-->

01 Mayıs 2011

Bu yazıyı yanlışlıkla yayınladım, sonra dönüp bu başlığı attım

Herkes eşit şartlara sahip olmak istiyor, herkes eşit olmak istiyor, herkes eşitlik istiyor. Biri de çıkıp "yok lan ben eşitlik falan istemiyorum" demiyor, belki de sürü piskolojisinden dolayı otomata bağlamış diyemiyor. Çünkü alıştırılmışız hakkımızı istemeye, istediğimizi alamazsak söke söke almaya kalkışıyoruz. Söke söke alamazsak, sike sike almaya kalkışıyoruz. İşte böylece haklarımız için ezip geçmeyi bir hak sanıyoruz. Oysa böylece en büyük haksızlığı yapıyoruz.

2 yorum:

  1. E şimdi kafa karıştıracam ama daha fazla ezilenlerin ezmesi ile daha fazla ezenlerin ezmesi arasında daha fazla ezenler lehine öyle acayip bir uçurum var ki daha fazla ezilenlerin de ezme yoluna gitmekten başka geri ye çaresi kalmıyor... :)))

    YanıtlaSil
  2. bu ara cok duymaya basladım bu esıtlık lafını.. sanırım bu havalr 2011 yaz gelıyo ewlılık olayları fln bızı esıtmıyız konumuna getırdı.. esıt deılız. yok yok cıdden deılız bakıosun
    piç kadar cocuk jeeple dolanıo sen otobuse bınıosun.. gotluk bu !!! esit deılız ama napıoruz takmıoruz!!!

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.