazen 'keşke eve hırsız girse, beni alıp götürse' diye dua ediyorum. Amin.

26-'erkek olsaydım bütün kızları zikerdim' diyen kız, kevaşe olduğunu belli ettin. Sobeee

27-şu an taksimde bi gay cafedeyim, herkes birbirine fal bakıyo.

28-Hayat yarrak gibidir. Buyudukce canını daha çok yakar

29-Keşke mikroskopla hayatımızdaki mikropları da görebilseydik.

30-"Hayat Erkeği ne anlama geliyor?" diye soruyorlar. "Hayat Kadını'nın arkadan yemişi" diyorum gülüyorlar.

31-sevdigini serbest bırak, belki bana gelir biraz egleniriz..

5 yorum:

kremkaramel dedi ki...

6 çok güldüm lan:))
14 çok anlamlı
28 twetçiliğinin nirvanası:)))

particle dedi ki...

Twitterım olmadığından hep uzak kalıyorum. Twitter güzel lan sizde gelsenize demişin bir de, dur ben bunu bi düşüniyim:p Ama iyi oldu bu derleme. O halde beğendiklerimi yazıyim:)

3, 5, 6(ahaha geberdim), 10( bu tam beni özetledi), 11, 18, 20, 21( kesinlikle daha etkili olacaktır:), 22(oy onu doğru dedin) ve 31.

Lazanya dedi ki...

ben hep takipteyim aşkitomu :D hehhe

Leylek dedi ki...

3,4,13,14,18,23,25 :)

kitap gibi kız dedi ki...

12 ve 18 favorim