-->

24 Ekim 2011

Twitter saçmalıklarımdan seçmeler

Blogdan bu ara soğumuşken boş kalmasın diye twitter saçmalıklarımı yazıyım dedim.
Sizde beğendiklerinizin numarasını yorum olarak yazın, bende bunda sonra tweetlerimde o şekil saçmalamaya devam ediyim.

1- mutlu sonlar sadece filmlerde oluyor, böyle ne idüğü belirsiz aşklar ise insanın ecdadını sikiyor..

2-Hayat çok sikindirik be dostum. Ne olacağı belli değil, ne zaman öleceğin belli değil, öyle boş bi şekilde allah'a emanet yaşıyosun..

3-Kanyon starbucks'da bi kahve 10 lira. Yanındakine götümün kenarıymış gibi dönüp omuz üstünden bakmak, paha biçilemez.

4-sevdiğini serbest bırak bu gece bar'a gitsin.

5-Kaddafi'nin öldürülmesiyle ilgili olarak şu cümle çok uygundur “Canavarlarla mücadelede dikkatli olun ki, siz de onlardan biri olmayasınız”

6-Gidiyosunya; ardından 2gözüm 2çeşme bakakalıyorum ve içimden "acaba bu 2çeşme 1havuzu kaç saate doldurur" diye düşünmekten kendimi alamıyorm

7-"Her oyunda olduğu gibi satrançta da oyun bittiğinde, tüm taşlar aynı kutuya konur" denmiş bi atasözünde. O kutuya "tabut" deniyor.

8-sessiz ol, kimse seni sevdiğimi duymasın..

9-..ve yalnızlık, sosyal medya diye bi şey yarattı

10-Giderken benide alsan yanına, bi sorun kalmayacak.

11-ÖTV'de pasaport ücretlerine de zam gelmiş. Hükümet "burası türkiye, burdan çıkış yok" mu demek istiyor, nedir anlamadım.

12-Oğlunu askere gönderip dayaktan şehit veren anne, başörtülü olduğu için Gata'ya alınmamış. Burası Tükiye, yapılan işlere akıl sır ermez

13-Seni sevdiğimi hiç kimse bilmiyordu.Öyle gizli, öyle sessiz seviyordumki ben bile bazen, seni gerçekten sevip sevmediğimden emin olamıyordum

14-"Bi orospunun karnındaki bebek kadar masumdu Aşk.. Ama ne kadar masum olsada, sonuçta orospuçocuğuydu işte..."

15-O kadar ince eleyip sık dokuyoruzki, elimizde kendimizden başka kimse kalmıyor.

16-imkansız olan ne varsa insan onun peşinden koşup, böylece beş para etmeyen hayatını anlamlandırmak istiyo

17-sevgi anlaşmak değildir, nedensiz de sevilir, bazen küçük bi an için ömür boyu verilir

18-Aynı tarz müzikleri dinliyor, aynı kafada yazılmış kitapları okuyor, bizim gibi düşünenlerle takılıp, sonra da "ben farklıyım" diyoruz...

19-birinizi daha top sakallı görürsem valla hiç acımam tokatlarım. ammına koyim iyice tektipleştiniz haaa

20-Sarılıp uyuduğum kirli yastık, günlerdir fırçalanmayan dişler, elim yetişmiyor diye sürekli kaşınan sırtım, hepinizin çözümü; bir sevgili

21-Kişisel gelişiminiz için her gün en az 1 adet kazık yiyin.

22-Yeni biriyle tanışmak kolay da, alışmak zor.

23-seviyorsan, git ver.

24-Sana hiç bir zaman değer vermeyecek adama aşık olmak gibi bi özelliğin varsa; sus ve yalavoya devam et.

25-bazen 'keşke eve hırsız girse, beni alıp götürse' diye dua ediyorum. Amin.

26-'erkek olsaydım bütün kızları zikerdim' diyen kız, kevaşe olduğunu belli ettin. Sobeee

27-şu an taksimde bi gay cafedeyim, herkes birbirine fal bakıyo.

28-Hayat yarrak gibidir. Buyudukce canını daha çok yakar

29-Keşke mikroskopla hayatımızdaki mikropları da görebilseydik.

30-"Hayat Erkeği ne anlama geliyor?" diye soruyorlar. "Hayat Kadını'nın arkadan yemişi" diyorum gülüyorlar.

31-sevdigini serbest bırak, belki bana gelir biraz egleniriz..

5 yorum:

  1. 6 çok güldüm lan:))
    14 çok anlamlı
    28 twetçiliğinin nirvanası:)))

    YanıtlaSil
  2. Twitterım olmadığından hep uzak kalıyorum. Twitter güzel lan sizde gelsenize demişin bir de, dur ben bunu bi düşüniyim:p Ama iyi oldu bu derleme. O halde beğendiklerimi yazıyim:)

    3, 5, 6(ahaha geberdim), 10( bu tam beni özetledi), 11, 18, 20, 21( kesinlikle daha etkili olacaktır:), 22(oy onu doğru dedin) ve 31.

    YanıtlaSil
  3. ben hep takipteyim aşkitomu :D hehhe

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.