-->

07 Haziran 2011

Sigara içmek ne güzel lan, tıpkı sex yapmak gibi bi şey

Herkese süpriiizz, ağzına yarraktan başka bir şey almayan ben, resmi olarak geçtiğimiz hafta sigaraya başlamış bulunmaktayım. Aslında başlamamın nedeni de hep şu geçen haftalarda gelip giden amarikalı yüzünden oldu. Oruspuçocuğuylayken, o birini söndürmeden diğerini çıkarıp yakıp püfür püfür içiyordu ve içiyorkene, bana da zırt pırt nezaketten dolayı uzatıyordu. İlk zamanlar "ehi ehi ben sigara içmiyorum kiiiiğğ, ehi ehi bu ağza yarraktan başka şey girmedi o yüzden sigara hiç girmeyecek, ehi ehi yok sağol" falan filan deyip geri çeviriyordum. Ama sonra onun nezaketleri biraz ısrara falan dönünce, bende artık "koy götüne gitsin, ağzına yarrak alıyorsun bi zararı yok da sigaranın mı olacak?" deyip o uzattğında tek tek otlanmaya başladım ve o gittikten sonra da (yani geçen hafta) artık kocaman 20lik pakedi alıverdim.

Zaten amarikalı burdayken, onun yüzünden yemeğe falan gittiğimizde veya bi yerlere oturacağımız zaman genelde sigara içilebilen yerlere gidiyorduk. Tabii durum böyle olunca o çıkarıp yakarkene bana da uzatıyodu ve bende zamanla onun ısrarları ve benim "ohh beleş sigaraya geeel" kafasıyla olsa gerek düşüncelerimle, hemen almaya ve bu alışları da sıklaştırmaya başladım. Gerçi bi kaç sefer daha öyle sigarasından rahat rahat otlanırken baktım iş kötüye gidiyor (o da zaten her uzattığında benim aldığımı görünce artık ters ters bakmaya başlamıştı) bende dedim "dur lan bi şuna bi paket alıyım da tekrar düz bakmaya başlasın" Sonra işte biz onla taksim'de köşe bucak sürterkene sigarası bitmişti ve bi büfeye gidelim dediğinde sigarasının bittiğini anlayıp, önden koştura koştura bi paket alıp gelmiştim ve uzatıp "buyrun" demiştim. Sonra o gözümün taaa en içine bakıp sırıtarak "okeyyy tenkk yuuu" falan demişti. Sonra ben vicdanımı rahatlatmış olmanın yüce duygusuyla, yine sigarasından otlanmaya devam etmiştim ve günler bu şekilde geçip 4üncü gün o gidince, bende sigarayı bırakmış sayıldım.

Ama o gittikten 3-4 gün sonra canım nasıl sigara çekti anlatamam. Sanki dersin hayatımda bi eksiklikler var, sanki dersin çok önemli bir şey unutmuşum gibi bir hisle yaşamaya başladım. Bu yüzden bi gün baktım, böyle olmuyor girdim büfelerden birine, aldım bi tane en sertinden, açtım pakedi ve çıkarıp yaktım bi tane. Daha ilk nefeste ciğerler bayram yeri gibi oldu. İçerde organlar halaya tutuldu ve ben henüz acemi olduğum için öksürük komasına girdim. Ama sonra toparladım kendimi ve sigaramı bir lolipopmuş gibi nazik nazik içmeye başladım.

Yalnız lolipop dedimde cidden lolipop gibi içiyorum. Hatta dün gece yine istiklalde yürürkene bi tane yakmış böyle kırıta kırıta içerken pamuklu tarafının sırılsıklam olduğunu farkettim. Allahtan kimse gelip nasıl sigara içtiğime yakından bakmıyor =)) yok bide bakan olsaydı. Ya neyse dur konuya döncem.
 Böyle sigaraya zenci yarrağıymış gibi tüm gücümle yapışmış, içime fırt çekiyordumki, bi baktım ağzım resmen tükürüğümle doluyor. Iyy o anda kendimden midem bulandı valla. O yüzden hemen sigaranın pamuklu tarafını işaret ve baş parmağım arasına alıp iyice bi sıkıp tükürüğü attım da öyle içmeye başladım.

Bu arada bi kaç gündür sigara içiyorumya size tavsiyem sakın yanınızda çakmak, kibrit ve benzeri ateşleyici maddeler taşımayın. Çünkü yanınızda onlar da varsa hoşlandığınız insanlarla iletişim kurma yollarınız tamamen kapanıyor. Elinizdeki tüm çakmak, kibrit ve benzeri şeyleri götürüp çöpe atın ve sokağa çıkıp hoşlandığınız insanlardan sizi yakmalarını isteyin. =) Gerçi ben bunu henüz denemiş değilim,  ama yani mantıklı düşününce de sonu pek bi güzel görünüyor. Neyse ip ucunu verdikten sonra konuya bi "x" dönüşü yapayım tekrar.

Neyse işte sigaraya başladım gibi ve böyle püfür püfür çekiştirerek, sokaklarda çok sexiymişim havalarına kapılaraktan dolanıp duruyorum. Dışarlarda böyle içiyorum ama evde henüz içmedim. Evdeyken canım sigara istemiyo lan.  Evde niye içmediğim hakkında en ufak bi bilgim yok, ama sanırım evde sigarayla hava atıcak kimse olmadığından olsa gerek. Hele bide beni sigarayla taksim'de her hangi bir köşede olduğu yere oturmuş toz toprağın içinde sigara içerken görmelisiniz ki keyfime diyecek yok.

Hayır cidden sigara içerken kendimi çok havalı buluyorum böyle sanki dünyanın en eşsiz, en güzel, en çok arzulanan, hatta daha açık söylemek gerekirse "dünyanın en çok sikilmek" istenen kişisiymişim gibi hissediyorum kendimi.
Öff o an kendimi o kadar sexi hissediyorumki; elimde olsa kendi kendimi sikcem. Ama yok işte sikim o kadar büyük olmasına rağmen sadece inikken götüme yetişiyo, kalkıkken o kadar zorlamama rağmen henüz kıç deliğime bile değdirebilmiş değilim. Iyy gerçi insanın kendi sikinden de tahrik olabilmesi tuhaf ya neyse bunu düşünme konusunu freud'a bırakıyorum. Zaten o ibne  freud bu konuda da kesin bişiler demiştir. Neyse yazıyı noktalamadan önce şunu söylemeliyimki "insanın kendi sikinin olması kadar güzel bişi yok. Sigaradan sike gelerek yazıyı sonlandırıyorum. Sağlıcakla kalın.

16 yorum:

  1. Dediğin gibi içerken sexi oluyorsundur umarım, yoksa at o şeyi çöpe. Sigaranın sağlığa olan katkılarıyla ilgilenmiyorum, kişiye yakışıp-yakışmadığı ilgi alanıma giriyor.

    YanıtlaSil
  2. İlk cümleni beğenmedim. Devamını da okumadım o yüzden.
    Son yazılarında kendinle ilgili aşağılayıcı, hatta kabul edilemez nitelemeler kullanıyorsun. Bu kadarına hiçbir yerde rastlamadım???????????????

    Özü iyi birisin sen, biliyorum. Kime kızarsan kız. Ve kullan o tür kelimeler, deşarj ol.
    ama lütfen kendine bunu yapma..........

    YanıtlaSil
  3. @Coni beni sigarayı yakmış kısık gözlerle uzaklara dalmışken görmelesin =))

    @adsız beni benden çok düşündüğün için teşekkürler. Ayrıca ağza yarrak almak kötü bir şey değildir. Denemeni öneririm. Ama tabii hoşlandığın birininki olmalı.

    YanıtlaSil
  4. @hayat_erkegi o zaman bi yerde görüşelim. Kahvenin yanında güzel gider hani sigara :)

    YanıtlaSil
  5. @hayat_erkegi o zaman bi yerde görüşelim. Kahvenin yanında güzel gider hani sigara :)

    YanıtlaSil
  6. Sigaranın en büyük zararlarından biri para lan bence. Başlama. Çok para.

    YanıtlaSil
  7. kendine bunu yapma. ne yaparsan yap ama sigara içme. lütfen :(

    YanıtlaSil
  8. Ayh, bu gidişin gidiş değil yani.

    Bir iki günü güzel, sonrası işkence dicem, demiyorum. Takıl kafana göre, ayda 180 TELE. muck

    YanıtlaSil
  9. iyi halt ettin basin goge erdimi,havali oluyorda ne oluyor...zaten iki yakan zor geliyor bir araya....simdi hic gelmez artik...

    YanıtlaSil
  10. şimdi hah bi o eksikti dicem de dönüp önce kendime bakmam lazım :) hem zaten sigara içmesinden gaza gelip kendi zikini götüne kadar yetişiyor mu diye deneyen'e ne dicen bu saatten sonra hahahaha

    +penis kırılması olayını duymadın herhalde sen :) sağda solda bulamazsan benim blogtan okursun

    +denildiği gibi en büyük sıkıntı maddi verdiği zarar ama sen paketi alır dışarda yemek üstü, çay, kahve üstü bilemedin karşında denizi alıp tüttürürken içerde de ise seks sonrası içersen yeterli olur :) o aylık maaşının yarısını sigaraya bırakanlar 30 dk ya bir sigara pöfürdetenler her şeyin bi zamanı ve tat alındı an olmalı di mi :)

    +sigara ağızla içilmez lan :) dudakla içilir nassı o kadar ıslatabiliyosun

    son +; bence içine çekmek için zorlama madem sigara ile seksi görünüyorum fetişin depreşti dudak tiriyakileri gibi ağzına çek dumanı sonra salıver vapur dumanı gibi dışarı haha

    YanıtlaSil
  11. 12 sene içtim. Sinirlendim içtim. Keyiflendimm içtim. Seksi olmak istedim gene içtim. Ben hep içtim... Şimdi bıraktım. Bir daha başlamayacağıma eminim... Bir de artık önümüzdeki 50 sene içinde sigara kullanımının çoook azalacağını tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. atın ölümü arpadan olurmuş :D

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.